SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Ik ben helemaal trots op mezelf dat ik vandaag wat gedaan heb
Half uurtje spenderen aan belastingaangifte doen
Was ik vorig jaar te lui voor
Moira.
Treinen
Fuck the EBU.![]()
Godver, mijn fiets staat altijd buiten.. Hij is Vrijdagnacht omgevallen (voor de zoveelste keer) maar nu is mijn rem naar de klote. Voorwiel zit compleet vastVet kut want ik wil niet naar de shop toe lopen enz
Your beauty never ever scared me.![]()
TT
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Moira heeft ondertussen wel lieve sms'jes gestuurd
Ik heb een speciaal plekje in mijn hart open staan voor haar
Zulks één lieve meid.![]()
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn fiets staat altijd buiten.. Hij is Vrijdagnacht omgevallen (voor de zoveelste keer) maar nu is mijn rem naar de klote. Voorwiel zit compleet vastVet kut want ik wil niet naar de shop toe lopen enz
100 euro kwijt omdat de fietsenmaker er anderhalf uur over deed om het wiel uit elkaar te halen en de rem weer goed te krijgen
Fuck the EBU.![]()
Nawwwquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Zulks één lieve meid.jeweet mijn vriend, je weet
Fuck the EBU.![]()
Awwwquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Zulks één lieve meid.![]()
Jullie zijn echt lieverds
Na huisgenoot van mij gaat van de week de rem eraf slopen, heb dan nog steeds mijn rem op het achterwiel en die werkt toch iets beter. Maar dat duurt nog wel een paar dagenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
100 euro kwijt omdat de fietsenmaker er anderhalf uur over deed om het wiel uit elkaar te halen en de rem weer goed te krijgenIk en een paar dagen geen fiets..
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben wel trots op je Moira.Dingen doen
![]()
Heeft je neefje gewonnen met Risk?
Fuck the EBU.![]()
Nja boeiend, dat hou je wel vol tochquote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na huisgenoot van mij gaat van de week de rem eraf slopen, heb dan nog steeds mijn rem op het achterwiel en die werkt toch iets beter. Maar dat duurt nog wel een paar dagenIk en een paar dagen geen fiets..
Anders lenen
Fuck the EBU.![]()
Ja, hij had noord amerika en zuid amerikaquote:
Lekker op de plee poepen met laptopzo'n fijn rust momentje
![]()
![]()
Pics van je poep.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, hij had noord amerika en zuid amerika
Lekker op de plee poepen met laptopzo'n fijn rust momentje
Fuck the EBU.![]()
oh.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, na 3 dagen niet gedouched te hebbenIk stop vast met scheren dan.
![]()
Merner, je moet geen maaltijdsalade met kip halen bij de AH Berensteinlaan hoor!quote:Klacht Albert Heijn: Voedselvergiftiging
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 15
Vrijdag 22 maart heb ik bij Albertheijn berensteinlaan in Den Haag een maaltijdsalade met kip gekocht. Kort na het eten hiervan kreeg ik koude rillingen, misselijkheid en koorts. Vervolgens heb ik na hevige buikkrampen diarree gekregen. Zonder wat verteerd te hebben heb ik alles uitgekotst en ben ik tijdens het kotsen nog eens flauwgevallen ook! Het is nu 2 dagen later en de klachten zijn er nog steeds. Ik kan geen kwartier zonder het toilet. Volgens de weekendarts heb ik een voedselvergiftiging opgelopen.
Dit verwacht je toch niet van de Albertheijn?????!!!
Gewenste oplossing
Wegens wanprestatie conform artikel 6:74 van het Burgerlijke Wetboek eis ik schadevergoeding op. Als de Albertheijn niet meewerkt zal ik procederen bij de kantonrechter.Fuck the EBU.![]()
quote:AF
Ik laat je gewoon voor de deur staan als je niet douched hoor
Ik ik zet je zelf wel onder de douche.Dwangdouche.
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]AF
Ik laat je gewoon voor de deur staan als je niet douched hoor
Ik ik zet je zelf wel onder de douche.Dwangdouche.
je merkt toch pas of ik gedouched heb als het al te laat is en ik al op je hoofd zit
![]()
Nee hoor, dat ruik ik al als ik nog binnen zit en jij voor de deur staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]je merkt toch pas of ik gedouched heb als het al te laat is en ik al op je hoofd zit
![]()
![]()
Bij mij is het meer:quote:Op zondag 24 maart 2013 16:48 schreef Monopoly het volgende:
Dan jezelf wassen, en vervolgens een half uur filosoferen over het leven.
Warm worden onder douche, haar wassen, haar uitspoelen, cremespoeling/conditioner in, tanden poetsen, cremespoeling/conditioner uitspoelen, scheren, meer scheren, scrubben, wassen, kan ik nog 5 minuutjes filosoferen over het leven en dan is er alweer een uur voorbij
Fuck the EBU.![]()
Goeie reuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ruik ik al als ik nog binnen zit en jij voor de deur staat.ja echt, douchen is echt een filosofie momentjequote:Op zondag 24 maart 2013 16:48 schreef Monopoly het volgende:
Dan jezelf wassen, en vervolgens een half uur filosoferen over het leven.![]()
![]()
HaJeequote:Op zondag 24 maart 2013 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf die trippy paaszonnebril van Oer in zijn UI enorm baas vinden
Fuck the EBU.![]()
ook echt via klacht.nl een schadevergoeding eisen op basis van het burgerlijk wetboekquote:Op zondag 24 maart 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Merner, je moet geen maaltijdsalade met kip halen bij de AH Berensteinlaan hoor!
[..]
en dan ook nog het verkeerde artikel noemen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
klapjosti's daarquote:Op zondag 24 maart 2013 16:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
ook echt via klacht.nl een schadevergoeding eisen op basis van het burgerlijk wetboek
Fuck the EBU.![]()
Ja ecktquote:Op zondag 24 maart 2013 16:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een van de beste painters op ONZ in tijden.
Fuck the EBU.![]()
hier ook opweg naar de super en op de terugweg een lekker jointje paffen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Impliceren dat ik door een hond gelikt ben en het dus kan vergelijkenquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het ook. Hij heeft mij ooit eens gebaft na een weddenschap.
Hemels was het.dat was ons geheimpje.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Impliceren dat ik door een hond gelikt ben en het dus kan vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp.
![]()
een wiel kost 5 euroquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
100 euro kwijt omdat de fietsenmaker er anderhalf uur over deed om het wiel uit elkaar te halen en de rem weer goed te krijgen![]()
![]()
duur gekquote:Op zondag 24 maart 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
arbeidskosten voor anderhalf uur is al 70![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek zoeken voor mijn 80/90's (vooral 90's haha) party in Mei. Zo'n zin in! Heb al 7 uur aan muziek. Vind het wel dood eng, ga mijn laptop mee nemen na de kelder en daar aansluiten omdat ik alles in Spotify heb (kan niet op de pc beneden). Als er een mongool mijn laptop sloopt sloop ik die gene zijn kop hahaYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit
Maar dan is dit over de Rietkampen en niet over VeldhuizenHier hetzelfde. Elk stadsdeel kan wel ghetto zijn volgens hun
![]()
![]()
Heb gewoon nog geld over voor volgend weekend omdat ik dit weekend niet uit ben gegaan en gister geen coke heb gekocht. Trots op mezelf.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
Heb gewoon nog geld over voor volgend weekend omdat ik dit weekend niet uit ben gegaan en gister geen coke heb gekocht. Trots op mezelf.
Waarom ben je zo trots op jezelf, als je je portemonnee gewoon mee had en niet had gekotst was je dat geld nu gewoon kwijt weenie hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
Heb gewoon nog geld over voor volgend weekend omdat ik dit weekend niet uit ben gegaan en gister geen coke heb gekocht. Trots op mezelf..
![]()
Ja oke maar alsnog ben ik na het kotsen geen coke gaan halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo trots op jezelf, als je je portemonnee gewoon mee had en niet had gekotst was je dat geld nu gewoon kwijt weenie hoor.
Oja ik moet over 5 minuten naar werk, was het gewoon helemaal vergeten
dat lijkt mij ook niet erg lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja oke maar alsnog ben ik na het kotsen geen coke gaan halen.![]()
![]()
Jezus, ik denk de hele tijd als ik naar beneden kijk dat er een paar haren in mijn gezicht hangen maar dat is mijn schoen die ik zieDamn
je bent al zo lang stoned dat je de werkelijkheid kwijt bent meisjequote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Jezus, ik denk de hele tijd als ik naar beneden kijk dat er een paar haren in mijn gezicht hangen maar dat is mijn schoen die ik zieDamn
![]()
![]()
Hahahaha. Ik gooi het op brakheid en slaaptekortquote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je bent al zo lang stoned dat je de werkelijkheid kwijt bent meisjeYour beauty never ever scared me.![]()
Vanmorgen gevoetbald, de bal bleef niet stil liggen en de gevoelstemperatuur was -10, 3e helft was beter
Je weet het niet?!![]()
![]()
![]()
Zo blij dat ik in een normale buurt woon en dit soort tjappies niet dagelijks tegen kom![]()
Wheelies met scooters![]()
![]()
1000
Fuck the EBU.![]()
Stoere boisquote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
![]()
Zo blij dat ik in een normale buurt woon en dit soort tjappies niet dagelijks tegen kom![]()
Wheelies met scooters![]()
![]()
1000
![]()
![]()
Nee lieverd, sowieso de helft van Ede is ook zwáárquote:![]()
![]()
Maar gelukkig woon ik daar niet en kom ik daar nooit
Fuck the EBU.![]()
Dat dacht ik al, maar ik durfde niet te haten. Straks loop ik een pijpbeurt misquote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee lieverd, sowieso de helft van Ede is ook zwáár![]()
![]()
Maar gelukkig woon ik daar niet en kom ik daar nooit![]()
![]()
Hoge verwachtingenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik durfde niet te haten. Straks loop ik een pijpbeurt misJe bent wel een schatje hoor
Fuck the EBU.![]()
Een man moet dromenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoge verwachtingenJe bent wel een schatje hoor
![]()
![]()
Ik heb van mijn beste vrienden (jullie) hier zometeen een quickcursus J draaien met gruis en sigarettentabak nodig... HULP?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zie OPquote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb van mijn beste vrienden (jullie) hier zometeen een quickcursus J draaien met gruis en sigarettentabak nodig... HULP?
Daar is hij voor
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik gooi het op brakheid en slaaptekort
Grote faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vanavond tc? dan kan ik hem dan oproken, heb ik er meer plezier van, denk ik.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hij is weer wakkerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Biertje doen, lekker uitbuiken met peukkie erbij, genieten.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:24 schreef Klojo120 het volgende:
Grote faalJa ik vind 't best, maar niet te laat want morgen vroeg op dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er vanavond tc? dan kan ik hem dan oproken, heb ik er meer plezier van, denk ik.
Fuck the EBU.![]()
Dan doen we het nu. MonoIsJarig of FOKnachtbagger?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik vind 't best, maar niet te laat want morgen vroeg op dit datHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
http://tinychat.com/MONOisjarig natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan doen we het nu. MonoIsJarig of FOKnachtbagger?
Mono kun je ook komen?Fuck the EBU.![]()
Moeilijk lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zag er wel schattig uit
Hoe smaakte de babi pangang?Echt genoten
![]()
![]()
Iemand deze stonerfilm al gezien?quote:Komedie / Horror
99 minuten
geregisseerd door Don Coscarelli
met Chase Williamson, Rob Mayes en Paul Giamatti
Er is een nieuwe drug op de markt die de gebruiker een uittreding bezorgt. Op straat wordt het 'Sojasaus' genoemd en vele gebruikers zwerven al door de tijd en de dimensies. Maar sommigen die van de trip terugkomen, zijn niet menselijk meer. Een stille invasie vanuit een andere wereld blijkt in volle gang te zijn, en men zoekt een nieuwe held. Helaas zijn daar alleen John en David, twee jonge mannen die gestopt zijn met hun studie en nauwelijks een baantje kunnen aanhouden. Kunnen deze twee de mensheid redden van de aanstaande gruwelijkheden? Nee, dat kunnen ze niet...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh die, jeezus. die heb ik afgezet na een kwartierquote:Op zondag 24 maart 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
John dies at the end. Ik vond hem gruwelijk.![]()
![]()
Waaromquote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die, jeezus. die heb ik afgezet na een kwartier![]()
![]()
weet niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, hij was echt goed. zeker omdat dat vleesbeest er zo kansloos uit zag?![]()
Ik ga lekker in mijn bubbelbad. Iemand jaloers?
jaquote:Op zondag 24 maart 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga lekker in mijn bubbelbad. Iemand jaloers?![]()
![]()
quote:Je mag er wel bij komen zitten hoor.
Ik kom eraanquote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Je mag er wel bij komen zitten hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht... je bent daar beneden wel geschoren toch?quote:
Heb niet zoveel zin in zweetballen.
kan niet.quote:jungleboy hier.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht... je bent daar beneden wel geschoren toch?
Heb niet zoveel zin in zweetballen.![]()
![]()
Ah is niet zo erg, ik ga me nu ook scheren, heb namelijk niet meer zoveel zin in al dat haar.quote:
Alleen ik ga mijn ballen niet scheren hoor, dat vind ik dangerousIk trim dat wel.
Nou, mijn bad is gevuld. Totzo mensjes
Ik heb nog nooit bijgewerkt of geschoren ofzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah is niet zo erg, ik ga me nu ook scheren, heb namelijk niet meer zoveel zin in al dat haar.
Alleen ik ga mijn ballen niet scheren hoor, dat vind ik dangerousIk trim dat wel.
Lijkt me gevaarlijk klotewerk.
ben je te laat voorquote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wel, als je helemaal gek word is mn missie geslaagd![]()
je vind een schaar al gevaarlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bijgewerkt of geschoren ofzo.Lijkt me gevaarlijk klotewerk.
[..]
ben je te laat voor![]()
![]()
watjequote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah is niet zo erg, ik ga me nu ook scheren, heb namelijk niet meer zoveel zin in al dat haar.
beetje op de grens leven jwtzg![]()
Gisteren toen ik lam was heb ik blijkbaar een berichtje gestuurd naar de plaatselijke gekkie die zich altijd verkleed en gaat dansen in de club. Ik vroeg naar de zin van het leven. Krijg echt een hele lap tekst terug met uitlegwat een held
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb net alles geschoren (including ballsquote:) en het is echt helemaal niet gevaarlijk of wat dan ook.
Ik deed gewoon conditioner erop, deed zo lomp als wat met het scheren... en klaar.
Geen bloed, geen niks.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 24-03-2013 21:37:37 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Jezus dat moet dan wel een oerwoud zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Af en toe bijknippen is toch wel een must vind ik.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Even hier bier wat over is van het weekend opdrinkjen. Is wel veel.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wat voelt het toch weer fijn om geschoren te zijn
Eigenlijk ben ik wel benieuwd.. Ama, Vas & Moira.
Wat is jullie voorkeur bij een man?
Spacecake![]()
Kaal, maar beetje stoppels of korte haartjes is niet erg.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef Unscrewed het volgende:
Wat voelt het toch weer fijn om geschoren te zijn
Eigenlijk ben ik wel benieuwd.. Ama, Vas & Moira.
Wat is jullie voorkeur bij een man?Fuck the EBU.![]()
Oke, oke!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kaal, maar beetje stoppels of korte haartjes is niet erg.
"De grootste penis ooit gemeten was 33cm"Dat is niet eens meer... ja...
Had keer een docu gezien over een gast met 40 cm, kwam tot z'n kniequote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Unscrewed het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Dat is pijnlijk neuken welquote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
![]()
Uit de huisregels van ONZ:Oopsquote:De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.![]()
Fuck the EBU.![]()
Deze?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had keer een docu gezien over een gast met 40 cm, kwam tot z'n knieSPOILER: NSFW (link/geen plaatje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Deze?Nee volgens mij was het een negertSPOILER: NSFW (link/geen plaatje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Beetje te laat nu.
En bestaat een reeks niet op het moment dat je hem begint?Dit -- Parkiet is mijn papa
Achja, ik denk dat de gemiddelde penis lengte ook wel een beetje is wat de gemiddelde vrouw wilt.
(Kleinere meisjes willen iets kleiner, en grotere iets groter denk ik)
Maar dat weet ik ook allemaal niet, al mijn ex-en waren dik tevreden
Nouja blijkbaar is mijn pareltje de modjes goed genoeg bevallen om meerdere delen toe te staan en dus een nieuwe goedgekeurde reeks geborenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Beetje te laat nu.
En bestaat een reeks niet op het moment dat je hem begint?Maar eigenlijk mocht het dus niet (want had natuurlijk stiekem wel gehoopt dat het niet bij 1 topic zou blijven)
![]()
Ja, toen ik het topic maakte toch nog nietquote:Ik ben een nieuwe reeks begonnen, dat mocht volgens de huisregels niet
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Deze?Auw..SPOILER: NSFW (link/geen plaatje)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lengte maakt ten opzichte van dikte geen flikker uitquote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, ik denk dat de gemiddelde penis lengte ook wel een beetje is wat de gemiddelde vrouw wilt.
(Kleinere meisjes willen iets kleiner, en grotere iets groter denk ik)
Maar dat weet ik ook allemaal niet, al mijn ex-en waren dik tevreden
Fuck the EBU.![]()
Haha, maar de modjes in ONZ zijn meestal wel liefquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar is mijn pareltje de modjes goed genoeg bevallen om meerdere delen toe te staan en dus een nieuwe goedgekeurde reeks geborenMaar eigenlijk mocht het dus niet (want had natuurlijk stiekem wel gehoopt dat het niet bij 1 topic zou blijven)
![]()
Onzin is echt een kleine, blije community eigenlijk, mijn favorite forum dit.
quote:
Ik heb deze reeks tot leven geroepen, nieuwe reeksen beginnen mag niet volgens de ONZ huisregels, dat lees ik nu pasquote:Maar allez is goedgekeurd anders had er 2 maanden geleden al een slotje opgestaan jeweet
Nu zijn we een bestaande reeks die 'mag'
Fuck the EBU.![]()
Ja mijne ook, als je door de bagger heen leestquote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, maar de modjes in ONZ zijn meestal wel lief
Onzin is echt een kleine, blije community eigenlijk, mijn favorite forum dit.
Fuck the EBU.![]()
Tsss.. ik heb nog nooit mijn dikte gemeten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lengte maakt ten opzichte van dikte geen flikker uit
Ook niet mijn lengte eigenlijk, laatste keer was toen ik 16 was ofzo.
Dus eigenlijk zijn we illegaal?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Het mag nog steeds niet, maar we passen geheel volgens dit onderwep gewoon een gedoogbeleid toe.
Fuck the EBU.![]()
Er valt ook niks aan een piemel te metenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tsss.. ik heb nog nooit mijn dikte gemeten.
Ook niet mijn lengte eigenlijk, laatste keer was toen ik 16 was ofzo.Waarom snappen mensen dat niet
Sowieso meet de ene vanaf de zijkant, de ander vanaf tussen de ballen, de ander vanaf de bovenkant, de ander vanaf z'n anus, dus van al die lengtes die iedereen roept klopt geen ene zak.
Het gaat erom hoe hij in de hand ligtGewoon een stevige vlezige pen0r
Fuck the EBU.![]()
Grijze balharenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deels. Het is een grijs gebied zeg maar. Net als mijn balzak. Grijze haren jwz
Zal ik ze waxen?
Fuck the EBU.![]()
Er zijn wel officiele manieren om een penis te meten hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er valt ook niks aan een piemel te metenWaarom snappen mensen dat niet
Sowieso meet de ene vanaf de zijkant, de ander vanaf tussen de ballen, de ander vanaf de bovenkant, de ander vanaf z'n anus, dus van al die lengtes die iedereen roept klopt geen ene zak.
Maarja, daar heb ik allemaal geen zin in om te zoeken.
Gewoon vanaf boven, van begin naar einde (buik > eikel).
Waxen.quote:
Zoals ik al zei, maten zeggen niks; het gaat erom hoe hij in de hand ligtquote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er zijn wel officiele manieren om een penis te meten hoor.
Maarja, daar heb ik allemaal geen zin in om te zoeken.
Gewoon vanaf boven, van begin naar einde (buik > eikel).
Fuck the EBU.![]()
bovenaf, tot hoe ver hij er in kan, wat andersquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er valt ook niks aan een piemel te metenWaarom snappen mensen dat niet
![]()
![]()
huh?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bovenaf, tot hoe ver hij er in kan, wat anders
Fuck the EBU.![]()
Ik vind van wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, maten zeggen niks; het gaat erom hoe hij in de hand ligt
Sletjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe wat je wilt met mijn penis op pijn doen na.![]()
![]()
quote:Mannen kunnen geen sletten zijn, jeweetzelluf.
Oh, jawel.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Mannen kunnen geen sletten zijn, jeweetzelluf.
Fuck the EBU.![]()
mocht je willenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Mannen kunnen geen sletten zijn, jeweetzelluf.
![]()
![]()
Fuck, leren wil niet meer vanavond. Lees wat examenvragen door. Gaat op zich wel lekker. Maar nog niet echt super. Ben ook vrij moe. Morgen weer verder leren.
Nu nog maar een beetje chillen dan.![]()
quote:Tss, nee. Wij zijn gemaakt om de mensheid voort te zetten, wij moeten alleen ons zaad verspreiden.quote:
Het is de vrouw's taak carefully een man uit te zoeken (de intelligentste, knapste man) om zich voort te planten, dan 9 maanden de baby dragen.
Als vrouwen sletten zijn, verpesten ze de mensheid.
Als mannen sletten zijn, helpen wij de mensheid voor te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wanneer heb je dat examen waar je nu voor aan het leren bent dan? Is dat die van vrijdag?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Fuck, leren wil niet meer vanavond. Lees wat examenvragen door. Gaat op zich wel lekker. Maar nog niet echt super. Ben ook vrij moe. Morgen weer verder leren.
Nu nog maar een beetje chillen dan.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Tss, nee. Wij zijn gemaakt om de mensheid voort te zetten, wij moeten alleen ons zaad verspreiden.
Het is de vrouw's taak carefully een man uit te zoeken (de intelligentste, knapste man) om zich voort te planten, dan 9 maanden de baby dragen.
Als mannen sletten zijn, helpen wij de mensheid voor te zetten.Je kunt toch ook sletten met alleen maar intelligente knappe mannen, daar helpen we de huidige samenleving ook alleen maar mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Je kan het niet... of je praat jezelf subconsciously aan dat je het niet kan zodat je kan chillen?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Nu nog maar een beetje chillen dan.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Tss, nee. Wij zijn gemaakt om de mensheid voort te zetten, wij moeten alleen ons zaad verspreiden.
Als mannen sletten zijn, helpen wij de mensheid voor te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dinsdag heb ik 2 moeilijke + enorm belangrijke examens (landelijk, buiten school om). 2 keer zakken is nooit meeer machinist wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat examen waar je nu voor aan het leren bent dan? Is dat die van vrijdag?
Zenuwen beginnen toch wel ernstig te gieren.![]()
Naww niet in je broekje plassen he?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dinsdag heb ik 2 moeilijke + enorm belangrijke examens (landelijk, buiten school om). 2 keer zakken is nooit meeer machinist worden
Zenuwen beginnen toch wel ernstig te gieren.
Zal je wel niet te veel meer lastig vallen hihi
Fuck the EBU.![]()
Nah komt wel goed. Vanavond nog maar één keer alle seinen doornemen. Eerst maar ff peukie doen en chillen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww niet in je broekje plassen he?
Zal je wel niet te veel meer lastig vallen hihi![]()
Ja, maar een intelligente man wilt geen seks met een slet... toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt toch ook sletten met alleen maar intelligente knappe mannen, daar helpen we de huidige samenleving ook alleen maar mee hoor
Dus door seks te hebben met een slet, is hij niet intelligent, dus verpest je weer de mensheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poh. Onaardig zeg.quote:
Goeie keusquote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nah komt wel goed. Vanavond nog maar één keer alle seinen doornemen. Eerst maar ff peukie doen en chillen.
Fuck the EBU.![]()
Emoties.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zenuwen beginnen toch wel ernstig te gieren.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar een intelligente man wilt geen seks met een slet... toch?
Dus door seks te hebben met een slet, is hij niet intelligent, dus verpest je weer de mensheid.Hoezo zou een intelligente man geen seks willen met een vrouw die alleen maar knappe intelligente mannen neukt? Ik zou me juist vereerd voelen als manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Poh. Onaardig zeg.
Fuck the EBU.![]()
ooit zei een fokker, meet tot hoe ver ie in een wc rol past, maar dat past helemaal niet, maar dat idee, als je huid opzij moet duwen doe je het verkeerdquote:![]()
![]()
huhquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ooit zei een fokker, meet tot hoe ver ie in een wc rol past, maar dat past helemaal niet, maar dat idee, als je huid opzij moet duwen doe je het verkeerd![]()
Ja als ik vanuit diep in m'n buikholte zou meten zou mijn pen0rs ook 22 cm zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ooit zei een fokker, meet tot hoe ver ie in een wc rol past, maar dat past helemaal niet, maar dat idee, als je huid opzij moet duwen doe je het verkeerd
Fuck the EBU.![]()
Unscrewed heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is vervelend voor jullie, maar het zijn wel de feiten. Alleen daar valt natuurlijk nog wel tegenin te brengen, dat we dankzij voorbehoedsmiddelen vaak helemaal niks doen voor de mensheid, door seks te hebben.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
kleintjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als ik vanuit diep in m'n buikholte zou meten zou mijn pen0rs ook 22 cm zijn
geen echte fokster dus![]()
klopt wel een beetjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon te stoned om het te snappen![]()
Ik ben nog nuchter en ik snap het maar half.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef Monopoly het volgende:
Het mag nog steeds niet, maar we passen geheel volgens dit onderwep gewoon een gedoogbeleid toe.![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Unscrewed heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is vervelend voor jullie, maar het zijn wel de feiten. Alleen daar valt natuurlijk nog wel tegenin te brengen, dat we dankzij voorbehoedsmiddelen vaak helemaal niks doen voor de mensheid, door seks te hebben.
en fuck you dan ook maar hequote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
Unscrewed heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is vervelend voor jullie, maar het zijn wel de feiten. Alleen daar valt natuurlijk nog wel tegenin te brengen, dat we dankzij voorbehoedsmiddelen vaak helemaal niks doen voor de mensheid, door seks te hebben.![]()
Zo werkt het wel gewoon met alle andere dieren in de natuur, hoor.quote:
En aangezien mensen, ook gewoon dieren zijn..
Mijn penor is prima als ik weet dat ik de baarmoeder rand kietel met mijn eikel. Zij piepen en huilen en ik kom grommend klaar in hun baarmoeder![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Mijn penor is prima als ik weet dat ik de baarmoeder rand kietel met mijn eikel. Zij piepen en huilen en ik kom grommend klaar in hun baarmoeder![]()
![]()
okee bedankt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Ben jij ook een sletje dan?quote:Niet allemaal he, sommige dieren zijn wel echt monogaam.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo werkt het wel gewoon met alle andere dieren in de natuur, hoor.
En aangezien mensen, ook gewoon dieren zijn..If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Mij serieus nemenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedere vrouw die seks heeft voor het huwelijk natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder het begrip sletje verstaat.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oh dan ben ik er geenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Iedere vrouw die seks heeft voor het huwelijk natuurlijk.![]()
![]()
Aha gelukkig, dan heb ik je toch goed ingeschat.quote:Hoofddoeken zijn juist geil.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Maar negatief en negatief is positief. dus als je voor het huwelijk neukt en geen hoofddoek draagt zit je ook wel goed.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Mijn penor is prima als ik weet dat ik de baarmoeder rand kietel met mijn eikel. Zij piepen en huilen en ik kom grommend klaar in hun baarmoeder
Fuck the EBU.![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet allemaal he, sommige dieren zijn wel echt monogaam.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij serieus nemenOh dat was niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Nee, negatief keer negatief is positief. Als je het bij elkaar optelt is het alleen maar negatiever.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Murdera het volgende:
Maar negatief en negatief is positief. dus als je voor het huwelijk neukt en geen hoofddoek draagt zit je ook wel goed.Wel oppassen dat je 'm niet langs het naaldje haalt.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jeej ik heb 3 hartjesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
De liefde is weer ver te zoeken hier
Vas
Moira.![]()
![]()
Mur![]()
Unscrewed![]()
Fuck the EBU.![]()
maar dan werkt het niet in mijn voorbeeldquote:Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, negatief keer negatief is positief. Als je het bij elkaar optelt is het alleen maar negatiever.![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha gelukkig, dan heb ik je toch goed ingeschat.![]()
![]()
Deze man weet.quote:
En natuurlijk vind ik sletten niet erg, dankzij sletten sta ik tenminste niet bijna altijd droog..
..(want een goeie relatie met een lady is ook een beetje vergezocht de laatste jaren).
Alleen als je weet dat het een enorme slet is, en je wilt er verder niks mee... doe dan aub een condoom om.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
De liefde is weer ver te zoeken hier
Vas
Moira.![]()
![]()
Mur![]()
Unscrewed![]()
![]()
Mensen die condooms gebruikenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Condooms
Kutdingen, maar ze hebben mijn toekomst meerdere malen gered
Fuck the EBU.![]()
laat die wijven goftedomme hun pilletje slikken danquote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Condooms
Kutdingen, maar ze hebben mijn toekomst meerdere malen gered![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
laat die wijven goftedomme hun pilletje slikken dan![]()
Ja dan moet je het met schone sletjes doen viezerikquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar van sletjes krijg je herpes of chlamydia ofzo
Fuck the EBU.![]()
doorslikken yoloquote:Op zondag 24 maart 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Condooms
De pil
Ongesteld worden
Mirena![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar van sletjes krijg je herpes of chlamydia ofzoDit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon bezwangeren dan kan je 3 maanden zonder condoom/pil neuken en dan ff een abortus erin gooien en het proces herhalen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nog nooit wat gekregen, toch een hoop sletjes gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar van sletjes krijg je herpes of chlamydia ofzo![]()
Schone sletjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dan moet je het met schone sletjes doen viezerik
"Ja je hoeft geen condoom om te doen hoor, ik slik de pilquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar van sletjes krijg je herpes of chlamydia ofzo"
Ik mis mijn lange haartjesquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
Lange stijle blonde/bruine haren zijn trouwens ook wel geil.
Of emo tienertjes
[ afbeelding ]Zag net weer een foto dat het gestijld met een staart in tot over m'n tet kwam
Nu komt het los niet meer over m'n tet
Fuck the EBU.![]()
Haha, die ken ik wel jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Piye het volgende:
[..]
"Ja je hoeft geen condoom om te doen hoor, ik slik de pil"
![]()
![]()
Mag ik die tet foto ook zien?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mis mijn lange haartjesZag net weer een foto dat het gestijld met een staart in tot over m'n tet kwam
Nu komt het los niet meer over m'n tet
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij moet sowieso overal een hoesje om houden, wandelende soaIk ben schoner dan de kut van een vrouw met smetvrees.
![]()
Moet die zooi ook als je geen seks hebt?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen moeite mee om het te onthouden, elke dag braaf
Kan je niet gewoon nooit de pil slikken, en als je hebt geneukt de morning after pil?Dit -- Parkiet is mijn papa
Geen kleine Murs.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen moeite mee om het te onthouden, elke dag braaf![]()
![]()
Nice nice, maar pas op met antibioticakurenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen moeite mee om het te onthouden, elke dag braaf
Fuck the EBU.![]()
dan moet ik elke week de morning after pil nemen, leuke wip van 15 euroquote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet die zooi ook als je geen seks hebt?
Kan je niet gewoon nooit de pil slikken, en als je hebt geneukt de morning after pil?![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik ben schoner dan de kut van een vrouw met smetvrees.
Fuck the EBU.![]()
Nooit gehadquote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice nice, maar pas op met antibioticakurenmaar dat wist ik al
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik een kut had mocht je me bezwangeren. Puur voor bazig nageslacht.![]()
![]()
Morning after pil is niet iets wat je 'even zomaar' doet, kost 15 euro voor een shitpilletje waar je de hele maand ziek van kan zijn. Beter gewoon braaf de pil slikken dus, heb je die morning after pil niet eens nodig.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet die zooi ook als je geen seks hebt?
Kan je niet gewoon nooit de pil slikken, en als je hebt geneukt de morning after pil?
En de pil is ook handig voor het reguleren van je menstruatie. Als je hem dus niet slikt (ook al heb je geen seks) kan het dus zijn dat je weer veel heviger en onregelmatiger ongesteld wordt, which is kut.
Vrouwen represent.Fuck the EBU.![]()
Antibiotica.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice nice, maar pas op met antibioticakuren
Ik heb gelezen in de krant dat die zooi na een paar jaar niet meer werkt omdat we het zoveel gebruiken (ook voor de foute dingen), dat bacterieen compleet immuun voor beginnen te worden.Pff.. je likt waarschijnlijk niet eens je bovenlip in die fotoquote:
Ik betaal meestal 200 euro, dus dat valt best mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan moet ik elke week de morning after pil nemen, leuke wip van 15 euro
wat watquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
Antibiotica
Zwarte builenpest
Zweren op je pen0r![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja ik slik m ook al sinds mn 14e, anders verging ik gvd van de rugpijn man en was heel onregelmatigquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Morning after pil is niet iets wat je 'even zomaar' doet, kost 15 euro voor een shitpilletje waar je de hele maand ziek van kan zijn. Beter gewoon braaf de pil slikken dus, heb je die morning after pil niet eens nodig.
En de pil is ook handig voor het reguleren van je menstruatie. Als je hem dus niet slikt (ook al heb je geen seks) kan het dus zijn dat je weer veel heviger en onregelmatiger ongesteld wordt, which is kut.
Vrouwen represent.![]()
![]()
Godverquote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Monopoly het volgende:
Antibiotica
Zwarte builenpest
Zweren op je pen0r![]()
Daar heb ik stiekem heel hard om gelachen.
Klopt, we moeten iets anders uitvinden om die shit te bestrijden omdat al die virussen en bacterieën resistent beginnen te worden voor alles wat we hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Antibiotica.
Ik heb gelezen in de krant dat die zooi na een paar jaar niet meer werkt omdat we het zoveel gebruiken (ook voor de foute dingen), dat bacterieen compleet immuun voor beginnen te worden.
[..]
Pff.. je likt waarschijnlijk niet eens je bovenlip in die foto
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan moet ik elke week de morning after pil nemen, leuke wip van 15 euro15 euro.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Morning after pil is niet iets wat je 'even zomaar' doet, kost 15 euro voor een shitpilletje waar je de hele maand ziek van kan zijn. Beter gewoon braaf de pil slikken dus, heb je die morning after pil niet eens nodig.
Vrouwen represent.
Ah, daar heb ik inderdaad van gehoord ja.. maar ik weet ook niet hoe die dingen allemaal werken. Het enige wat ik weet, is dat toen mijn ex vroeg of ik zin had in seks terwijl ze ongesteld was, ik meteen nee zei en wegrende.
Serieus, vraag Mirena aan je huisarts.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik slik m ook al sinds mn 14e, anders verging ik gvd van de rugpijn man en was heel onregelmatig
Dat is gratis tot je 23e, super simpel, geen pijn niks, en je bent 5 jaar lang beter beschermd dan de pil, je hoeft verder geen flikker te doen, én er is 95% kans dat je die 5 jaar ook niet meer ongesteld wordt (zoals ik). Echt ideaal
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik betaal meestal 200 euro, dus dat valt best mee.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: