Elke 2016 blocks wordt de difficulty uitgerekend op basis van hoe snel het minen van het vorige block ging. Als ik het mij goed herinner.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Iets wat ik me altijd al afvraag: hoe wordt er bepaald dat "the difficulty" omhoog gaat? Waar zit dat "centrale gezag"? Net zoals de beperking in tijd voor het vinden van nieuwe bitcoins.
Hangt er vanaf, als je geen PPS doen wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef Wells.p het volgende:
Shares 107 accepted, 2 stale/invalid
ondertussen een uur bezig. Kan het kloppen dat alles nog steeds op nul staat zowel mijn Balance: 0 op GUIMiner als op Deepbit 0.00000000 BTC??
En hoe kan ik PPS doen?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je geen PPS doen wel.
Dan krijg het pas als de block is 'geraden'.
Bij pps krijg je voor elke share wat
Nieuwe worker aan maken.quote:
Hoeveel pomp je daar nou in de praktijk uit aan hashes?quote:
Gemiddeld 100 zonder er iets mee gedaan te hebben. Alleen nu ging ik naar ABCPool vervolgens in GUIMiner ABCPool gelecteerd alles kwijt...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoeveel pomp je daar nou in de praktijk uit aan hashes?
Tevens mijn 5770 een OC gegeven naar 935mhz en wat command lines aangepast in mijn miner, 195mh/s
En na een OC naar 960mhz een 200mh/s
Krijg je letterlijk de error: cannot connect?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Wells.p het volgende:
Sinds ABCPool kan hij geen verbinding meer maken.
Nee kreeg wel meer fouten. en had de port ook al open gezet. Alleen ben er eigenlijk wel klaar mee. En heb alles al verwijderd.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Krijg je letterlijk de error: cannot connect?
Sta je op de goede port?
Zo snel alquote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Nee kreeg wel meer fouten. en had de port ook al open gezet. Alleen ben er eigenlijk wel klaar mee. En heb alles al verwijderd.
Ja ander half uur lang iets gedaan (geen idee wat). kwam niets bij. en toen dacht ik mehh klaar mee. Maar interessant idee is het wel. Als ik zelf nou zo iets begin en dan de eerste miljoen zelf houd ben ik rijk.quote:
Maak je een Forkquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja ander half uur lang iets gedaan (geen idee wat). kwam niets bij. en toen dacht ik mehh klaar mee. Maar interessant idee is het wel. Als ik zelf nou zo iets begin en dan de eerste miljoen zelf houd ben ik rijk.
Litecoin, of PPCquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:14 schreef Exalt het volgende:
Uurtje geprobeerd GUIMiner + deepbit.net
265 Mhash/s constant ongeveer, 0,00059813 BTC binnen gehaald.
Omgerekend met de huidige koersen een 0,061 euro cent per uur. andere halve euro voor 24 uur draaien is nou niet echt geweldig. Zie ik iets over het hoofd of wordt het gewoon niet spannender dan dit?
lipjes en r8v2 bedankt voor de uitleg!
0,061 Eurocent is wel heel laag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:14 schreef Exalt het volgende:
Uurtje geprobeerd GUIMiner + deepbit.net
265 Mhash/s constant ongeveer, 0,00059813 BTC binnen gehaald.
Omgerekend met de huidige koersen een 0,061 euro cent per uur. andere halve euro voor 24 uur draaien is nou niet echt geweldig. Zie ik iets over het hoofd of wordt het gewoon niet spannender dan dit?
lipjes en r8v2 bedankt voor de uitleg!
Als geld geen bezwaar zou zijn zou ik gewoon leven als miljonair, een dure game PC kopen en me helemaal niet bezig houden met minen. Dat is toch centenschrapen voor stakkers, als je geld zat hebt koop je gewoon 1000 BTC.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:44 schreef Exalt het volgende:
Wat als geld, onkosten en ruimte geen rol zouden spelen hoe zou dan jullie droom hardware setup er uit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |