abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124521939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Zou ik ook al niet daar laten doen :P
Ik vind dat je te zichtbaar bent vanaf de Bentzberg. Dat zou voor mij een reden zijn daar niet te willen wonen. Voor de rest wel een mooie lokatie en huis wat mij betreft.

Als het nog 8 ton zakt ga ik kijken ;)
pi_124521967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voordeel is de kou, je bent er snel van bevangen natuurlijk. En dan geeft je lichaam het verzet wel op.

Maar laten we stoppen met speculeren :)
Oh, ik praat al niet meer over dit specifieke geval maar over het algemeen. Geen idee wat die man is overkomen. Maar ja, er wordt hier alleen maar gespeculeerd. :P
pi_124521979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef 200013 het volgende:
Ja, en wat is dan de reden voor die wilskracht? Ik hoop dat ze dat ze daar achter gaan komen, wat de reden hiervan is.

Hij heeft twee kinderen om trots op te zijn, waarom dat is toch je alles???
Heb jij kinderen?
Heb jij schulden?
Heb jij geen toekomst?

En als belangrijkste vraag:
Heeft iemand uit je directe omgeving wel eens bewust zelfmoord gepleegd?

Volgens mij heb je geen flauw benul waar je het over hebt namelijk.
pi_124521987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oh, ik praat al niet meer over dit specifieke geval maar over het algemeen. Geen idee wat die man is overkomen. Maar ja, er wordt hier alleen maar gespeculeerd. :P
Er is ook geen andere optie dan speculeren, tot we het zeker weten.
pi_124522012
MarkvanderWel twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 13:23:46 Bootje marine ligt nu stil op plek waar zondag honden aansloegen. Camera is in het water gelaten. Sonartorpedo wordt straks uitgelezen #diks reageer retweet
pi_124522062
Ja , dat is zo. Als ik zie hoe Vianen hier mee bezig is, hoop ik dat meerdere mensen de werkelijke reden en toedracht uitgezocht willen hebben.

Dat als er andere bij betrokken zijn, dat het tot het uiterste wordt uitgezocht en niet zomaal van alles wordt aangenomen.

Wat is eraan vooraf gegaan?
pi_124522079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef 200013 het volgende:
Ja, en wat is dan de reden voor die wilskracht? Ik hoop dat ze dat ze daar achter gaan komen, wat de reden hiervan is.

Hij heeft twee kinderen om trots op te zijn, waarom dat is toch je alles???
Ach, het leven kan wel eens stom zijn.
pi_124522089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
MarkvanderWel twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 13:23:46 Bootje marine ligt nu stil op plek waar zondag honden aansloegen. Camera is in het water gelaten. Sonartorpedo wordt straks uitgelezen #diks reageer retweet
pi_124522098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ach, het leven kan wel eens stom zijn.
Juist nu, nu de belastingen weer betaald moeten worden.
pi_124522168
Beste Duck,

Ik heb helaas mijn beste vriendin verloren, zij heeft zelfmoord gepleegd door voor een trein te springen ze was 23.

Een goede vriend verloren door zichzelf op te hangen, was een zeer goede vriend die ik nog elke dag mis.

Ik weet hoe het is als iemand het leven uitstapt, en ook dat je het je levenlang niet kan vergeten
pi_124522193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is jammer genoeg helemaal waar.

Zal ongetwijfeld overal zo zijn, maar ik weet dat Vianen altijd vooraan staat bij een mooie ramp. Zo zal elke Vianees zich nog wel Dekker Hout, de RK Kerk, van der Scheur, Helsdingen (meerdere keren) en MegaSellers herinneren. Het zijn de momenten, op de paardenmarkt na, waarop Vianen samenkomt.
pi_124522269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef 200013 het volgende:
Beste Duck,

Ik heb helaas mijn beste vriendin verloren, zij heeft zelfmoord gepleegd door voor een trein te springen ze was 23.

Een goede vriend verloren door zichzelf op te hangen, was een zeer goede vriend die ik nog elke dag mis.

Ik weet hoe het is als iemand het leven uitstapt, en ook dat je het je levenlang niet kan vergeten
Dan snap ik niet hoe je kan denken dat je kinderen zo belangrijk zijn om in leven te blijven.

De keuze om zelfmoord te plegen kan ook zijn om de kinderen te helpen. Hoeveel je ook van ze houdt en hoe belangrijk ze ook zijn. Als je niet kunt verdragen dat je gefaald hebt als vader/moeder dan ben je er al snel natuurlijk.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:32:35 #88
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124522302
Ik ben nog niet lang genoeg in Vianen, weet alleen Dekker hout.
Maar weet wel dat wij elke dag nagenoeg bij de put lopen en dat we ineens heel veel mensen tegenkomen die we nog noooooit hebben gezien :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124522370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben nog niet lang genoeg in Vianen, weet alleen Dekker hout.
Maar weet wel dat wij elke dag nagenoeg bij de put lopen en dat we ineens heel veel mensen tegenkomen die we nog noooooit hebben gezien :')
Haha, echt Vianen inderdaad :P

Dekker Hout is al wel even terug, daarna is van der Scheur nog gegaan. Dat was een mooie fik die ze dachten uit te hebben en toen ging ie weer los (dankzij de wind) en knalden de gasflessen in het rond. Dat waren fijne klappers :)
pi_124522377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan snap ik niet hoe je kan denken dat je kinderen zo belangrijk zijn om in leven te blijven.

De keuze om zelfmoord te plegen kan ook zijn om de kinderen te helpen. Hoeveel je ook van ze houdt en hoe belangrijk ze ook zijn. Als je niet kunt verdragen dat je gefaald hebt als vader/moeder dan ben je er al snel natuurlijk.
Met zelfmoord help je helemaal niemand, het is de lafste manier om problemen uit de weg te gaan en andere mensen ( familie, vrienden, omstanders, machinisten, hulpverleners ) een heil te bezorgen.
pi_124522398
Zouden de duikers dan niets hebben gevonden nog, omdat ze nu de sonartorpedo naar beneden laten??
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:36:38 #92
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124522465
Denk weer positiebepaling. Met de wind kan een lichaam verplaatsen onderwater.
pi_124522552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Met zelfmoord help je helemaal niemand, het is de lafste manier om problemen uit de weg te gaan en andere mensen ( familie, vrienden, omstanders, machinisten, hulpverleners ) een heil te bezorgen.
Jij zegt het, anderen denken daar blijkbaar anders over. Blijkbaar kan het leven zo uitzichtloos zijn dat je dat allemaal vergeet en alleen maar kan denken aan het feit dat de wereld beter af is zonder je.

Maar het is nog laffer om het laf te noemen wat mij betreft. Het is treurig dat het gebeurd, dat die mensen niet geholpen kunnen of willen worden.
pi_124522584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef 200013 het volgende:
Zouden de duikers dan niets hebben gevonden nog, omdat ze nu de sonartorpedo naar beneden laten??
Naar ik begreep is het ontzettend slecht zicht onder water in de Put. Een sonar ziet dan een stuk meer dan een duiker met een lamp die op de tast te werk moet gaan.
pi_124522877
Je hebt gelijk duck, de mensen die achterblijven hebben er last van als je uit het leven stapt. Wat denk je van de kinderen.

Zon staat hoog in de lucht, en een gure wind, alles is tegenstrijdig, je wilt dat hij gevonden wordt en aan de andere kant niet. wil je dat hij nog leeft!!

Het kan niet iemand anders zijn die daar ligt, dat is veel te sterk.

De put zal de put nooit meer zijn!!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:53:03 #96
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124523158
Nou dat vind ik dan weer niet. Ik zal er alsnog met veel plezier dagelijks wandelen hoor.
pi_124523177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef 200013 het volgende:
De put zal de put nooit meer zijn!!
Dude serious? :D _O- 8)7

Wat een soap maken sommigen ervan? Laten we voor de familie en vrienden gewoon hopen dat ze het af kunnen sluiten.
Daarnaast zou het fijn zijn als we er gewoon weer normaal kunnen wandelen en al dat rampvolk wat er nu naar toe trekt Fikkie gewoon weer in de achtertuin flikkert ipv hier een beetje de toerist uit te hangen. |:(
pi_124523289
Ben zelf nooit bij de put geweest, zal er ook niet komen. En wat mensen daar nu te zoeken hebben begrijp ik ook niet.

Zou jij je kinderen daar laten zwemmen wetende dat er iemand is doodgegaan.? Ook al halen ze hem heelhuids uit het water?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:56:49 #99
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124523317
Wij onze honden wel in elk geval.
pi_124523409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef 200013 het volgende:
Zou jij je kinderen daar laten zwemmen wetende dat er iemand is doodgegaan.? Ook al halen ze hem heelhuids uit het water?
Ik heb geen kinderen maar onze honden gaan er gewoon weer in hoor, wordt ook lastig ze dat niet te laten doen en als het weer het weer toelaat ga ik lekker met ze mee. ;)
In elk natuurwater gaat weleens wat dood, nu is het alleen een mens. De gedachte dat (kleine) kinderen/mensen in datzelfde water pissen en schijten vind ik dan nog verontrustender. :P
Vissen hebben overigens ook geen luier om. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')