SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, er werd met een jasje gegooid bij het schaatsen!!
Kwestie van tijd voor er ook met een jasje wordt gegooid bij curling.
Kunnen we dat noteren, Johan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
Louis houdt VI van de buis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Buitendam het volgende:
Weg met Louis? Welke notoire domoor...?
Dankje voor deze bijdrage,dat had het topic echt eve nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.
[ afbeelding ]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borstquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
quote:Het is februari 1983. Jong Oranje wint met 5-0 van Jong Spanje. Toch is Derksen somber. Hij schrijft: ‘Na afloop noemde bondscoach Rob Baan Jong Oranje het voorportaal van Oranje. Ik begrijp echter niet waarop hij dat baseert, waarschijnlijk was hij dronken van vreugde na de onverwachte overwinning, want Jong Oranje telt slechts twee toekomstige internationals. Ronald Koeman en Marco van Basten zien we ongetwijfeld terug, voor de rest bestond Oranje uit redelijke clubvoetballers, maar zeker geen toekomstige internationals.’
De opstelling van Jong Oranje: Van Ede; Van Aerle, R. Koeman, Verrips, Maessen (Hoekstra); Rijkaard, Wouters, Kruys, E.Koeman; Van Basten, Kieft.
Johan Derksen ziet die avond vijf internationals over het hoofd en dan tel ik invaller Hoekstra, die het later tot een interland zal schoppen, uit piëteit voor mijn dierbare ex-chef niet mee.
Daar gaan we: Van Aerle heeft 35 interlands achter zijn naam, Erwin Koeman 31, Rijkaard 73, Wouters 70 en Kieft 43. Totaal: 252 interlands.
Derksen ziet die februari-avond in ‘83 niet alleen vijf toekomstige internationals over het hoofd, maar ook een Europese titel voor landenteams die dik vijf jaar later wordt gewonnen. En dan doe ik verder het zwijgen over de acht Europa Cups die de redelijke clubvoetballers Van Aerle, Erwin Koeman, Rijkaard, Wouters en Kieft nog zullen winnen.
Ik zou wel eens willen weten wie dat meisje echt is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.
[ afbeelding ]
Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst
[..]
Hij gaat er altijd prat op dat je pas echt kunt meepraten over voetbal als je zelf in de top hebt gespeeld. Daar levert hij zelf regelmatig het bewijs voor. De enige momenten waarop hij echt zinnige dingen zegt over voetbal zijn wanneer hij Cruijff napraat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.
Nee nee nee, nu ben je goedkoop aan het scoren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst
[..]
Soms word je ingehaald door de actualiteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft heel vaak iets voorspeld bij de Betweters, maar hij wordt steevast afgetroefd door de grote Koert Westerman.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.
In Nederland word je de rest van je leven met je jeugdzondes om de oren geslagen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |