Als het goed is ben je vrij je eigen username te kiezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef Poen het volgende:
Dat is ook iets wat me zo vreselijk stoort. Alles is hier anoniem. Ik kon niet eens mijn eigen naam invullen. Ik schaam me niet voor mijn mening.
Meid toch, wil je nou een medaille?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef 200013 het volgende:
Dat heb ik vanaf het begin al geschreven naar de gene die deze opmerking als eerste had gemaakt, dat hij er kapot van is van dit alles en het niet terecht is dat iemand dit over hem schrijft.
Ik heb nooit geschreven dat ik het met deze opmerking eens ben heb vanaf het begin af aan gezegd dat ik deze opmerking niet vindt kunnen.
Dit is een vrij forum waar iedereen zijn mening mag geven en in deze is dat, helaas!
Ben het nogmaals niet eens met [persoonlijke opmerkingen,wat er over de kinderen of andere famillie leden geschreven wordt nog maals voor de duidelijkheid. Maar dat kan je op dit forum niet verbieden.
Ik word een tikje kriebelig van je posts, dat is alles. Alsof je het liefst bij de familie in de woonkamer zou zitten om het van dichtbij mee te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef 200013 het volgende:
Nee, mootie geen medaille maar dit is mijn standpunt. Begrijp dat jij een ander standpunt hebt. Krijg je van mij een medaille voor, waar wil je hem hebben.???
Waarom? omdat het te soft voor je is. Nee niet in die huiskamer zitten en speculerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word een tikje kriebelig van je posts, dat is alles. Alsof je het liefst bij de familie in de woonkamer zou zitten om het van dichtbij mee te maken.
Ik heb ook nooit gezegd dat de kinderen niet mogen sporten of daarvan genieten. Ik ben alleen enigszins verbaasd dat ze, zo kort na de verdwijning van hun vader, nog zo goed presteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Maar wat betreft de kinderen heeft Poen gewoon gelijk vind ik.
Net zoals het grootste deel hier (gelukkig) ook vindt, dat het geen reet zou moeten uitmaken wat die kinderen nog wel en niet doen.
Dat was hij ook. Je zou de foto eens moeten zien. Misschien was ie anders wel 1ste geworden. Maar hier had hij zich voor gekwalificeerd en daar doe je een heel jaar over. Dus als je een beetje kennis zou hebben van sport weet je dat je daar niet zo maar mee kunt doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat de kinderen niet mogen sporten of daarvan genieten. Ik ben alleen enigszins verbaasd dat ze, zo kort na de verdwijning van hun vader, nog zo goed presteren.
Menig kind zou in zo'n geval te verdrietig zijn.
Nounou, wat een misinterpretatie allemaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Poen het volgende:
[..]
Waarom? omdat het te soft voor je is. Nee niet in die huiskamer zitten en speculeren
Wat lul je nou? Waarom heb ik geen respect voor de familie...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef 200013 het volgende:
Ben een beetje klaar met jou s..., beetje te laag peil voor mij. Heb mijn mening over bepaalde opmerkingen neergezet. En shame on you, dat je geen respect hebt voor deze famillie, hebben al genoeg over zich heen fgehad. Dat je kriebelig wordt is niet zo best een frisse douche doet wonderen, weet je.
Dat betwijfel ik. Je hebt het alleen maar over de speculatie's. Ik heb eerder ook wat feiten opgeschreven daar hoor ik niemand over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nounou, wat een misinterpretatie allemaal.
Net als ieder ander vind ik het ook vreselijk voor de achterblijvers.
Ho nou eens... je haalt er twee door elkaar volgens mij nu hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Poen het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Je hebt het alleen maar over de speculatie's. Ik heb eerder ook wat feiten opgeschreven daar hoor ik niemand over.
Ik was zelf erg jong toen mijn vader overleed. Maar een week na de begrafenis heb ik ongeveer het beste gepresteerd dat ik ooit gedaan had, simpelweg omdat ik al mijn energie daar maar instopte omdat ik echt geen zin had in al dat anders. Iedereen reageert anders op dit soort dingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat de kinderen niet mogen sporten of daarvan genieten. Ik ben alleen enigszins verbaasd dat ze, zo kort na de verdwijning van hun vader, nog zo goed presteren.
Menig kind zou in zo'n geval te verdrietig zijn.
Had ik uberhaupt al in dit topic gepost?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:07 schreef Poen het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Je hebt het alleen maar over de speculatie's. Ik heb eerder ook wat feiten opgeschreven daar hoor ik niemand over.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef mootie het volgende:
Maar dit blijft een discussieforum, als mensen dan afwijkende scenario's aandragen kan daar natuurlijk ook over gepraat worden. En ik snap best dat de heftige scenario's pijnlijk zijn voor familie en vrienden.
Als het pijnlijk is maar op waarheid en feiten berust is het niet erg. maar als het pijnlijk is door leugens,grofheden en verkeerde informatie dan is het ondraaglijkquote:
Mag ik daar niet verbaasd over zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef teckna het volgende:
Ik was zelf erg jong toen mijn vader overleed. Maar een week na de begrafenis heb ik ongeveer het beste gepresteerd dat ik ooit gedaan had, simpelweg omdat ik al mijn energie daar maar instopte omdat ik echt geen zin had in al dat anders. Iedereen reageert anders op dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |