Oh God, bel een ambulance.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:27 schreef BadSnoopy het volgende:
Als je drinken nodig hebt drink je ergens een halve liter kraan water, geen milkshake.
Nu heb je een vergiftigde suiker bom tot je genomen die je niet tegen je dorst zal helpen.
Hij heeft wel een punt hoor. Als je in de appie staat met dorst, ga je toch niet naar maccie om daar een milkshake te halen?quote:
Waarom niet, als je zin hebt in een milkshake?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor. Als je in de appie staat met dorst, ga je toch niet naar maccie om daar een milkshake te halen?
Omdat een milkshake geen goede dorstlesser is.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom niet, als je zin hebt in een milkshake?
Oh, dan had ik die moeten nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef blow... het volgende:
Superlekker, maar de groot ( 2.5 keer zoveel inhoud) is maar 40 ct duurder.
Autisten die maar 1 smaak nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef Thorpe het volgende:
Mensen die een milkshake halen en niet vanille nemen!
Autisten die zovaak milkshakes halen dat ze smaken af moeten wisselenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Autisten die maar 1 smaak nemen!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef Thorpe het volgende:
Mensen die een milkshake halen en niet vanille nemen!
70 ct btw...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Oh, dan had ik die moeten nemen. Hij was wel te drinken ja.
Iddquote:
Die is om te kotsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 03:50 schreef Keselo het volgende:
Ik mis de chocolade milkshake van de McDonalds, die was erg smakelijk.
Je moet ook niet het bekertje opdrinken, maar de inhoud.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef gelezwembroek het volgende:
TS liep weg met het bekertje en dronk hem op. Na 3 slokken was hij op.
Lekker man, appel-peerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt mij persoonlijk bijzonder smerig een milkshake met appel-peer smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |