Bastognes van Lu zijn ook prima te eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Best een lekker ontbijt, en als je ze zou ompakken in een broodtrommel ook leuk voor in de matszak.
Ja, en in het veld of op zee ook gewoon goed voor je.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bastognes van Lu zijn ook prima te eten.
Net als een amandelstaaf, ook prima. Nam ik wel eens mee in de matszak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en in het veld of op zee ook gewoon goed voor je.
Zozo, klinkt als een leuke houtsnipquote:Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo dat zit er ook weer op. Lekker 3 dagen met COVO gestoeid. Gisteren boven een mooie maquette op de weerterheide mijn eerste bevelsuitgifte gedaan.
Met een busje naar schoolquote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zekers, zo even met het busje naar school
In de ochtend??quote:Op maandag 25 maart 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk maar eens wat frikandellen in het vet gooien
Koud niet nee, maar eenmaal uit het vet wel.quote:
Nee man, sowieso in de ochtend frituur is verschrikkelijk, net zoals pizza ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koud niet nee, maar eenmaal uit het vet wel.
pffffff.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee man, sowieso in de ochtend frituur is verschrikkelijk, net zoals pizza ofzo
Ik heb het niet over een bak patat, dikkertje.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof de sgt je een bak patat geeft tijdens bivak
Wie is hier nou het dikkertje die in de ochtend frituur eetquote:Op maandag 25 maart 2013 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bak patat, dikkertje.
Over frikandellen die opgevoerd worden voor een goed ontbijt.
Oude gewoontes ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie is hier nou het dikkertje die in de ochtend frituur eet
De hele dag door frikandellen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude gewoontes ja.
Zoals gezegd, wen er maar vast aan, want dat is misschien het enige eten wat je die dag krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |