Mijn kleinste man:quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Zoë23 het volgende:
Maffemuts
Ja goed dat je t vraagt! Bij de bakker hadden ze speciaal brood besteld voor mensen met KMA
Vervelend dat het zo gaatsucces morgen!
Wat eet ze zoal?
Sorry, ik las verkeerd, las verwijzing voor Sofia als in; voor dochter, maar dat is natuurlijk voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 april 2013 10:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Mijn kleinste man:
Op dit moment ingedikte voeding, appel of wortel (naast de melkvoeding)
En de doorverwijzing is rond, afspraak staat gepland.
Geen idee vooralsnog, maar voor hem hoop ik op een oplossing in iedergeval.quote:Op maandag 15 april 2013 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sorry, ik las verkeerd, las verwijzing voor Sofia als in; voor dochter, maar dat is natuurlijk voor het ziekenhuis.
Wat zouden ze bijv kunnen doen om hem te helpen?
Een stuk beter! S eet veel meer en huilt minder nu ik 2x2ml geef.quote:
Zantac??? Ik weet het niet zeker. Of is dat hetzelfde als de omeprazoldrank?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef Fieder het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er maagzuurremmers zijn die je door de fles met melk mag geven?
L krijgt nu een omeprazoldrank maar die wordt niet vergoed (en is erg duur). Tabletjes oplossen in water was een drama. L is bijna 3 mnd nu.
Ik zal sowieso mijn huisarts nog bellen maar ben nieuwsgierig of er wel zoiets bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |