)
 ) 

Dan nog maar een weekje niet slapen
 Dan nog maar een weekje niet slapen  

), maar hij heeft nog steeds (nu 4mnd) een schepje Nutriton door de fles om het wat beter in de maag te houden.
 ), maar hij heeft nog steeds (nu 4mnd) een schepje Nutriton door de fles om het wat beter in de maag te houden. 

Kan heel goed dat de kleine er 's avonds/'s nachts meer last van heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef danic het volgende:
Ik ben nu erg op Rosalie aan het letten om te ontdekken of het echt reflux is.
Dus een vraag van mij: zijn klachten van reflux heel de dag door even hevig of kan het kloppen dat Rosalie er ' s avonds meer last van heeft?
Ik weet zeker dat het niet 'gewoon' krampjes zijn, want voorafgaand aan het gehuil hoor ik steeds een harde *gloep*.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:16 schreef Tally het volgende:
Mag ik even zachtjes jompelen voor een goede nacht zonder huilbaby en met slaap voor moeder!

voor Tally!
 voor Tally! vanochtend 2,5 uur in zijn wiegje geslapen en nu vanmiddag na voeden, verschonen en even spelen weer! Ik kan hier wel aan wennen.
  vanochtend 2,5 uur in zijn wiegje geslapen en nu vanmiddag na voeden, verschonen en even spelen weer! Ik kan hier wel aan wennen.

precies nu, terwijl ze maar 1 of 2x per week poept
 precies nu, terwijl ze maar 1 of 2x per week poept   

S geeft weer over de laatste tijd en heeft duidelijk last van omhoog komend zuur, vooral bij het slapen.
 S geeft weer over de laatste tijd en heeft duidelijk last van omhoog komend zuur, vooral bij het slapen. 

Toen ze 2x 2ml en later 2x1,5ml kreeg sliep ze goed en wij ook. Maar sinds kort is dat niet meer genoeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef bitterend het volgende:
Stoppen met domperidon? want ze had eerder ook last van zuur maar jullie sliepen tenminste!
Sterkte

hoop dat jullie eerder dan 11 juni langs de ka mogen!!!
 hoop dat jullie eerder dan 11 juni langs de ka mogen!!!   

ik kan gelukkig steeds meer genieten nu maar de eerste weken was er heel eerlijk gezegd weinig leuks aan
 ik kan gelukkig steeds meer genieten nu maar de eerste weken was er heel eerlijk gezegd weinig leuks aan    en dat vind ik best heel jammer en moeilijk.
  en dat vind ik best heel jammer en moeilijk.

Het is misschien een beetje kort door de bocht van me. Maar niet lullig bedoeld. Ik heb ook niet alles tot in de puntjes terug gelezen. Ik val je niet aan of zo. Overal is wel te lezen wat je allemaal wel doet voor je meisje (en soms ten koste van jezelf, maar dat is ook een keuze).quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef Zoë23 het volgende:
Becky
...omdat ze ontzettend veel pijn krijgt van de domperidon en ze met 2x 1,5ml niet overgaf en goed at en beter sliep.
Sinds kort weer meer last van zuur maar door meer medicatie dus meer buikkrampen, veel meer huilen en de hele nacht wakker.
Ik geef m'n meisje heus niet zomaar minder med en haar onnodig pijn laten lijden zou ik nooit doen.
Als je eens wist hoeveel ik op een dag voor haar doe zou je zoiets niet schijven

krijg je meteen andere medicijnen meestal (is onze ervaring, toen de medicijn die we bij de ha hebben gekregen niet hielp ben ik gewoon met haar bij de hap geweest).
 krijg je meteen andere medicijnen meestal (is onze ervaring, toen de medicijn die we bij de ha hebben gekregen niet hielp ben ik gewoon met haar bij de hap geweest).

Lijk.
 Lijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 27-05-2013 05:31:57 ]

Echt waar? Hier werd het geweigerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef becky27 het volgende:
Fieder, wat gek dat de vloeibare Losec niet wordt vergoed, het bestaat nog niet zo lang maar hier wordt het sinds 1 feb. wel vergoed. Ik was niet aan tabletjes begonnen denk ik.
 Maar de apotheek heeft de laatste rekening ingediend met aantekening van medische noodzaak erop. Ze zeiden dat het dan meestal wel geaccepteerd wordt. Dus die poging nog even afwachten.
 Maar de apotheek heeft de laatste rekening ingediend met aantekening van medische noodzaak erop. Ze zeiden dat het dan meestal wel geaccepteerd wordt. Dus die poging nog even afwachten.  

quote:Op maandag 27 mei 2013 05:17 schreef Zoë23 het volgende:
Becky
Goed om te weten, ben ook gefrustreerd omdat het best vermoeiend is allemaal, sorry
Ze krijgt alleen maar domperidon verder geen med.
Losec werd ze zieker van (veel meer overgeven enzo) en ipv daarvan kregen we dus domperidon. Hét medicijn volgens de ka.
Fruit kan ze niet eten want daar geeft ze van over en verslikt ze zich maar S krijgt overdag meer bv, weet niet meer wie die tip gaf maar het helpt, ze heeft zachtere ontlasting. Ze krijgt ook pap van bv
Mefke
Privé redenen dat ik misschien afwachtendLijk.
De hap is toch bij het ziekenhuis? Als je bij de kinderarts kan komen kan je toch ook zelf bij de hap komen of zie ik dat verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven

Niet elk ziekenhuis heeft een hap?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef laziness het volgende:
[..]
De hap is toch bij het ziekenhuis? Als je bij de kinderarts kan komen kan je toch ook zelf bij de hap komen of zie ik dat verkeerd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |