quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:14 schreef DutchErrorist het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)iii_free_on_chinese/
Gratis Assassins creed 3
Met Arcade-games is het iig zo dat op de eerste Xbox waarop je het downloadt je het met alle accounts kan spelen, vermoed dus dat het hetzelfde is met GoD-games.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Wow, het werkt ook gewoon. Ik vraag mij alleen af of ik met mijn eigen gamertag op dezelfde console ook kan gamen?
Je kunt gewoon online een gamertag aanmaken en hem in je downloadwachtrij zetten. Dan kun je die recoveren thuis wanneer je wilt.quote:
Waarom niet? Vind het wel leuker dan het gebruikelijke plaatje, zoals op een forum. Vooral met allerlei props en kleding kun je het leuker maken dan het verwisselen van een afbeelding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zien er opzich wel goed uit maar ze hadden nooit moeten bestaan.
Je bent in ieder geval de download begonnen, dat staat in principe gelijk aan "betaald". Dus als je download niet lukt kan je het altijd nog een keer proberen via Download History. (veel succes met het vinden van dat menu met alles in Chinees)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef emokid het volgende:
Deal lijkt afgelopen te zijn. Of ze zijn er gewoon "achter" gekomen. Mijn download gaat supertraag, 61%. Moet nog zien of dit gaat werken.
Werkt niet. Kan alleen op de eerste xbox waarop je het hebt gedownload, bij andere xboxen moet je dan continu ingelogd zijn met het chinese account voor het werkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:00 schreef Slickk het volgende:
Mocht het wel werken, zou je mij dan de accountgegevens van je Chinese account met mij willen delen? Op die manier kan ik inloggen, ook downloaden en klaar volgens mij. Zou wel heel relaxed zijn als het zo werkte. Kan ik een vriend van me ook ermee verrassen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb er in elk geval niet aan mee gedaan. Ik raad jullie wel aan om even de gehele week nasi te eten.
Hmpf, balen. Thanks voor het antwoord in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Werkt niet. Kan alleen op de eerste xbox waarop je het hebt gedownload, bij andere xboxen moet je dan continu ingelogd zijn met het chinese account voor het werkt.
In Hong Kong ja. Heb de game niet, maar heb ook geen zin om dat nu te doen. Heb sowieso niet echt interesse in die game. Ik zou het dan sowieso pas over ene half jaar ofzo kunnen spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Wow, het werkt ook gewoon. Ik vraag mij alleen af of ik met mijn eigen gamertag op dezelfde console ook kan gamen?
[..]
Yi jij woont toch gewoon in China? Jij hebt nu dus ook AC3 voor noppes. Ik hoop dat je hem al niet gekocht hebt.
Mijn download is nog maar bij 6%. Hoop echt dat ik hem met mijn normale gamertag kan spelen.
Wanneer ik het probeer.quote:Sorry
This offer is not available in your area.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 22:48:36 ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil mijn vriendenlijst opschonen
Alleen nu weet ik niet wie wie is van fok op xboxIk ben Dnova79SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik moet hem aan gaan passen als de 720 komtquote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
En daarom heb ik overal dezelfde username
Juist niet toch, oldskool allesquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet hem aan gaan passen als de 720 komt![]()
Raar verhaal badboy! Want je hebt deel 1 dan toch wel gespeeld neem ik aan? dan weet je of je het wat is?quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef badboynova het volgende:
Eindelijk maar eens aan Bioshock 2 begonnen, wat een vage game duidelijk niet mijn ding maar ga hem wel uitspelen.
nopequote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar verhaal badboy! Want je hebt deel 1 dan toch wel gespeeld neem ik aan? dan weet je of je het wat is?
Nee man, tegen die tijd is je nick retro!quote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet hem aan gaan passen als de 720 komt![]()
Welke gek begint met deel 2 dan? Als deel 1 zelfde gen is en qua verhaal er ook voorkomt.quote:
ikquote:Op maandag 1 april 2013 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke gek begint met deel 2 dan? Als deel 1 zelfde gen is en qua verhaal er ook voorkomt.
DOES NOT COMPUTE
k heb net mass effect 2 gekocht terwijl ik deel 1 nauwelijks gespeeld hebquote:Op maandag 1 april 2013 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke gek begint met deel 2 dan? Als deel 1 zelfde gen is en qua verhaal er ook voorkomt.
DOES NOT COMPUTE
Kijk maar uit anders gaat de grote boze AQ ook tegen jouw beginnen XDquote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
k heb net mass effect 2 gekocht terwijl ik deel 1 nauwelijks gespeeld heb
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke hufter!quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ooh my god it is Big daddy AQ with his little e-p....quote:
Dure expansion pack.quote:Op maandag 1 april 2013 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)7002a98dc8a000000411
40 euro voor Battlefield 4
Die game haal je natuurlijk op een next-genquote:Op maandag 1 april 2013 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)7002a98dc8a000000411
40 euro voor Battlefield 4
Wel heel intressant ja want dingen die in de game gebeuren kunnen dan toch ook later weer in de serie komen en andersom ook? Het idee is in elk geval wel tof maar of het echt werkt betwijfel ik.quote:Op maandag 1 april 2013 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn er mensen die Defiance gaan halen? Het is een MMO die evenredig loopt met de serie Defiance.
http://www.defiance.com/e(...)ance/?CAS_REDIR=true
Waarom lijkt Destiny je beter? Daar is toch nauwelijks nog iets van bekend?quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel heel intressant ja want dingen die in de game gebeuren kunnen dan toch ook later weer in de serie komen en andersom ook? Het idee is in elk geval wel tof maar of het echt werkt betwijfel ik.
Destiny lijkt me dan beter.
Voor nu is Destiny een hypetrain die nog steeds kan ontsporen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom lijkt Destiny je beter? Daar is toch nauwelijks nog iets van bekend?
Jawel maar wat daar nu over bekend is klinkt wel echt heel vet en dit wordt ook 1 van de 3 grote pijlers van Activision en Bungie heb ik ook altijd wel hoog zitten. En wat uiteindelijk de bedoeling wordt klinkt heel tof maar heel ambiteus en dan kan het idd wat Pheno zegt ook nog wel ontsporen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom lijkt Destiny je beter? Daar is toch nauwelijks nog iets van bekend?
Klopt maar ze gaan nu wel de nadruk leggen op CoD, Skylanders en dan Destiny dus ik denk dat dat wel goed komt. Bungie + een hele grote zak met geld kan niet mis gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:23 schreef Pheno het volgende:
Bij Activision gaat het of geniaal (High Moon Studio's) of helemaal kut (007 Legends). We gaan het zien. Marketingpraat als "beste ooit, we gaan dit en dit en dit doen". Colonial Marines en SimCity laten zien dat ook de pers soms gewoonweg voorgelogen wordt.
Het idee van een MMO FPS klinkt leuk, maar Bungie heeft me nooit weten te boeien met Halo, en dan met name de sfeer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar ze gaan nu wel de nadruk leggen op CoD, Skylanders en dan Destiny dus ik denk dat dat wel goed komt. Bungie + een hele grote zak met geld kan niet mis gaanAlleen zou die game wel super groot moeten worden dus misschien dat het daar nog mis mee gaat.
Die boeken van Halo zijn wel zwaar tof maar de games ook altijd wel al was het verhaal altijd vrij beknopt helaas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Het idee van een MMO FPS klinkt leuk, maar Bungie heeft me nooit weten te boeien met Halo, en dan met name de sfeer.
Maar goed, we zullen zien. Het kan zomaar tof zijn en alles waar maken, of misschien hebben ze stiekem Peter Molyneux aangenomen voor het bedenken en maken van beloftes voor deze game (en dat zeg ik, als Fable fan,).
Forza Horizon.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zooo, tijdje afwezig geweest, maar ik heb alles zo goed als uitgespeeld. Ben nu op zoek naar een racing/open wereld game.
Welke raden jullie aan?
Sleeping Dogs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zooo, tijdje afwezig geweest, maar ik heb alles zo goed als uitgespeeld. Ben nu op zoek naar een racing/open wereld game.
Welke raden jullie aan?
Minecraftquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welke raden jullie aan?
Prototype 1 of 2 of beide.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welke raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |