Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was datquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Is een goed teken dat je honger hebt Sjaan.
Gaat het al wat beter?
Dat je ontzettende mazzel had als er vaak een 0 in een telefoonnummer zatquote:Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef Incantrix het volgende:
En wachten tot het vorige nummertje teruggedraaid was als we wilden bellen
Op de 10e van de 10equote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
die heb k ook meegemaakt ehmygewrd!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het overgaan naar het 10cijferig telefoonnummer, wat een spanning en innovatie was dat
Ja, de gevoelstemperatuur was dat, godsallemachtig. M'n gezicht is ook echt helemaal van streek, huid doet zeer jongequote:Op zondag 24 maart 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
MIR .. was het vandaag -15? Ik zie nu jouw post op fb
ik ben dan echt blij dat ik verplicht binnen moet blijven
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En op teletekstquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, whehe, dat je dan hele items erover had op het nieuws enzo
Nee, er werd een nummer voorgezetquote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
Geen idee, wij kregen een 3. Volgens mij werd er in het westland geschoven met het kengetal.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren er toen nou mensen die compleet nieuwe nummers kregen?
Hier kreeg de hele stad een 2 voor het telefoonnummer
HOE wat waarquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd waarom wordt mijn vraag genegeerd?
Ik had verwacht dat Schaar wel in de autistenmodus zou schieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |