Whehe. Nou, wel een vooruitgang hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Ik besefte net opeens dat ik voor het eerst depressief ben zonder dat ik mezelf te dik vindNormaal voel ik me waardeloos en dik, nu alleen maar waardeloos
![]()
Oehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef An24 het volgende:
Xennia, heb pm gestuurd!
Etentje was geweldig lekker:
Amuse: gepofte rode biet en roomkaas
Voorgerecht: tartaar van tonijn, soyasaus en wasabimayo
Tussengerecht: coquilles met aardappelmousse, truffel en paddenstoelen
Hoofdgerecht: schouderhaas, risotto en courgette
Nagerecht: pistacheijs en chocoladecremebrulee (die kreeg ik niet op).
De Scheepswerf heet het restaurant, aan de Zweth. Jum!
Ik zit tegen een depressie aan denk ik, of ik zit er al in, het gaat niet echt goed zeg maar. Ik slik al antidepressiva en wilde een afspraak maken bij de psych maar ik moet weer helemaal opnieuw inschrijven omdat ik langer dan een half jaar uitgeschreven wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Whehe. Nou, wel een vooruitgang he
Maar ben je nu echt weer depressief of vooral depressieve gevoelens? En je doet er wel iets aan/mee toch ?
Oh even op letten volgende keer! Zeiden ze niet dat ze je dossier gingen sluiten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit tegen een depressie aan denk ik, of ik zit er al in, het gaat niet echt goed zeg maar. Ik slik al antidepressiva en wilde een afspraak maken bij de psych maar ik moet weer helemaal opnieuw inschrijven omdat ik langer dan een half jaar uitgeschreven wasKrijg nu weer intake en dan waarschijnlijk wachtlijst. Dus dat is wel balen...
Ze had gezegd dat ik altijd kon bellen als er wat was. Denk dat ze zelf ook niet doorhad dat ik dan de hele procedure weer moest doorlopen. De enige reden dat ik wegging was omdat je vorig jaar opeens 200 euro eigen risico had, maar dat is weer teruggedraaid. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe lang het allemaal duurt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh even op letten volgende keer! Zeiden ze niet dat ze je dossier gingen sluiten?
Hmm.. Balen.. echt rot...
wachttijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zet ik morgen op FBquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh![]()
Wel waardeloos zonder foto's natuurlijk
En is je huisarts in de tussentijd een optie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat ik altijd kon bellen als er wat was. Denk dat ze zelf ook niet doorhad dat ik dan de hele procedure weer moest doorlopen. De enige reden dat ik wegging was omdat je vorig jaar opeens 200 euro eigen risico had, maar dat is weer teruggedraaid. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe lang het allemaal duurt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 9 dagen lang dit gegeten als alleen maar het toetjeDan heb ik het niet over het voorgerecht, broodjes, sauzen, aardappelsoorten, vis, lam, vlees, kip, nootjes, chips en bier
Dan vind ik 3 kg nog niet zoveel maar dat komt voornamelijk doo veel wandelenDat ziet er erg lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ben je geweest?
Eerst de telefonische intake maar even afwachten maar als het erger wordt en de wachtlijst lang dan is dat zeker een optiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Probability het volgende:
[..]
En is je huisarts in de tussentijd een optie?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind 6 weken wachten ook wel erg lang.......... dus probeer nu in m'n eigen omgeving zoveel mogelijk 'hulp in te schakelen'quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitWaar ben je geweest?
[..]
Eerst de telefonische intake maar even afwachten maar als het erger wordt en de wachtlijst lang dan is dat zeker een optie
Is ook langquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind 6 weken wachten ook wel erg lang.......... dus probeer nu in m'n eigen omgeving zoveel mogelijk 'hulp in te schakelen'
meh.
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook langADHD problemen? Als ik je ergens mee kan helpen moet je het laten weten! Je mag me altijd PMen
Fijn dat de paniekaanvallen weg zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef Probability het volgende:
[..]
JaBen wel benieuwd hoe ik concreet dingen kan aanpakken. Paniekaanvallen heb ik gelukkig (een paar weken) niet meer.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Xennia het volgende:
B. zijn huis is verkocht, onder voorbehoud van financiering. Nu nog ergens een lening regelen voor de restschuld.
An, hoe zijn jullie toen te werk gegaan? Zou je me een pm willen sturen?
Wij eten vandaag paprika lasagne met gerookte zalm. B. had dit gezien bij 24kitchen en me de opdracht gegeven.
Verder niet bij gelezen, maar wel eens met TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |