abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 september 2000 @ 13:22:11 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_364117
Dolfijntje is zo gecharmeerd geraakt van Koen dat hij een red Koen actie wil opzetten.

Koen is de enigste die toegeeft een spel te spelen! Hij is de enigste die in het zicht van de groep onze nepgoeroe Ruth corrigeert! Ook is het meesterlijk hoe hij de discussie met het blije huppelkutje aangaat, van binnen weet hij zelf toch wel dat hij deze twee gedrochten overleeft!

Hetzelfde hoog niveau had zijn onderonsje met Hans. Door blij te lachen en met zijn benen wijd te leggen versierde hij als het ware onze bushomo! Je zag hem van binnen glunderen en de overwinning al vieren!

Dus daarom red Koen en daarmee het programma de bus. Mocht je willen stemmen stem dan aub op Ruth! Mariska wordt er vanzelf wel spontaan uitgeflikkerd als ze weer een blije dag vol met zang heeft!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  woensdag 27 september 2000 @ 13:39:23 #2
5329 berend
Sombrero Negro
pi_364201
Ik ben het helemaal met je eens.
Alleen toen ik gisteren zat te kijken had ik een beetje het idee dat hij door de meesten in de groep nogal verkeerd wordt begrepen.
Ik hoop niet dat dat hem de kop gaat kosten.

Het mooie is dat hij exact weet waar hij mee bezig is, terwijl de rest in vergelijking met hem nogal dom overkomt

Go Koen Go!

Ik hou van puzzelen...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 september 2000 @ 13:48:25 #3
862 Arcee
Look closer
pi_364241
Ik vind Koen er moeilijk te peilen, maar ik vind 'm wel perfect voor in De Bus. Ook Ruth en Mariska mogen blijven van mij.

Laat Bart er maar uitgaan of Audrey, die doen nooit stof opwaaien.

Ach ja, ze kunnen ook niet allemaal tot het eind blijven zitten natuurlijk.

pi_365294
Yes, save Koen! En Mariska ook; die zingende, wanhopig naar waardering zoekende eigenlijk errug trieste meid moet blijven.
Laat Ruth dan maar gaan. Hoewel hij ook nog voor wat leuke conflicten en intriges had kunnen zorgen. Die man is zo overduidelijk berekenend bezig! Veel meer dan Koen, die wil volgens mij oprecht vooral de kijker vermaken en is tenminste echt direct. Ook is hij een sportieve verliezer.
Ruth verdiend gewoon een lesje.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 27 september 2000 @ 20:01:23 #5
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_365389
Kijken we wel naar dezelfde bus????? Ik vind hem super achterbaks. Als je iets doet, wees dan ook vent genoeg om het toe te geven.Ik hoop dat hij er uit geflikkerd wordt maandag.Maar Ruth mag om mij ook vertrekken. Ik weet niet wie ik erger vind eigenlijk.
  woensdag 27 september 2000 @ 20:07:44 #6
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_365395
ik denk zelf dat het meer tijdgebrek was eigenlijk.Want de reclames moeten natuurlijk doorgaan bij SBS. En dan passen ze zelf de regels dus maar aan.
pi_365401
quote:
Op 27 september 2000 20:01 schreef zusjegtotep het volgende:
Kijken we wel naar dezelfde bus????? Ik vind hem super achterbaks. Als je iets doet, wees dan ook vent genoeg om het toe te geven.Ik hoop dat hij er uit geflikkerd wordt maandag.Maar Ruth mag om mij ook vertrekken. Ik weet niet wie ik erger vind eigenlijk.
Nou ik weet het wel Koen is veeeel erger
dr uit met hem
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 27 september 2000 @ 20:11:17 #8
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_365403
Ik snap er niks van, Forum nu ook van slag??? Dit heeft hier niets mee te maken. Hoort bij een andere topic.
pi_365404
Statement van Koen op de website van De Bus:
Tijdens de reis zal ik vangertje en verstoppertje spelen met de anderen.
pi_365411
Koen ziet het programma als enige van het stel nadrukkelijk als een spel. Hij is bezig zijn tegenstanders één voor één te intimideren en te manipuleren, om ze op deze manier uit te schakelen. Hij balanceert op het randje; zijn akties kunnen of goed of slecht vallen bij de TV-kijkers. Maar hij is in ieder geval geen grijze muis die de hele dag ja en amen knikt tegen zijn opponenten om op die manier zo lang mogelijk mee te hobbelen.

Persoonlijk begin ik wel waardering voor hem te krijgen. Zijn hagelslagstunt was in ieder geval een meesterzet, zijn gespeelde onschuld achteraf grandioos!

Maar je zal er maar mee in De Bus zitten...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 27-09-2000 20:18]

  woensdag 27 september 2000 @ 20:18:08 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_365413
Wat een psychopaat zeg die Koen, deruit met hem en SCHNELL!!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_365436
Ga jij maar lekker BB kijken Stout Meisje!
uit
  woensdag 27 september 2000 @ 20:38:46 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_365448
BB Kijken.....
doe ik ook maar dat is wel ZO saai geworden (is het ooit boeiend geweest??????????) dus ik kijk de bus.

En kraak het af (zoals iedereen)
En haat Koen maar hoop tegelijkertijd dat als ie weggaat het niet heel boring wordt (zoals iedereen)
En wil dat dit forum wat meer gaat leven!!!
(zoals niet iedereen dus duidelijk)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 27 september 2000 @ 20:57:43 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_365474
quote:
Op 27 september 2000 20:17 schreef Kozzmic het volgende:
Koen ziet het programma als enige van het stel nadrukkelijk als een spel. Hij is bezig zijn tegenstanders één voor één te intimideren en te manipuleren, om ze op deze manier uit te schakelen. Hij balanceert op het randje; zijn akties kunnen of goed of slecht vallen bij de TV-kijkers. Maar hij is in ieder geval geen grijze muis die de hele dag ja en amen knikt tegen zijn opponenten om op die manier zo lang mogelijk mee te hobbelen.

Persoonlijk begin ik wel waardering voor hem te krijgen. Zijn hagelslagstunt was in ieder geval een meesterzet, zijn gespeelde onschuld achteraf grandioos!

Maar je zal er maar mee in De Bus zitten...


Helemaal mee eens, vind Koen een geweldige intrigant en hij maakt voor mij de Bus op dit moment een stuk boeiender dan BB.
Wie zit er nu te wachten op grijze muizen
Er moet gewoon een hoop gesodemieter van komen en Koen kan daar voor zorgen!
Zo lang mogelijk in de Bus met die ...... hij weet precies waardoor het spelletje interessant wordt.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 27 september 2000 @ 21:07:59 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_365487
Ik vind het eigenlijk jammer dat zowel Koen als Mariska en Ruth op de bank zitten. Juist deze combinatie van mensen (en onderlinge intriges) maken de bus leuk om naar te kijken.
Zat Hans maar op de bank (zo saaaaaai....)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_365647
Koen is ontzettend eng maar tegelijkertijd fantastisch! Wat zullen Paulus en Richard zich binnenkort schamen dat ze Mariska voor hagelslag-schrijfster hebben uitgemaakt..
Koen zei dat degene die met de hagelslag had geschreven binnen drie weken het populairst is in de bus en ik geloof dat hij daarin aardig gelijk kan krijgen.
  woensdag 27 september 2000 @ 23:32:04 #17
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_365754
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Een meesterstunt, die hagelslagtruc én de perfect gespeelde onschuld daarna. Die Ruth wordt helemaal gek gemaakt. Ook mooi, die discussie tussen Richard en Paulus (Koen toehoorder) over hoe ze de dader zouden ontmaskeren... Koen kon bijna zijn lachen niet houden en verborg zijn gezicht achter een handdoek. Een vreselijk irritante, egoïstische idioot, volmaakt gestoord, maar wel heel sluw in dit spelletje. Blijven dus!
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
pi_365915
Ik hoop Mariska eruit.

Klukkluk kan dan niet vluchten voor Koen. En al eerder opgemerkt hier, hij maakt die nep-indiaan helemaal leip!! Hoeraatje voor Koen

Buitenwip-poll

Wie wint er uiteindelijk

pi_366070
Ik vind die Koen echt best wel ver gaan met zijn hagelslag-incident. Daarna ook nog de grootste bek hebben. Aan de ene kant vind ik hem een kneus mmar hij houdt zeker de spanning erin ! Vraag me af hoe de andere passagiers reageren als uit komt dat hij die zinnen heeft geschreven .....!
Voor mij hoeft geen van hun drieën eruit, ze geven alledrie wat sjeu aan de bus. Er zullen heel wat minder confrontaties zijn als één van hun er uit vliegt. Wat dat betreft wel zonde .....
  donderdag 28 september 2000 @ 10:42:55 #20
2227 Nanina
I Object!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_366123
Ik hoop dat Ruth er maandag uitgaat en dat hij thuis erachter komt dat Koen die hagelslagstunt heeft uitgehaald. ik ben dan benieuwd naar zijn reactie als hij een week later naar de studio komt voor een gesprek? Stiekem hoop ik er al op. het leukste is dat hij ook naar zijn 50.000 gulden kan fluiten. Petje af voor Koen. Hij is meesterlijk in zijn spel of misschien een potentiele psychopaat. Het kan me ook niks schelen. Hij maakt de Bus spannend. Big-Brother's Mohammed Ali is daar niks bij. Die mag nog wel een paar lessen leren van Koen!!!!!!
"Heu, patior telis vulnera facta meis"
  donderdag 28 september 2000 @ 11:01:05 #21
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_366152
"Geen letter, hoor je?!!! Geen letter!!!"

Onze arme tekenindiaan heeft gemerkt dat het ook kan gaan regenen zonder speciale Crayola-regendans en is midden in een bui beland die langzaam alle oorlogskleuren van zijn gezicht spoelt. Chief Koen-met-de-Pokerface heeft KlukKluk naar de tipi der schaamte en machteloosheid gejaagd en kijkt tevreden uit over zijn jachtvelden, waar zijn passagiers vredig grazen en hij ze vanaf zijn uitkijkplek op zijn gemakkie kan afschieten.

Ik houd van deze man. Het klamme zweet der verwachting staat me op de balzak voor maandag. Mariska eruit, paar harde opmerkinkies tijdens het motiveren en de redactie kan de Beveiliging naar binnen jagen om moord en doodslag tussen de twee opperhoofden te voorkomen. Ik ben zo druk bezig om mijn vingers af te likken dat ik de televisie niet op BigBrother kan zappen...

Koen voor het Miljoen!

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
pi_366168
Bij het zien van Koen en zijn acties krijg ik steeds meer het idee dat deze jongen echt lijdt aan een gespleten persoonlijkheid
Al die rare acties van hem. Volgens mij kan hij zich echt niet meer herrinneren dat ie die hagelslag daar had neergelegd. Ik vind het maar een eng en gevaarlijk mannetje en van mij moet ie daarom ook maar vooral blijven

Wat een raar zooitje daar in die Bus zeg, ik heb echt het gevoel dat ze het programma over een paar weken van de buis moeten halen omdat het of falicant misgaat of omdat er werkelijk niets meer gebeurt om uit te zenden.

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  donderdag 28 september 2000 @ 15:58:34 #23
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_366629
Zolang de juiste personen er in blijven zal het vanzelf goedkomen. Persoonlijk vind ik dit alles meesterlijk van Koen. het is en blijft een spel. Spelletjes doe je om te winnen. Koen is de eerste die de geschiedenis van BB en de bus daar eerlijk voor uitkomt en daarmee roept hij zich al als winnaar uit. Het stukje waar het om gaat met dit soort programma's breng hij op een heerlijke manier naar buiten!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  donderdag 28 september 2000 @ 16:13:07 #24
5329 berend
Sombrero Negro
pi_366646
Prachtig toch hoe die Koen naast veel kijkers ook veel mensen in dit forum op het verkeerde been zet.
Hij is gewoon heel bewust een spel aan het spelen en heeft absoluut in de gaten dat lief doen tegen de medepassagiers hem bij voorbaat geen winst zal bezorgen.

Risico van zijn spel is dat teveel kijkers het niet doorzien. Dan zal ie er voortijdig uitliggen. Ik geef hem alvast een 10!

Prachtige gozer!

Ik hou van puzzelen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')