hier staat Ellen de verlepte pot aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep van hart van Nederland die ons even laat weten dat het vorig jaar op deze dag 19 graden was
(Fred heeft voetbal gekeken en laat daarna altijd ongevraagd de tv aan, daarom Hart van Nederland)
Want als je klaar bent met voetbal kijken gaat de tv uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep van hart van Nederland die ons even laat weten dat het vorig jaar op deze dag 19 graden was
(Fred heeft voetbal gekeken en laat daarna altijd ongevraagd de tv aan, daarom Hart van Nederland)
Hij blijkbaar ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Want als je klaar bent met voetbal kijken gaat de tv uit?
Sorry, ik ben een tv mens. Heb dat ding aanstaan als achtergrond opvulling
Sjaanquote:
Ik heb nog wat onuitgesproken issues met de manier waarop mijn zus ermee omging ten tijde dat ik bij haar woonde. En met name wanneer mijn kinderen er waren. Het mocht alleen maar educatief en zinvol zijn. Yea rite! Good luck with finding that station! En maximaal 1 uur per dagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij blijkbaar ook.
Ik zet liever zelf een muziekje aan dan dat ik naar Hart van Nederland moet luisteren
Goedzo! Eten is ok als je dat kunt, drinken is veel belangrijker. En slapen! Slaapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
even snelle update hier, ga zo weer naar bed
top was 40.8 en ben wel stukje van de avond kwijt en heb ook nog wat liggen ijlenik heb antibiotica geslikt en koorts is terug naar 39.4 dus dat is iig iets, nu hopen dat t verder zakt
sf komt om t half uur kijken en zorgt steeds dat ik water binnen krijg en ik voel mij gelukkig iets minder ellendig. nu probeer ik wat te eten en ff wat drinken en dan weer terug naar bedje
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
een koortsbeer voor je post Sjaan![]()
[ afbeelding ]
maar goeden lookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, als je er zo uit ziet ga je nog wel even de huisarts bellen he?![]()
[ afbeelding ]
zij heeft tenminste wel een ziel jaquote:
goed voor jezelf zorgen en goed beter wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga weer naar bed dames, bedankt allemaal jullie zijn lief
mijn hoofd doet pijn naar scherm staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |