PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit packs ofzo? Wel zieke heading voor een aziaatquote:
Er was ook zo'n wijk die klaar voor de sloop was. Wat een ellende daarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddOok die vent uit Groningen die door zo'n vent in zijn gezicht werd geslagen. En 4x per dag riep Laten we er een gezellige dag van maken
haters gonna hatequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er was ook zo'n wijk die klaar voor de sloop was. Wat een ellende daar
Was dat Den Haag ofzo?
Jep, getransfereerd naar de zandbakquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit packs ofzo? Wel zieke heading voor een aziaat
Waren ze dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat Den Haag ofzo?
Was dat die altijd dat sportshirtje aan had?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waren ze dat niet allemaal?
Den Bosch was toch wel de beste, wat een wijk johDat waren ze gewoon allemaal ipv een paar.
En Asten met die gek met die paardenstaart
Den Bosch was die wijk die in die periode vaker in het nieuws was, met FCDB-hoolies enzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Den Bosch was toch wel de beste, wat een wijk johDat waren ze gewoon allemaal ipv een paar.
Woensel was wel de beste dankzij Kees + kachel + die Spaansequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duindorp toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat Den Haag ofzo?
Die Bouleij woonde daar ook toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Den Bosch was die wijk die in die periode vaker in het nieuws was, met FCDB-hoolies enzo
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was dat die altijd dat sportshirtje aan had?![]()
Ja en die verdomde smeerlap die zijn stiefdochter had misbruikt, en de moeder koos toen voor die manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Den Bosch was die wijk die in die periode vaker in het nieuws was, met FCDB-hoolies enzo
Ja die zie je ook voorbij komen in die aflevering (Laatst gezienquote:
De rest is te dom om deze grootheid te begrijpenquote:
Gelukkig, die kerel voegt geen ene tering toe.quote:
Sterker nog, dat is maar 2 km hemelsbreed van waar ik nu benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
Dat dat bij mij in de stad is
Ik schaam me diep.
Jij komt ook bij die Spaanse?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is maar 2 km hemelsbreed van waar ik nu ben
Nee ze komt uit Costa Ricaquote:
die is toch al weer weg?quote:
Daar zongen ze bij ons in Oss nog jarenlang liedjes over op de tribunequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die zie je ook voorbij komen in die aflevering (Laatst gezien)
Als je iets beters te doen hebt sws overslaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
1e helft overgeslagen, 2e helft ook maar overslaan of is het nog de moeite waard?
Je kan beter je tv uitzetten en daar nog drie kwartier naar staren dan naar deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
1e helft overgeslagen, 2e helft ook maar overslaan of is het nog de moeite waard?
Odd?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit leek mij wel een prima bet vandaag
2quote:
Inzetten op 1st en 2nd half zodat je hier stoer kan komen doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit leek mij wel een prima bet vandaag
Bitch please.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inzetten op 1st en 2nd half zodat je hier stoer kan komen doen
Nog de laatste Ups invoerenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je iets beters te doen hebt sws overslaan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kleine impressie van Duindorp.
Deze is nog slechter dan die paints van mijquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
vanmiddag zag ik zo'n meisje fietsen en die had haar sjaal laten vallen of zo. Dus ik denk; ik doe netjes en stap af en vraag of die sjaal soms van haar is... Kijkt ze me heel lief aan, zegt dankjewel en vraagt om mijn nummer
Ik heb geen telefoon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
vanmiddag zag ik zo'n meisje fietsen en die had haar sjaal laten vallen of zo. Dus ik denk; ik doe netjes en stap af en vraag of die sjaal soms van haar is... Kijkt ze me heel lief aan, zegt dankjewel en vraagt om mijn nummer
![]()
Geen telefoonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
Ze had opgeschoren haar, nike air en een lonsdale jas?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
Verzonnen topics postsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
Ik ben niet zo artistiek aangelegd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is nog slechter dan die paints van mij
ja, en een snorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze had opgeschoren haar, nike air en een lonsdale jas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dat is djeetjequote:
Hoezo geen telefoon? Mijn geeft les in groep 4; iedere kleuter die tot 9 kan tellen heeft tegenwoordig een mobielquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
ik vond iemands iphone, gaf hem terug en kreeg geen bedankjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
Grote kans dat hij een IF krijgtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer een LB met 99 Agility e 99 Balance
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, en een snorJe moeder lelijk noemen is dan ook niet echt normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Je geeft zelf het antwoordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo geen telefoon? Mijn geeft les in groep 4; iedere kleuter die tot 9 kan tellen heeft tegenwoordig een mobiel
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder lelijk noemen is dan ook niet echt normaal.
Ik heb nog een oude LG Cookie uit groep 7 liggen, maar die is kut en ik wordt gek van al die mensen die constant op hun telefoon zitten i.p.v eens gewoon contact te maken. Daarom wilde ik er nooit één, maar nu die EAS FC uit is als app, begin ik toch te twijfelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo geen telefoon? Mijn geeft les in groep 4; iedere kleuter die tot 9 kan tellen heeft tegenwoordig een mobiel
hoelaat werd je wakker die dag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
![]()
quote:
Voor die kutapp moet je het zeker niet doen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude LG Cookie uit groep 7 liggen, maar die is kut en ik wordt gek van al die mensen die constant op hun telefoon zitten i.p.v eens gewoon contact te maken. Daarom wilde ik er nooit één, maar nu die EAS FC uit is als app, begin ik toch te twijfelen
om 9 uur 's ochtends, dit gebeurde toen ik rond kwart voor 3 uit school kwam...quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog een oude LG Cookie uit groep 7 liggen, maar die is kut en ik wordt gek van al die mensen die constant op hun telefoon zitten i.p.v eens gewoon contact te maken. Daarom wilde ik er nooit één, maar nu die EAS FC uit is als app, begin ik toch te twijfelen
zijn wel meer redenen, maar ik vind dat toch wel handig bij nietszeggende lessen op schoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor die kutapp moet je het zeker niet doen!
Je was toch veel braver dan de badasses Djeetje en ik?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn wel meer redenen, maar ik vind dat toch wel handig bij nietszeggende lessen op school
Leeuwardenquote:
ik ben braaf als de lessen enigszins van nut zijn, anders ben ik niet gemotiveerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef quer het volgende:
[..]
Je was toch veel braver dan de badasses Djeetje en ik?. Je eigen quote trouwens
Niet precies, ze namen gewoon niet opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben je geweigerd de kaarten thuis toe te sturen? Wtf is dat voor asociaal beleid. Maar waarom woon je in DrentheVan alle provincies uitgerekend in Drenthe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleemwijkenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
is Vandermar echt dik of fokken jullie hem daar alleen mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hadden we gisteren ook al gepost toen het over vandermar ging![]()
Haha oke, mooi werk ditquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hadden we gisteren ook al gepost toen het over vandermar ging![]()
echtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is Vandermar echt dik of fokken jullie hem daar alleen mee?
Valt heel erg mee volgens mij, op basis van die foto die hij had gepost is hij totaal niet dik in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is Vandermar echt dik of fokken jullie hem daar alleen mee?
dat snap ik wel, maar ik associeer het automatisch met dikke mensen, die fotoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt heel erg mee volgens mij, op basis van die foto die hij had gepost is hij totaal niet dik in ieder geval![]()
Maar dit ging over het niet willen werken.
op mobile devices vind ik hem echt nog netjes werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
wefut is er bapaald niet sneller op geworden afgelopen dagen trouwens
Nee. Alleen wat bonusdingen bij eindtoernooien geloof ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef quer het volgende:
Krijgen de internationals eigenlijk betaald voor wedstrijden die ze spelen voor hun land? nee toch? of wel?
Krijgen volgens mij een vergoeding van de KNVB.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef quer het volgende:
Krijgen de internationals eigenlijk betaald voor wedstrijden die ze spelen voor hun land? nee toch? of wel?
Dat wordt gewoon gebruikt als groet johquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef quer het volgende:
ik weet nooit wat ik moet zeggen als iemand sup? tegen me zegt.
Die doet ie wel vaker bij PSV. Bij oranje was hij tot nu toe wel goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Oja, Lens doet ook mee![]()
Die doet een WIjnaldumpje vandaag.
Heb je aanspraak op Omegle ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef quer het volgende:
ik weet nooit wat ik moet zeggen als iemand sup? tegen me zegt.
Estland ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:10 schreef quer het volgende:
Ik denk niet dat Nederland de kwartfinale haalt bij het WK in Brazilie
neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blind stond het ook op te heffen volgens mij...
Schande dat die gast voor Oranje speelt inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
toen hij dat zei van die 1500e wist ik gewoon da zo'n slechte speler de geschiedenisboeken in zou gaam
stop is je tong terug in je mond is onbeleefdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Feyenoorders toch belangrijk deze wedstrijd, 2x assist en een goal![]()
+ een goal en assist van een ex-feyenoord speler ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Feyenoorders toch belangrijk deze wedstrijd, 2x assist en een goal![]()
Van zijn broer en zijn vaderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Clasie, moet ik altijd aan zn tattoo denkendomme kamper
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk je dat je alles hebt gehad komt Schaken erin!
Mooie tijd om te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
moet nog eten, de moeder heeft Risotto gemaakt met varkenshaas er bij![]()
Ik moest trainen en dan heb ik daarna nooit zo'n honger. En weer daarna vergeet ik dat ik nog moet etenquote:
Wat dacht je van Lens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is BMI eigenlijk opgeroepen en staat hij zelfs in de basis? Dat mag toch helemaal niet volgens de profielschets en het beleid van Louis? Hij speelt bij Fey steeds linksback..dan had hij hem voor die positie op moeten roepen.
Om die reden werden andere spelers steeds gepasseerd ..weer een stukje bewijs dat Louis er zelf ook weinig van begrijpt nog
Fuentes effectquote:
Ook vreemd ja, maar dat was dan nog een vervanger (die wel meteen in de basis staatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lens?
Louis is verheven boven zijn eigen regels
Een vervanger van de spits toch ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook vreemd ja, maar dat was dan nog een vervanger (die wel meteen in de basis staat)
Truequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een vervanger van de spits toch ook?
Going ham tegen San Marinoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
IF Ox is van de baan denk ik. Engeland is going ham
En IF Bainesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Valbuena 1 goal, 2 assists. SIF coming up. Volgens mij speelt Frankrijk 4-2-2-2, met wide CAM Valbuena
Ja?quote:
Toty Baines vorig seizoenquote:
Volgens mij gelogen op EA forum dan hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja?
Of flashscore heeft hij er geen enkele
Er zijn wel 3 goals waarbij er geen assist bij staat, maar dat is dan dus omdat het een solo of rebound was..misschien dat ze daar een assist van maken met wat creatieve boekhouding. Of bij de own goalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgens mij gelogen op EA forum dan haha
2 goals, dan zal er wel een IF Sturrigde komen aangezien EA fapt op alles wat engels isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn wel 3 goals waarbij er geen assist bij staat, maar dat is dan dus omdat het een solo of rebound was..misschien dat ze daar een assist van maken met wat creatieve boekhouding. Of bij de own goal
[ afbeelding ]
eentje maar, Defoe wel 2quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 goals, dan zal er wel een IF Sturrigde komen aangezien EA fapt op alles wat engels is
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Thorb het volgende:
Defoe 8-0
2x Defoe nu
RAMSEYYYYYYYY 1-1
Wie gaat er dood?
Oh lol, ik zag die wissel als goalquote:
1-1 ftquote:
Tegen Pukkiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, Spanje gelijkgespeeld , tegen wie ?
fissa is het goede levenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
ben ik weer, mensen van het goede leven(= FUT).
ik heb op de verjaardag van Der Führer weer fissaquote:
verjaardagfeest met ouders is geen fissa hèquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb op de verjaardag van Der Führer weer fissa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
20 april?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb op de verjaardag van Der Führer weer fissa
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef quer het volgende:
[..]
verjaardagfeest met ouders is geen fissa hèIk onderschat mijn ouders in die zin toch wel eens... Ze hadden laatst een afscheidsfeest van mensen die gingen verhuizen naar een ander land, en toen kwamen mijn vader en broer straalbezopen, met veel kabaal en lachend binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dan heb ik ook een feest ja, huisfeestquote:
quote:
nee, ik zit je maar wat te fokkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit ik hier in een topic vol met nazi sympathisanten?
jammer, maarja, toch al oud aan het worden...quote:
Netjes. Nu wil ik niet meer tegen je spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb met dat team met die randoms de gold cup gewonnen, ook is dit mijn allereerste keer dat ik hem heb gewonnen dus nu krijg ik ook nog een gold pack
weet ik niet, ik doe niet eens Duits ahhaquote:
Hoezo, zo goed is mijn team niet hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Netjes. Nu wil ik niet meer tegen je spelen.
Borgen, komt ook waarschijnlijk seiz. 2 vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet nog iemand een goede serie die ik in mijn Sickbeard kan knallen?
Zal hem eens downloadenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Borgen, komt ook waarschijnlijk seiz. 2 van
Horacequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal hem eens downloaden
Wat een slecht programma is dat "Don't try this at home".![]()
Het is echt om niet aan te gluren.quote:
1 ik heb ze nog niet eens, ben eerst bezig met mijn nieuwe gold team in te kopen.quote:
Ja wat ben je nu aan het doen dan zemmel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 ik heb ze nog niet eens, ben eerst bezig met mijn nieuwe gold team in te kopen.
2, ik zei toch dat ik zondagavond pas voor het eerst kon
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat ben je nu aan het doen dan zemmel?
Koop dat team en hup
Me kapot aant vervelen, maar als ik niet bij een xbox in de buurt ben kan ik nie veel he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat ben je nu aan het doen dan zemmel?
KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Me kapot aant vervelen, maar als ik niet bij een xbox in de buurt ben kan ik nie veel he.
op welke positie?quote:
Bij mijn paquote:
Geen idee, maar hij viel pas 10 minuten voor tijd in zie ik nuquote:
nog betere prestatie dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij viel pas 10 minuten voor tijd in zie ik nu
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds dezelfde OP chicks. Hier is wel OP-materiaal: http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=12943 gr gr
Eindelijk een preview van het materiaal op DS2 zijn geheime USB stick.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds dezelfde OP chicks. Hier is wel OP-materiaal: http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=12943 gr gr
Nee hoor, maar ik kijk wel eens op die site en op Flabberquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eindelijk een preview van het materiaal op DS2 zijn geheime USB stick.
Nieuwe YT serie? Fappen met DS2quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik kijk wel eens op die site en op Flabber
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
op LM was hij waardeloos, op LF is het een heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |