SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Goeie TT
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Niet de rode zee bevarenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
15 euro.
Ah, daar heb ik inderdaad van gehoord ja.. maar ik weet ook niet hoe die dingen allemaal werken. Het enige wat ik weet, is dat toen mijn ex vroeg of ik zin had in seks terwijl ze ongesteld was, ik meteen nee zei en wegrende.![]()
als je echt geil bent, fuck that.
Ja nee ik vind prima zo. Geen zin in iets wat 5 jaar in mn kut zitquote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus, vraag Mirena aan je huisarts.
Dat is gratis tot je 23e, super simpel, geen pijn niks, en je bent 5 jaar lang beter beschermd dan de pil, je hoeft verder geen flikker te doen, én er is 95% kans dat je die 5 jaar ook niet meer ongesteld wordt (zoals ik). Echt ideaal![]()
![]()
Ja, alleen mensen willen niet een paar miljoen geven aan slimme mensjes om nieuwe dingen uit te vinden... zucht. Achja, wat heb je aan antibiotica als je olie hebt?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, we moeten iets anders uitvinden om die shit te bestrijden omdat al die virussen en bacterieën resistent beginnen te worden voor alles wat we hebben
Niets mis met een beetje bloed.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet de rode zee bevaren![]()
![]()
Eens met deze vrouw.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet de rode zee bevaren![]()
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vieze peuk!quote:
Mietjequote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
15 euro.
Ah, daar heb ik inderdaad van gehoord ja.. maar ik weet ook niet hoe die dingen allemaal werken. Het enige wat ik weet, is dat toen mijn ex vroeg of ik zin had in seks terwijl ze ongesteld was, ik meteen nee zei en wegrende.
Fuck the EBU.![]()
Wow wacht, ik bedoel niet pis enzo
Denken dat er bloed uit een kut komt als ze ongesteld isquote:Op zondag 24 maart 2013 23:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey, ik dronk veel inwendige sappen van die vrouw, maar bloed gaat een beetje te ver. [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Vertelquote:Op zondag 24 maart 2013 23:12 schreef Murdera het volgende:
Ik heb niet zulke hele goede ervaringen met spiraaltjes.
bam pin in je plasgat als je tegen die baarmoedermond ramtquote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ze zeggen dat je dat echt niet voelt ofzo, maar soms dus wel. En dat is niet zo chill.![]()
Denkenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat er bloed uit een kut komt als ze ongesteld is
Maar er zitten toch geen pijnlijke hoeken aan ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, ze zeggen dat je dat echt niet voelt ofzo, maar soms dus wel. En dat is niet zo chill.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nu ga je te ver!quote:
Wacht.. waarom staat dit bij nadelen van een spiraaltje?
Nadelen:
Moet door een ervaren arts geplaatst en verwijderd worden
Na elke menstrutie dient gecontroleerd te worden of het spiraaltje nog goed zit
De menstruatie kan onregelmatig worden of zelfs geheel wegblijvenDit -- Parkiet is mijn papa
Lol idd, ik vind het ideaalquote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht.. waarom staat dit bij nadelen van een spiraaltje?
Nadelen:
Moet door een ervaren arts geplaatst en verwijderd worden
Na elke menstrutie dient gecontroleerd te worden of het spiraaltje nog goed zit
De menstruatie kan onregelmatig worden of zelfs geheel wegblijvenGrootste voordeel
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: