Toch zul je daar uit moeten halen hoe ie ontstoken moet worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb er een boekje bij (vijf A4'tjes, niet echt een boekje), maar daar wordt ik niet wijzer uit.
Bij dat vlampunt zit een glazen/plastic plaatje voor en die kan niet zomaar weggeschoven worden, dus je kan er niet met een vlam bij.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef PascalDutch het volgende:
Als jij een aansteker ofzo bij dat vlampunt geval houdt dan moet je die knop van het gas indrukken en een poosje vasthouden als het goed is.
Als je die grote knop indrukt hoor je dan een 'tik'?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij dat vlampunt zit een glazen/plastic plaatje voor en die kan niet zomaar weggeschoven worden, dus je kan er niet met een vlam bij.
Ik denk dat dit er puur zit zodat je kan zien of de waakvlam aan staat, maar het ontsteken zou het apparaat zelf moeten kunnen.
Moet vaak ja, maar is het in dit geval niet de warmteregelaar? Ik zie geen tekens bij de knop staan met de verschillende standen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef madcap het volgende:
Misschien die onderstes draaiknop ook nog op een bepaalde stand zetten,
Op een of andere manier moet het gas "stormen" zonder dat het thermokoppel warm is.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet vaak ja, maar is het in dit geval niet de warmteregelaar? Ik zie geen tekens bij de knop staan met de verschillende standen.
Weet ik, maar ik vraag me af hoe dat bij deze geiser moet. Wordt toch boekje lezen voor TS.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef madcap het volgende:
[..]
Op een of andere manier moet het gas "stormen" zonder dat het thermokoppel warm is.
zodat je hem met de elec ontsteking kan ontsteken.
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Als je die grote knop indrukt hoor je dan een 'tik'?
Die knop kan ik alleen indrukken als ik hem eerst naar links schuif (van de drie vlammetjes naar de uitstand ( O ). Indrukken als ie naar links geschoven staat doet niks, ook niet als ik hem een minuut vasthoudt.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef madcap het volgende:
volgens mij moet je alleen de knop met die drie vlammetjes erboven indrukken en ff vasthouden,
seconde of 30 tot het ionisatie pennetje opgewarmd is .
Misschien die onderstes draaiknop ook nog op een bepaalde stand zetten,
Godver jan knooiquote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef RacerDKB het volgende:
Oh, ik heb de magische oplossing gevonden
Uit stopcontact halen, en er terug in stoppen. Toen warm waterkraan aangedraaid bij mijn wastafel en alles ontstak automatisch
Dat service/status/storingslampje van foto 1 is nu ook gewoon uit.
Conclusie:
[ afbeelding ]
Ik lolde. Hard.quote:
+1quote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef klipper het volgende:
Is ook niet zo verwonderlijk bij een elektronische ontsteking......
Ja dat is makkelijk om te zeggen nadat het opgelost isquote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef klipper het volgende:
Is ook niet zo verwonderlijk bij een elektronische ontsteking......
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Haha!
Nou mooi dat je het nog zelf ontdekt hebt, TS. Je zou goed voor schut zijn gegaan als je hiervoor de hulp van een techneut had ingeroepen.
Dus van jou hoeven we in ieder geval niet meer het topic "wasmachine gekocht, hoe sluit ik die nou aan?" te verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ben dankzij dit topic in ieder geval achter de functie van het mysterieuze touwtje met lampje gekomen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk om te zeggen nadat het opgelost isNiemand kwam er anders mee.
PS de volgende keer gewoon het knopje indrukken (reset) rode lampje, hoeft de stekker er niet uit.quote:[..]
Inderdaadweet ik het voor de volgende keer.
Ben dankzij dit topic in ieder geval achter de functie van het mysterieuze touwtje met lampje gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |