Dat verklaart ook je houding. Zeer labielquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag ik daar niet verbaasd over zijn?
Ik weet zeker dat ikzelf in zo'n geval kapot zou zijn van verdriet.
Ja, iedereen reageert anders, en vanuit je eigen emotie kun je daar een mening over hebben.
Oh, de vraagprijs van de woning is niet binnen enkele weken met 4 ton! gezakt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef Poen het volgende:
[..]
Als het pijnlijk is maar op waarheid en feiten berust is het niet erg. maar als het pijnlijk is door leugens,grofheden en verkeerde informatie dan is het ondraaglijk
Ja klopt dat is een feit. Maar weet je ook waarom? Nee dus. Dan kun je het ook niet begrijpen en heeft jouw mening dus ook geen enkele toegevoegde waardequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, de vraagprijs van de woning is niet binnen enkele weken met 4 ton! gezakt?
Volgens mij is dat een feit.
Je hoeft het absoluut niet met haar mening eens te zijn (daar ben je niet de enige in), maar je kunt haar niet verbieden haar mening hier te verkondigen. Tis wel een openbaar forumquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:18 schreef Poen het volgende:
[..]
Ja klopt dat is een feit. Maar weet je ook waarom? Nee dus. Dan kun je het ook niet begrijpen en heeft jouw mening dus ook geen enkele toegevoegde waarde
Ik verbied het niet maar zeg alleen dat onwaarheden geen toegevoegde waarde hebben. En zij lult alleen maar uit haar nekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft het absoluut niet met haar mening eens te zijn (daar ben je niet de enige in), maar je kunt haar niet verbieden haar mening hier te verkondigen. Tis wel een openbaar forum![]()
Dus je hebt alle recht om jóuw mening ook te verkondigen, maar da's net als ieder ander. Je kunt niet zeggen dat alleen jouw mening telt en die van een ander geen toegevoegde waarde heeft. Je kunt het er hooguit mee oneens zijn.
Je hebt vermist en vermist hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:38 schreef UpsideDown het volgende:
Waarom is dit nieuws?
Er worden zoveel mensen vermist, daar kan je bijna een subforum voor openen.
Schei nou eens uit met je eigen percepties te projecteren op anderen!! Gelukkig bepaal jij niet wat normaal is in dergelijke gevallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat de kinderen niet mogen sporten of daarvan genieten. Ik ben alleen enigszins verbaasd dat ze, zo kort na de verdwijning van hun vader, nog zo goed presteren.
Menig kind zou in zo'n geval te verdrietig zijn.
Als je een openbaar facebook hebt, kun je verwachten dat mensen daar gaan kijken. Dit gebeurt echt veel vaker op Fok. Soms worden facebook-links op Fok geplaatst.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ondertussen noemt ze al wel de vrouw van Patrick bij de voornaam en leest haar faceboek, alles alleen maar om de familie te kunnen betrappen op bepaald gedrag dat blijkbaar niet in Gia's straatje te pas komt.
fixedquote:
Ik hoef niet gerustgesteld te worden, want ik vind het beneden mijn ethiek om op zoek te gaan naar faceboekpagina's van mensen die ik niet ken, en waarvan de persoonlijke sores me niets aangaat.quote:Maar wees maar gerust, Monique heeft nu alles goed afgeschermd.
Ze gooien zelf hun sores de wereld in. Via Facebook, Twitter enz.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoef niet gerustgesteld te worden, want ik vind het beneden mijn ethiek om op zoek te gaan naar faceboekpagina's van mensen die ik niet ken, en waarvan de persoonlijke sores me niets aangaat.
Nee hoor, paar weken terug waren er nog talloze verslagen te lezen over de sportprestaties van de kinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |