hier staat Ellen de verlepte pot aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep van hart van Nederland die ons even laat weten dat het vorig jaar op deze dag 19 graden was
(Fred heeft voetbal gekeken en laat daarna altijd ongevraagd de tv aan, daarom Hart van Nederland)
Want als je klaar bent met voetbal kijken gaat de tv uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep van hart van Nederland die ons even laat weten dat het vorig jaar op deze dag 19 graden was
(Fred heeft voetbal gekeken en laat daarna altijd ongevraagd de tv aan, daarom Hart van Nederland)
Hij blijkbaar ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Want als je klaar bent met voetbal kijken gaat de tv uit?
Sorry, ik ben een tv mens. Heb dat ding aanstaan als achtergrond opvulling
Sjaanquote:
Ik heb nog wat onuitgesproken issues met de manier waarop mijn zus ermee omging ten tijde dat ik bij haar woonde. En met name wanneer mijn kinderen er waren. Het mocht alleen maar educatief en zinvol zijn. Yea rite! Good luck with finding that station! En maximaal 1 uur per dagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij blijkbaar ook.
Ik zet liever zelf een muziekje aan dan dat ik naar Hart van Nederland moet luisteren
Goedzo! Eten is ok als je dat kunt, drinken is veel belangrijker. En slapen! Slaapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
even snelle update hier, ga zo weer naar bed
top was 40.8 en ben wel stukje van de avond kwijt en heb ook nog wat liggen ijlenik heb antibiotica geslikt en koorts is terug naar 39.4 dus dat is iig iets, nu hopen dat t verder zakt
sf komt om t half uur kijken en zorgt steeds dat ik water binnen krijg en ik voel mij gelukkig iets minder ellendig. nu probeer ik wat te eten en ff wat drinken en dan weer terug naar bedje
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
een koortsbeer voor je post Sjaan![]()
[ afbeelding ]
maar goeden lookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, als je er zo uit ziet ga je nog wel even de huisarts bellen he?![]()
[ afbeelding ]
zij heeft tenminste wel een ziel jaquote:
goed voor jezelf zorgen en goed beter wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga weer naar bed dames, bedankt allemaal jullie zijn lief
mijn hoofd doet pijn naar scherm staren
Ja, ik ben echt ergquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
ja jij was lekker bezig
hoe bevalt je baan trouwens?
leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt erg. Maar ik krijg wel velen complimenten op mijn kleren
.
Baan bevalt goed, hoop dat zij ook blij met mij zijn. Volgende week kan ik alleen maar 4 uur werken ivm goeden vrijdag.
Ja, ik geloof dat er over een week of 2 een evaluatiemoment aankomt, maar ik hoor nu ook wel regelmatig dat het wel lekker gaat dus ik verwacht geen problemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk
Heb je ergens nog een evaluatiemoment of een moment waarop je kunt vragen hoe zij jou vinden?
en die kleding is ook leuk en jij ook, dus goeie combi
Tofquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat er over een week of 2 een evaluatiemoment aankomt, maar ik hoor nu ook wel regelmatig dat het wel lekker gaat dus ik verwacht geen problemen.
Ja kleren zijn leuk, nu hopen dat ik volgende week ook schoenen kan vinden
Ik ga dinsdag naar een speciaalzaak in Limburg, ik ben daar nog nooit niet geslaagd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof
En oooooit ga je schoenen vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
je kunt ook onbehandelde diabaides nemen, dan krijg je vaak voetproblemen en moet er een stuk van voeten afgechopt worden en dan past maat 41 ineens wel goedWeer een goeden tip van KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
because I carequote:
Zap de negert spelenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zou pot Ellen zappen he... ik kijk dus nog steeds, maar nu is een vals zingende alicia keys bezig, dus nu ga ik echt zappen
HOE from terrorland?quote:
Ik vind 'm eng.quote:
dat issie ook wel jaquote:
ja, dat verzin je toch nietquote:
bijenkorf actieboekjequote:
wasda?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de bloopers het allerleukst van de hele film:')
Uiteraard extragratis pics in de aidschat!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
leuk, ben benieuwd hoe het eruit ziet dan!
slaap lekker!
Ermahgerdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net het toppunt van alles. Een oud-collega die een Facebook account voor zijn Maltezer leeuwtje heeft
Oh My...en wat gebeurt er zoal in het leven van een Maltezer Leeuw?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net het toppunt van alles. Een oud-collega die een Facebook account voor zijn Maltezer leeuwtje heeft
nassen en slapen, ongeveer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh My...en wat gebeurt er zoal in het leven van een Maltezer Leeuw?
nope, lid sinds maart 2013 pas...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:41 schreef Puckzzz het volgende:
Laatste posts van sept 2012? Is dat de goede?
Jupquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:46 schreef Puckzzz het volgende:
Boika is haar geile herder met dikke lul?
"Straks met baasjes naar studio sport kijken"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wel al 83 Facebookberichten sinds 9 maart. Respect.
stonden er niet twee zwarte poppetjes op het label?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd gister fles rosé opgedronken en geen katerik was niet eens aangeschoten
Met een pousse en een tekkelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stonden er niet twee zwarte poppetjes op het label?
jaaaa omg was zooooo lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een pousse en een tekkel
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vandaag bij asos 20% korting toch?
ik lag ff op de bank te suffenquote:
Wat heb je gefaald?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al gefaald. Bij asos en newlook
SF is hier nu, dat is al heel fijn, want als je beroerd bent maar wel thee of nieuw water wilt moest ik steeds uit bed slepen en duizelig door t huis lopen, nu kan k blijven liggen en hij doet alles dus dat is heel fijn. Hij heeft afgelopen nacht ook om t half uur bij mij gekeken en ik ben een gedeelte van de avond kwijt maar hij heeft er voor gezorgd dat alles okay was dus dat was heel fijn. Blijkbaar ben k wakker geworden en wou k drinken maar ben met glas water in hand weer in slaap gevallen enzoquote:
die zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dat zegt de praxis ook altijd. Ik kan overal airmiles sparen en inwisselen behalve bij praxis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nieuwe airmiles pas. Maar bij de kenser Shell zeggen ze steeds dat ie niet werktdafuq
dan moet je wel zo zwoel kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ja/nee? met mijn hoofd erboven dan
ermahgerdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ja/nee? met mijn hoofd erboven dan
dat kan ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dan moet je wel zo zwoel kijken
ik denk dat het zeer sexy zal staanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ik niet![]()
maar meer staat het ook bij mijn witte huid en rood haar endeso
Ja echt hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt de praxis ook altijd. Ik kan overal airmiles sparen en inwisselen behalve bij praxis.
DRIE KEER RADEN WAT DE ENIGE WINKEL IS WAAR IK AIRMILES SPAAR
leuk voor op kantoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
HOPPA!
[ afbeelding ]
k snap echt niet waarom dit model op elke foto zo moeilijk kijkt
die vind k ook wel leuk sq maar diegene die je nu gekocht heb vind ik tofferquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had deze ook nog in mijn mandje maar volgens mij zit er geen rek in die stof, dus toch maar niet gedaan:
http://www.asos.com/ASOS/(...)200&sort=3&clr=Multi
nee ook morgen nog!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
hoofd begint weer te bonken dus laptop maar weer ff dicht
is die code alleen vandaag geldig?
doen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
bb wil dat ik die zwarte tettenjurk koop voor op de slaapkamer
okay relaxed kan k later nog ff bij de shirtjes kijken enzo, gewoon rustig aan als hoofd geen pijn doetquote:
Arme jij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft me vast anaal vernederd in mijn slaap
Ik bestel sowieso nooit op sites waar je dus geld kwijt bent voor retournering.. is wel balen ja!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb net mijn Newlook jurkje teruggestuurd. Ik ben ruim ¤7 kwijt om een jurkje terug te sturen. Het loont zich bijna niet meer
Kleren en schoenen durf ik dan ook niet te bestellen idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso nooit op sites waar je dus geld kwijt bent voor retournering.. is wel balen ja!
Ja ik had ook niet goed gekeken voor ik bestelde, maar ach. De rest past wel allemaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso nooit op sites waar je dus geld kwijt bent voor retournering.. is wel balen ja!
Dat scheelt dan welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik had ook niet goed gekeken voor ik bestelde, maar ach. De rest past wel allemaal.
Mama bakt altijd van die dunne, dus dan kan ik er 4-5 op en dan is het ook wel klaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat echt super matigna 1 pannenkoek zit ik altijd van MEH
Het gaat er niet om dat ik er maar 1 op kan, maar ik vind het gewoon niet lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mama bakt altijd van die dunne, dus dan kan ik er 4-5 op en dan is het ook wel klaaren spekpannekoek ermnerm
spannond! Voor je verjaardag?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:01 schreef Mss het volgende:
Maar ik weet nog niet waar, het is een verrassing ermahgerd!
Ja dat kan tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik er maar 1 op kan, maar ik vind het gewoon niet lekker.
Ja maar mensen vinden dat raar, hetzelfde als mensen die zeggen dat ze friet niet lekker vinden zeg maarquote:
Yesh, met een paar vrienden die ik het niet aan wil doen om naar mijn zuipparty te komen. We gaan ook naar de bios, want de comedyclub was uitverkocht en ze zijn allemaal 30+ dus de nachtvoorstelling trokken ze nietquote:
nee hoor, pannenkoeken zijn ook niet echt lekker als maaltijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar mensen vinden dat raar, hetzelfde als mensen die zeggen dat ze friet niet lekker vinden zeg maar
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Yesh, met een paar vrienden die ik het niet aan wil doen om naar mijn zuipparty te komen. We gaan ook naar de bios, want de comedyclub was uitverkocht en ze zijn allemaal 30+ dus de nachtvoorstelling trokken ze niet.
Naja de standaard reactie die ik krijg is HOEZO VIND JE PANNENKOEKEN NIET LEKKER. Dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, pannenkoeken zijn ook niet echt lekker als maaltijd.
ja maar op jouw leeftijd is dat ook andersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja de standaard reactie die ik krijg is HOEZO VIND JE PANNENKOEKEN NIET LEKKER. Dus
Ik heb wel smaak iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar op jouw leeftijd is dat ook anders
Oh jawel hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, pannenkoeken zijn ook niet echt lekker als maaltijd.
ja dat is dus niet omdat dertigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Hun woorden, ze wilden rond 1-en in bed liggen max omdat ze aan het verbouwen zijn.
het is een snack, geen maaltijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh jawel hoor!
Maar ik hoef ze niet elke week
ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef Mss het volgende:
Maar SQ, ik twijfel er geen moment aan dat jij de nachtvoorstelling gaat trekken!
ja maar jij en smaak!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet dus echt nooit pannenkoeken als snack
Ik wil er ook nooit 1, ik wil er veul
Hier wel jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch denk ik dat pannenkoeken bij best veel mensen als avondmaaltijd gebruikt wordt hoor
Hoezo, je kan ook gewoon met meel enzo beslag makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Het is ook kut om maar één pannenkoek te maken. Zit je daar met al dat beslag!
Nou dat dus ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Het is ook kut om maar één pannenkoek te maken. Zit je daar met al dat beslag!
Nope, Koopmans it isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoezo, je kan ook gewoon met meel enzo beslag maken
Dat kun je echt niet doseren lolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoezo, je kan ook gewoon met meel enzo beslag maken
vast wel, maar dan nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch denk ik dat pannenkoeken bij best veel mensen als avondmaaltijd gebruikt wordt hoor
Deden wij in ieder geval niet vroeger..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat het gemiddeld Nederlands gezin ook niet echt super gezond eet.
Die zijn echt heel erg matigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, beter zelf pannenkoeken bakken dan die kant en klare magnetronaids
Die zijn ook gewoon echt niet lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, beter zelf pannenkoeken bakken dan die kant en klare magnetronaids
Wij ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deden wij in ieder geval niet vroeger..
held!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die nasi is echt niet te hachelen. Ik heb het een keer geprobeerd om te kijken hoe erg het was
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hutspot uit pot! Inclusief aardappels
Ravioli uit blik ja, dat hadden we ook wel eens..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En bami en ravioli uit blik. Ja
ik durf 1 hap niet eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgegeten hoornaja 3 happen
alles valt op zijn plaats nuquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ravioli uit blik ja, dat hadden we ook wel eens..
die is gewoon best lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je het zo bekijkt is die koelverse aardappelpuree zo gek nog niet. Maar ik zou het zelf nooit kopen
KAASPANNEKOEKquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Een kaaspannekoek vind ik wel lekker tho.
Agreequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Pannekoeken is net als Spareribs van de Spareribs express.
1 keer per jaar ontzettend lekker, en als je het op hebt, heb je echt zoiets van "okee, dat was lekker, maar voorlopig ff niet meer".
Oh, dit was ik, bb.
Patat hoef ik ook niet, friet wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree
Dat heb k ook met patat. Ik hoef patat en pannekoeken niet zo nodig, maar eens in de zoveel tijd heb k er super zin in, dan smaakt t ook lekker enzo maar daarna ben k er wel weer voor een tijd klaar mee
Dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Patat gegeten. Maar het was te heet en nu heb ik een megablaar achter mn voortanden zitten
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb wat witlof binnen jeuj
niet bord leeg maar t is iets
Progressiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb wat witlof binnen jeuj
niet bord leeg maar t is iets
dan ben je te gulzig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Patat gegeten. Maar het was te heet en nu heb ik een megablaar achter mn voortanden zitten
bah.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ravioli uit blikDie is gewoon lekker van ranzigheid
like a dog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermnerm eten voor iemand het afpakt!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.asos.com/Lazy-(...)00&sort=-1&clr=Black
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |