SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Ik ben helemaal trots op mezelf dat ik vandaag wat gedaan heb
Half uurtje spenderen aan belastingaangifte doen
Was ik vorig jaar te lui voor
Moira.
Treinen
Fuck the EBU.![]()
Godver, mijn fiets staat altijd buiten.. Hij is Vrijdagnacht omgevallen (voor de zoveelste keer) maar nu is mijn rem naar de klote. Voorwiel zit compleet vastVet kut want ik wil niet naar de shop toe lopen enz
Your beauty never ever scared me.![]()
TT
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Moira heeft ondertussen wel lieve sms'jes gestuurd
Ik heb een speciaal plekje in mijn hart open staan voor haar
Zulks één lieve meid.![]()
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Godver, mijn fiets staat altijd buiten.. Hij is Vrijdagnacht omgevallen (voor de zoveelste keer) maar nu is mijn rem naar de klote. Voorwiel zit compleet vastVet kut want ik wil niet naar de shop toe lopen enz
100 euro kwijt omdat de fietsenmaker er anderhalf uur over deed om het wiel uit elkaar te halen en de rem weer goed te krijgen
Fuck the EBU.![]()
Nawwwquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Zulks één lieve meid.jeweet mijn vriend, je weet
Fuck the EBU.![]()
Awwwquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Zulks één lieve meid.![]()
Jullie zijn echt lieverds
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Na huisgenoot van mij gaat van de week de rem eraf slopen, heb dan nog steeds mijn rem op het achterwiel en die werkt toch iets beter. Maar dat duurt nog wel een paar dagenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook
100 euro kwijt omdat de fietsenmaker er anderhalf uur over deed om het wiel uit elkaar te halen en de rem weer goed te krijgenIk en een paar dagen geen fiets..
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben wel trots op je Moira.Dingen doen
![]()
Heeft je neefje gewonnen met Risk?
Fuck the EBU.![]()
Nja boeiend, dat hou je wel vol tochquote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na huisgenoot van mij gaat van de week de rem eraf slopen, heb dan nog steeds mijn rem op het achterwiel en die werkt toch iets beter. Maar dat duurt nog wel een paar dagenIk en een paar dagen geen fiets..
Anders lenen
Fuck the EBU.![]()
Ja, hij had noord amerika en zuid amerikaquote:
Lekker op de plee poepen met laptopzo'n fijn rust momentje
![]()
![]()
Pics van je poep.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, hij had noord amerika en zuid amerika
Lekker op de plee poepen met laptopzo'n fijn rust momentje
Fuck the EBU.![]()
oh.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, na 3 dagen niet gedouched te hebbenIk stop vast met scheren dan.
![]()
Merner, je moet geen maaltijdsalade met kip halen bij de AH Berensteinlaan hoor!quote:Klacht Albert Heijn: Voedselvergiftiging
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 15
Vrijdag 22 maart heb ik bij Albertheijn berensteinlaan in Den Haag een maaltijdsalade met kip gekocht. Kort na het eten hiervan kreeg ik koude rillingen, misselijkheid en koorts. Vervolgens heb ik na hevige buikkrampen diarree gekregen. Zonder wat verteerd te hebben heb ik alles uitgekotst en ben ik tijdens het kotsen nog eens flauwgevallen ook! Het is nu 2 dagen later en de klachten zijn er nog steeds. Ik kan geen kwartier zonder het toilet. Volgens de weekendarts heb ik een voedselvergiftiging opgelopen.
Dit verwacht je toch niet van de Albertheijn?????!!!
Gewenste oplossing
Wegens wanprestatie conform artikel 6:74 van het Burgerlijke Wetboek eis ik schadevergoeding op. Als de Albertheijn niet meewerkt zal ik procederen bij de kantonrechter.Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: