Een woning in Amsterdam-Oostquote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef zovty het volgende:
Zat een van jullie tweeën niet zeer onlangs te pochen dat ze helemaal geen mannen nodig hadden voor klusjes enzo? Nog niet voor een lekke band.
Probleem 2 dan: amsterdam is 3 uur rijdenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Als je er verder goed uit ziet valt ons dat niet op.
Ja, dat zie ik aan je ondertitel! Alles voor de Küllies XDXDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Plantagehouder het volgende:
ja dit lijkt mij erg leuk, ik doe het graag.
Haters gaan hatenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Khaleesi het volgende:
Mods gooi dit kuttopic nou maar gewoon dicht of verplaats het.
Daar staat een stukje over in de OP.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Dagonet het volgende:
Er is een compleet klussen en wonen forum hier op FOK!, of is dat eng, buiten KLB?
Daar hoeven wij geen heel topic voor te openen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef AF_ het volgende:
Volgens mij gaat dit topic heul niet over klussen. Ze zoeken een grote beurt
Om deze reden dan ook de toevoeging tussen haakjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb een grote trekhaak in mijn onderbroek.
Zijn we. Voor eventuele bevestiging hiervan kun je je wenden tot jemapellefrikandellequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:40 schreef Toempf het volgende:
Ik wil alleen helpen als jullie een 8 of hoger zijn. Jullie stellen eisen, dan ik ook
Is dat geen boor?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb een grote trekhaak in mijn onderbroek.
Pics pleasequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zijn we. Voor eventuele bevestiging hiervan kun je je wenden tot jemapellefrikandelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |