Toen kwamen wij net binnen tijdens Life, Blood, Pain, Deathquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef fathank het volgende:
Ik weet nog D-Passion vs Ophidian op Dominator Main Stage om 14:00 smiddags ofzo. FF een stukje muzikale opvoeding midden op de dag
https://soundcloud.com/hkv/akira-thunderdome-the-finalquote:
https://soundcloud.com/hi(...)indbazen-q-base-2011quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
tips voor setjes met uptempo doorknallende UK vol breaks en chaos?
You're welcomequote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef N22 het volgende:
[..]
Ik ben 20 lentes jongBedankt voor de tips ! Cenobite kende ik al (vaagjes). Ben zeker een fan van (early) terror (Bloody Fist platen
)
* N22 start de zoekmachine op*
Heb het nog niet precies gezien, ook de timetable niet.. maar dat is meestal funest met veel leuke namen op de line-up, grote kans dat ze tegelijk moeten draaien waardoor je ze nog niet mee kan maken (been there done that)quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja ik zou sowieso gaan, beste festivallineup die ik ooit gezien heb tot nu toe.
Allemaal kwaliteits DJs in elke area, echt de moeite waard denk ik. Beetje voor de liefhebber, net als Pandemonium.
Het verbaasde mij hoeveel onbekend spul me om de oren vloog tijdens beide edities van Icon met Frantic Freak! Oke, de laatste jaren ben ik ook niet echt actief bezig geweest met (early) hardcore op te zoeken / me er in te verdiepen, maar alsnog..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja ik ook nog wel, maar ik denk dat er nu niet heel veel vets meer te ontdekken valt :p
Letterlijk alle tracks die ik tot nu toe heb gehoord ken ik ook wel bij naam
Link voor dat feest?
Dank je, maar die had ik ondertussen al, volgens mij zelfs via dit topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/hkv/akira-thunderdome-the-final
Heb er de nodige op mn PC staan, door de jaren bij elkaar gesprokkeld. Ook de nodige mixen die ik van 'amateur'-DJ's van het forum op PF heb binnen gehaald, zit soms erg leuk spul tussen! Kan wel keertje wat namen doorgeven van dj's / mixtitels, voor zover ze nog downloadbaar zijn..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Heeft er hier nog iemand verder tips voor setjes met uptempo doorknallende UK vol breaks en chaos?
Eerste keer dat ik die op een feest hoorde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef hardcoregek het volgende:
1 Nasenbluten - Concrete Compressor (Remix), Mouse Records
Die klapt lekker doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je met zoveel duizend bezoekers :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ffs, masters vanavond in den bosch. Wat een tokkies komen daar tegenwoordig op af. Op station liepen er al een aantal rond.
Moehaha, wij vertrekken zo. Al het tuig van Nederland richting Den Bosch...quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ffs, masters vanavond in den bosch. Wat een tokkies komen daar tegenwoordig op af. Op station liepen er al een aantal rond.
Oh en trouwens, ben zelf ook wel een feestganger hoor. Hoewel tegenwoordig alleen nog maar hardstyle en geen hardcore meer. Maar het viel op dat er opvallend veel hardcore tokkies bij zaten en daarmee wil ik niet zeggen dat elke feestganger een tokkie isquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:41 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Moehaha, wij vertrekken zo. Al het tuig van Nederland richting Den Bosch...
Één van de redenen dat ik niet naar Masters toe ga.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Precies wat ik denk.quote:Op zondag 14 april 2013 00:48 schreef porsche1 het volgende:
Één van de redenen dat ik niet naar Masters toe ga.
Nog nooit geweest, hoef er ook niet naar toe.
Teveel dagjes mensen die geen fuck om de muziek geven, rare snuiters, wazi's en ander rotzooi tuig.
quote:Op zondag 14 april 2013 00:48 schreef porsche1 het volgende:
Teveel dagjes mensen die geen fuck om de muziek geven, rare snuiters, wazi's en ander rotzooi tuig.
Mja rondom alle feesten/festivals zie je wel asociaal gedrag: wildplassen, afval op straat gooien, lawaai maken/luidruchtig aanwezig zijn. 'We' lijken het normaal te zien of met de gedachte "iedereen doet het dus dan ik maar ook", maar eigenlijk zijn we dan ook een bende tokkies bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh en trouwens, ben zelf ook wel een feestganger hoor. Hoewel tegenwoordig alleen nog maar hardstyle en geen hardcore meer. Maar het viel op dat er opvallend veel hardcore tokkies bij zaten en daarmee wil ik niet zeggen dat elke feestganger een tokkie is
Op de eerste foto die ik van masters zag, staat direct een wazi op.quote:Op zondag 14 april 2013 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op maandag 22 april 2013 22:45 schreef RadioSlut het volgende:
Godverredompje, nog een paar dagen tot hardsjok.
Doe maar fantaquote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeker!
Wij hebben volgens mij al zo vaak naast elkaar gestaan, maar nog nooit gemeet
Zaterdag biertje doen dan maar?
quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Op de eerste foto die ik van masters zag, staat direct een wazi op.
Legerbroek met 88 tattoo.
Daarom ga ik dus niet, triest volk.
http://www66.zippyshare.com/v/33616967/file.htmlquote:Op zondag 24 maart 2013 13:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ben niet echt bekend met de muziek van meneer destroyer, maar vind dit wel een leuken plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |