Ik vind dat je te zichtbaar bent vanaf de Bentzberg. Dat zou voor mij een reden zijn daar niet te willen wonen. Voor de rest wel een mooie lokatie en huis wat mij betreft.quote:
Oh, ik praat al niet meer over dit specifieke geval maar over het algemeen. Geen idee wat die man is overkomen. Maar ja, er wordt hier alleen maar gespeculeerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Voordeel is de kou, je bent er snel van bevangen natuurlijk. En dan geeft je lichaam het verzet wel op.
Maar laten we stoppen met speculeren
Heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef 200013 het volgende:
Ja, en wat is dan de reden voor die wilskracht? Ik hoop dat ze dat ze daar achter gaan komen, wat de reden hiervan is.
Hij heeft twee kinderen om trots op te zijn, waarom dat is toch je alles???
Er is ook geen andere optie dan speculeren, tot we het zeker weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh, ik praat al niet meer over dit specifieke geval maar over het algemeen. Geen idee wat die man is overkomen. Maar ja, er wordt hier alleen maar gespeculeerd.
twitter:MarkvanderWel twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 13:23:46Bootje marine ligt nu stil op plek waar zondag honden aansloegen. Camera is in het water gelaten. Sonartorpedo wordt straks uitgelezen #diks reageer retweet
Ach, het leven kan wel eens stom zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:24 schreef 200013 het volgende:
Ja, en wat is dan de reden voor die wilskracht? Ik hoop dat ze dat ze daar achter gaan komen, wat de reden hiervan is.
Hij heeft twee kinderen om trots op te zijn, waarom dat is toch je alles???
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
twitter:MarkvanderWel twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 13:23:46Bootje marine ligt nu stil op plek waar zondag honden aansloegen. Camera is in het water gelaten. Sonartorpedo wordt straks uitgelezen #diks reageer retweet
Het is jammer genoeg helemaal waar.quote:
Dan snap ik niet hoe je kan denken dat je kinderen zo belangrijk zijn om in leven te blijven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef 200013 het volgende:
Beste Duck,
Ik heb helaas mijn beste vriendin verloren, zij heeft zelfmoord gepleegd door voor een trein te springen ze was 23.
Een goede vriend verloren door zichzelf op te hangen, was een zeer goede vriend die ik nog elke dag mis.
Ik weet hoe het is als iemand het leven uitstapt, en ook dat je het je levenlang niet kan vergeten
Haha, echt Vianen inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben nog niet lang genoeg in Vianen, weet alleen Dekker hout.
Maar weet wel dat wij elke dag nagenoeg bij de put lopen en dat we ineens heel veel mensen tegenkomen die we nog noooooit hebben gezien
Met zelfmoord help je helemaal niemand, het is de lafste manier om problemen uit de weg te gaan en andere mensen ( familie, vrienden, omstanders, machinisten, hulpverleners ) een heil te bezorgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je kan denken dat je kinderen zo belangrijk zijn om in leven te blijven.
De keuze om zelfmoord te plegen kan ook zijn om de kinderen te helpen. Hoeveel je ook van ze houdt en hoe belangrijk ze ook zijn. Als je niet kunt verdragen dat je gefaald hebt als vader/moeder dan ben je er al snel natuurlijk.
Jij zegt het, anderen denken daar blijkbaar anders over. Blijkbaar kan het leven zo uitzichtloos zijn dat je dat allemaal vergeet en alleen maar kan denken aan het feit dat de wereld beter af is zonder je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met zelfmoord help je helemaal niemand, het is de lafste manier om problemen uit de weg te gaan en andere mensen ( familie, vrienden, omstanders, machinisten, hulpverleners ) een heil te bezorgen.
Naar ik begreep is het ontzettend slecht zicht onder water in de Put. Een sonar ziet dan een stuk meer dan een duiker met een lamp die op de tast te werk moet gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef 200013 het volgende:
Zouden de duikers dan niets hebben gevonden nog, omdat ze nu de sonartorpedo naar beneden laten??
Dude serious?quote:
Ik heb geen kinderen maar onze honden gaan er gewoon weer in hoor, wordt ook lastig ze dat niet te laten doen en als het weer het weer toelaat ga ik lekker met ze mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef 200013 het volgende:
Zou jij je kinderen daar laten zwemmen wetende dat er iemand is doodgegaan.? Ook al halen ze hem heelhuids uit het water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |