Oh, ik wist niet dat GT door fans geschreven was. Staat dat het door de studio gemaakt is. Ik moest srs een traantje laten bij de laatste GT aflevering. Een leeg gevoel van binnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef leeell het volgende:
nee, dat zijn door fans geschreven saga's (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_GT)
Ik moet de Dragonball episodes ook nog steeds kijken. Ik heb alleen Z gezien doordat het vroeger op TV was en GT later gekeken. Het kost alleen zoveel tijd man.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben nu ook bezig met Dragon Ball aan het volgen (de voorloper van Z dus). Ook erg amusant. Veel luchtiger en onschuldiger. En Master Roshi is echt een perv daarin
Deze man.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik laat mijn kinderen later ook sowieso DB kijken.
Hahaha, blijft epic. Ook wanneer de eerste fusion mislukt.quote:
Blijkbaar komt er ook een nieuwe form:quote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, het hoogste is SSJ4. De sterkste personages zijn Omega Shenron en Gogeta SSJ4. Had gelezen dat de level van Omega Shenron 15 miljard is. Gogeta SSJ4 zit op 50 miljard. Een mens die niet getraind is en overgewicht heeft zit op level 7. Gewoon ter vergelijking.
Komt op 30 maart 2013 uit. Opmerking is dat het wel in het Japans is. Dus we zullen daarna ook even geduld moeten hebben tot ze de film gaan dubben, maar daarna:quote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier trouwens de trailer van de nieuwe DB film:
[..]
Blijkbaar komt er ook een nieuwe form:
Is het al bekend dat die gedubbed gaat worden door de originele voice-actors?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Komt op 30 maart 2013 uit. Opmerking is dat het wel in het Japans is. Dus we zullen daarna ook even geduld moeten hebben tot ze de film gaan dubben, maar daarna:.
Nog niks over gehoord. Alleen de releasedatum is volgens mij bekend. We zullen even geduld moeten hebben na 30 maart.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is het al bekend dat die gedubbed gaat worden door de originele voice-actors?
Mwa, als ik het zo lees dan is super saiyan god niet echt een nieuwe vorm maar meer iets zoals fusion. Hij moet transformeren met behulp van de kracht van 6 pure-hearted saiyans. Dus is meer een groepsdingetje om 1 even sterker te maken. Hij kan het daarna niet oproepen wanneer hij wilt zoals SS4. Ook wel logisch sinds het voor GT plaatsvindt en hij daar die vorm niet heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier trouwens de trailer van de nieuwe DB film:
[..]
Blijkbaar komt er ook een nieuwe form:
Hmm, oké. Ben benieuwd!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Alleen de releasedatum is volgens mij bekend. We zullen even geduld moeten hebben na 30 maart.
Ah, kijk. Ik had het hele filmpje ook niet gekeken. Wel jammer.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, als ik het zo lees dan is super saiyan god niet echt een nieuwe vorm maar meer iets zoals fusion. Hij moet transformeren met behulp van de kracht van 6 pure-hearted saiyans. Dus is meer een groepsdingetje om 1 even sterker te maken. Hij kan het daarna niet oproepen wanneer hij wilt zoals SS4. Ook wel logisch sinds het voor GT plaatsvindt en hij daar die vorm niet heeft.
Goed plan. Zorg dat je de nieuwe remastered&uncut versie pakt. Dat voegt echt wat toe.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef waxmask het volgende:
Hmmm het is zondag, het is koud, en ik heb de normale DB nooit gezien. Rara wat mijn mediabox en plasma tv vandaag tevoorschijn gaan toveren?
Je bedoeld de DB Kai Z? Neem aan dat de Dragonball serie niet in HD is of vergis ik me?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed plan. Zorg dat je de nieuwe remastered&uncut versie pakt. Dat voegt echt wat toe.
Nee dusquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is het al bekend dat die gedubbed gaat worden door de originele voice-actors?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |