Ik doe nu wat extra water in zn flesjes maar nog geen resultaat.
 Ik doe nu wat extra water in zn flesjes maar nog geen resultaat.

niets doet meer pijn dan als je kleintje ergens last van heeft
 niets doet meer pijn dan als je kleintje ergens last van heeft

(reflux is ook nog steeds vd partij en lijkt nu zelfs erger te worden dus kan weer erg goed in Combi staan met elkaar)
 (reflux is ook nog steeds vd partij en lijkt nu zelfs erger te worden dus kan weer erg goed in Combi staan met elkaar)

succes morgen!
 succes morgen! 

Mijn kleinste man:quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Zoë23 het volgende:
Maffemuts
Ja goed dat je t vraagt! Bij de bakker hadden ze speciaal brood besteld voor mensen met KMA
Vervelend dat het zo gaatsucces morgen!
Wat eet ze zoal?

Sorry, ik las verkeerd, las verwijzing voor Sofia als in; voor dochter, maar dat is natuurlijk voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 april 2013 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mijn kleinste man:
Op dit moment ingedikte voeding, appel of wortel (naast de melkvoeding)
En de doorverwijzing is rond, afspraak staat gepland.

Geen idee vooralsnog, maar voor hem hoop ik op een oplossing in iedergeval.quote:Op maandag 15 april 2013 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sorry, ik las verkeerd, las verwijzing voor Sofia als in; voor dochter, maar dat is natuurlijk voor het ziekenhuis.
Wat zouden ze bijv kunnen doen om hem te helpen?

)
 )

wist ik veel. Mocht de vk nog best een lange tijd na de bevalling bellen om dingen te vragen. Maar ik denk dat je het beter kunt vragen om zeker te weten..
 wist ik veel. Mocht de vk nog best een lange tijd na de bevalling bellen om dingen te vragen. Maar ik denk dat je het beter kunt vragen om zeker te weten.. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |