abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124406759
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 en 2012 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

De Bargasten

De Overige Characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Het nieuws van Johan Derksen
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De Versnelde Ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Andere kanalen voor ultiem VI-plezier:
VoetbalOliver (YouTube)
OliverVoetbal (DailyMotion) ~ (DailyMotion-video's embedden in dit topic kan via deze link.)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

VI Woordenboek
Voor de mensen die ons jargon niet snappen: VI Woordenboek.

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
VBL / Johan Derksen #19 Baas der bazen
VBL / René van der Gijp #2 nu ook als analist
VBL / Wilfred Genee fantopic

Animated gifs
In de spoiler hieronder enkele topgifs (open .gif apart voor grotere versie). Zie voor veel meer: VI.gif verzameltopic #1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.

VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
pi_124406807
Nogmaals, er werd met een jasje gegooid bij het schaatsen!!

Kwestie van tijd voor er ook met een jasje wordt gegooid bij curling. :)
pi_124406898
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, er werd met een jasje gegooid bij het schaatsen!!

Kwestie van tijd voor er ook met een jasje wordt gegooid bij curling. :)
Waarvan akte.
pi_124407808
Die gif in de op _O-
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:43:35 #6
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_124408099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
Kunnen we dat noteren, Johan?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_124408425
Weg met Louis? Welke notoire domoor...?
Dit, dus.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:02:48 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124408522
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Buitendam het volgende:
Weg met Louis? Welke notoire domoor...?
Louis houdt VI van de buis.
2000 light years from home
pi_124408639
Het is toch godveredomme niet te geloven wat hier gebeurt ja!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:10:00 #11
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_124408691
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.

[ afbeelding ]
Dankje voor deze bijdrage,dat had het topic echt eve nodig :)
Paardelul !!!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:10:59 #12
159761 Arn0
Abbey Road
pi_124408714
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst :D

quote:
Het is februari 1983. Jong Oranje wint met 5-0 van Jong Spanje. Toch is Derksen somber. Hij schrijft: ‘Na afloop noemde bondscoach Rob Baan Jong Oranje het voorportaal van Oranje. Ik begrijp echter niet waarop hij dat baseert, waarschijnlijk was hij dronken van vreugde na de onverwachte overwinning, want Jong Oranje telt slechts twee toekomstige internationals. Ronald Koeman en Marco van Basten zien we ongetwijfeld terug, voor de rest bestond Oranje uit redelijke clubvoetballers, maar zeker geen toekomstige internationals.’
De opstelling van Jong Oranje: Van Ede; Van Aerle, R. Koeman, Verrips, Maessen (Hoekstra); Rijkaard, Wouters, Kruys, E.Koeman; Van Basten, Kieft.
Johan Derksen ziet die avond vijf internationals over het hoofd en dan tel ik invaller Hoekstra, die het later tot een interland zal schoppen, uit piëteit voor mijn dierbare ex-chef niet mee.
Daar gaan we: Van Aerle heeft 35 interlands achter zijn naam, Erwin Koeman 31, Rijkaard 73, Wouters 70 en Kieft 43. Totaal: 252 interlands.
Derksen ziet die februari-avond in ‘83 niet alleen vijf toekomstige internationals over het hoofd, maar ook een Europese titel voor landenteams die dik vijf jaar later wordt gewonnen. En dan doe ik verder het zwijgen over de acht Europa Cups die de redelijke clubvoetballers Van Aerle, Erwin Koeman, Rijkaard, Wouters en Kieft nog zullen winnen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:11:02 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124408715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.

[ afbeelding ]
Ik zou wel eens willen weten wie dat meisje echt is.
Oh.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:12:13 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124408741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst :D

[..]

Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.
Oh.
pi_124408991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.
Hij gaat er altijd prat op dat je pas echt kunt meepraten over voetbal als je zelf in de top hebt gespeeld. Daar levert hij zelf regelmatig het bewijs voor. De enige momenten waarop hij echt zinnige dingen zegt over voetbal zijn wanneer hij Cruijff napraat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_124409098
quote:

[..]

[..]

Nee nee nee, nu ben je goedkoop aan het scoren.
pi_124409105
Wat er gisteren op die ordinaire campingzender gebeurde was weer schandalig.

Twee echte persunalities waren daar aanwezig om de wedstrijd te analyseren, maar die krullenbol van Eredivisie Live vond het nodig om Ruud af te kappen toen hij in de rust bezig was met een analyse. SBS vond het blijkbaar nodig om een extra reclameblok in te passen. Ze lieten de grote Ruud Gullit niet uitpraten vanwege een reclameblok! Dat kan toch niet? Dit is minachting van de kijker!

Veronica deed dit de afgelopen twee jaar ook bij de KNVB Bekerfinale. De scheids floot af en 5 seconden later... reclame!

Ik hoop dat de heren van VI dit aankaarten, want het is gewoon not dun.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_124409148
Ruud Gullit is dan weer het levende bewijs dat in de absolute top gespeeld te hebben geen voldoende voorwaarde is voor kijk op voetbal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:33:16 #19
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_124409201
quote:

[..]

[..]

Soms word je ingehaald door de actualiteit.
pi_124409296
Ik heb me voorgenomen om niet boos op je te worden, omdat je zo'n leuk jasje aan hebt.
pi_124409448
quote:

[..]

[..]

Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.
pi_124409467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.
Hij heeft heel vaak iets voorspeld bij de Betweters, maar hij wordt steevast afgetroefd door de grote Koert Westerman.
pi_124409547
Hugo is vaak te zien bij dat weggooi-amusement van Betweters, maar ik heb hem nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Misschien moet hij maar eens de opstelling van Sparta bepalen.
pi_124409707
quote:

[..]

[..]

In Nederland word je de rest van je leven met je jeugdzondes om de oren geslagen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_124409728
Zouden er ook beelden zijn dat Johannes Vermeer zijn haar door de war heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')