Je geeft al antwoord op je eigen vraagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef stephano1990 het volgende:
Ik snap natuurlijk dat deze mensen dit doen omdat ze bang zijn dat andere mensen krassen op hun auto maken
Ow, je gaat er vanuit dat een kinderzitje betekend dat er een vrouw achter het stuur zit of zo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Je geeft al antwoord op je eigen vraag!
Ik doe dat zelf trouwens al en ik heb geen dure auto. Altijd proberen om hem op een hoek te zetten en dan zo dicht mogelijk (en dus zo ver mogelijk van de andere auto af) tegen de hoek aanzetten.
VOORAL als ik zie dat de auto naast mij een kinderzitje achterin heeft zitten.
Nou, daarom dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:32 schreef stephano1990 het volgende:
Ik snap natuurlijk dat deze mensen dit doen omdat ze bang zijn dat andere mensen krassen op hun auto maken
Kind moet achterin, en om dat kind goed achterin te krijgen moet de deur ver open waardoor die tegen je auto kan knallen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ow, je gaat er vanuit dat een kinderzitje betekend dat er een vrouw achter het stuur zit of zo?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:38 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ow, je gaat er vanuit dat een kinderzitje betekend dat er een vrouw achter het stuur zit of zo?
Wat bijdehand zegt dus. En dat kan dus ook een man zijn die dat moet doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kind moet achterin, en om dat kind goed achterin te krijgen moet de deur ver open waardoor die tegen je auto kan knallen.
Echt waar? Ik dacht dat Anne een mannennaam wasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:41 schreef Anne het volgende:
Ik ben zelf ook een vrouw trouwens, dus let een beetje op je woorden, anders wordt het billenkoek.
Het zijn vaak vrouwen, maar niet uitgesloten dat het ook mannen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat bijdehand zegt dus. En dat kan dus ook een man zijn die dat moet doen.
Jij kan niet parkeren! En je rijdt slecht!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:41 schreef Anne het volgende:
Ik ben zelf ook een vrouw trouwens, dus let een beetje op je woorden, anders wordt het billenkoek.
Really? Als je dat flikt op een vrij volle parkeerplaats dan moet je niet raar opkijken als een of andere aso je auto expres bekrast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:38 schreef FoXje het volgende:
Als ik 2 vakken bezet moet houden, dat moet dat maar.
Dus deuken maken in auto's mag wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:50 schreef John5 het volgende:
[..]
Really? Als je dat flikt op een vrij volle parkeerplaats dan moet je niet raar opkijken als een of andere aso je auto expres bekrast.
Natuurlijk niet. Maar om dan zelf ook op de aso-tour te gaan is niet echt een slimme oplossing.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:59 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk irritant inderdaad. Het liefst parkeer ik mijn auto in dit soort gevallen er zo dicht mogelijk op.
Yup.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:59 schreef Paxcon het volgende:
Verschrikkelijk irritant inderdaad. Het liefst parkeer ik mijn auto in dit soort gevallen er zo dicht mogelijk op.
Ik ben benieuwt, wat heb je dan als reden opgegeven dat ze het alsnog gerechtvaardigd vonden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:55 schreef joppie_saus het volgende:
Voor dat dubbel parkeren heb ik wel een keer een boete gekregenNa bezwaar en beroep overigens wel gewonnen
Wat de fak zijn dat voor een dingenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:02 schreef Hyperdude het volgende:
Belachelijk idd. Doet de directie hiero ook.
Patsers.![]()
[ afbeelding ]
Hot dog standsquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet steeds een krijtje mee te nemen.
Okayquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hot dog standsSoort ijscowagen maar dan voor hotdogs
Waar anders?quote:
Dit dus. En dan vooraf fototje maken en kenteken noteren zodat je bij schade een klaagadres hebt en sowieso een leuke foto voor je facebook hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:59 schreef Paxcon het volgende:
Als je een klein autootje hebt zou ik hem er lekker tussen zetten. Desnoods klim ik door het raam naar buiten als de deur niet meer open kan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Oscar Mayer Wienermobilesquote:
O my god ik ben verliefdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Oscar Mayer Wienermobiles![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezegd dat er op de parkeerplaats nergens een bord stond dat je verplicht in de vakken moet parkeren. Paar maanden daarna stond dat bord er opeens wel...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:05 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt, wat heb je dan als reden opgegeven dat ze het alsnog gerechtvaardigd vonden?
Dat doe ik dus ook met mijn kleine wagentje. Ben niet bang voor een krasje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je een klein autootje hebt zou ik hem er lekker tussen zetten. Desnoods klim ik door het raam naar buiten als de deur niet meer open kan.
Op welke grond werd die dwangsom aangevraagd en toegewezen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:22 schreef joppie_saus het volgende:
Gezegd dat er op de parkeerplaats nergens een bord stond dat je verplicht in de vakken moet parkeren. Paar maanden daarna stond dat bord er opeens wel...
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
De enige aso is de gemeente of het bedrijf die te krappe parkeervakken maakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:53 schreef John5 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar om dan zelf ook op de aso-tour te gaan is niet echt een slimme oplossing.
Parkeerplaatsen in Nederland zijn dan ook zeer krap bemeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:35 schreef Hyperdude het volgende:
Ze moeten grote en kleine parkeerplaatsen maken.
Kan iedereen daar staan waar er genoeg ruimte is.
[ afbeelding ]
Die dwangsom vind ik ook vreemd ja, maargoed, soms mag je mazzel hebben zullen we maar denkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Gezegd dat er op de parkeerplaats nergens een bord stond dat je verplicht in de vakken moet parkeren. Paar maanden daarna stond dat bord er opeens wel...
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Wet Openbaarheid van Bestuur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke grond werd die dwangsom aangevraagd en toegewezen?
Het zijn juist de liefhebbers (althans een deel daarvan) die zo idioot doen en daar zitten er een hoop bij die veel moeten laten voor hun auto. Beetje dezelfde groep die de auto onder een doek zet en na het rijden de auto weer compleet wassen, inclusief kleien (nee, daarmee bedoel ik niet nr. 2), in de was zetten, enz. enz.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk omdat het arrogante kakkers zijn die geen fuck geven of het gepeupel er nou wel of niet kan staan met hun Fiat Opel.
Verdiep je in de materie, dan is de dwangsom niet zo vreemd meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Die dwangsom vind ik ook vreemd ja, maargoed, soms mag je mazzel hebben zullen we maar denken
Boefje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:14 schreef joppie_saus het volgende:
Verdiep je in de materie, dan is de dwangsom niet zo vreemd meer.
Als ik een smalle auto zou hebben zou ik daar dus echt nog lekker strak langs parkeren!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zou je m kunnen uitleggen? Ik snap niet helemaal waar de dwangsom vandaan komt in dit verhaal. Oprecht geïnteresseerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:14 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zijn juist de liefhebbers (althans een deel daarvan) die zo idioot doen ...
quote:Probably died before they could get it straightened out.
Kip-ei verhaal.quote:
Het verschil tussen niet goed inparkeren of bewust dubbel parkeren is meestal wel redelijk duidelijk hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef .Neovo. het volgende:
Vaak een gevalletje asociaal parkeren. Gebeurd ook wel eens dat iemand de auto (onbewust) niet goed parkeert en de auto een beetje dubbel parkeert. Meestal kun je dat ook wel zien aan de auto zelf.
Een oude Toyota van opa die een beetje verkeerd staat is iets anders dan een Audi RS6 van Afrojack die em met opzet verkeerd parkeert:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk blokkeert hij daar 3, misschien zelfs 4 plekken!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef Tsurany het volgende:
Ach het is wel erg rustig daar. Kan het opzich wel begrijpen als het net zo leeg is als daar, die ene plek mist niemand maar zorgt wel dat er geen randdebiel tegen je auto komt met z'n deur.
Mooie zou zijn als je dan ook gewoon twee plekken kon betalen, dan doe je het geheel legaal ook.
Mooi zou zijn als mensen gewoon in hun vak parkeren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef Tsurany het volgende:
Ach het is wel erg rustig daar. Kan het opzich wel begrijpen als het net zo leeg is als daar, die ene plek mist niemand maar zorgt wel dat er geen randdebiel tegen je auto komt met z'n deur.
Mooie zou zijn als je dan ook gewoon twee plekken kon betalen, dan doe je het geheel legaal ook.
Mooi zou ook zijn als mensen en/of hun kinderen de deuren van hun auto niet vol tegen andermans auto aan rammen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:31 schreef iFries het volgende:
[..]
Mooi zou zijn als mensen gewoon in hun vak parkeren.
Uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Mooi zou ook zijn als mensen en/of hun kinderen de deuren van hun auto niet vol tegen andermans auto aan rammen.
Praktijk is alleen soms wel eens anders helaas. Bij wat oudere auto's die veel in parkeergarages staan zie je steevast op dat soort plekken beschadigingen bestaande uit deuken en krassen. Ik snap dat je dan voorzichtig bent met een dure auto, zeker als het niet heel druk is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef iFries het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch
Heb het wel eens gehad dat ik de auto ergens parkeerde, en toen ik terug kwam ik er gewoon niet via de bestuurdersdeur naar binnen kon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Praktijk is alleen soms wel eens anders helaas. Bij wat oudere auto's die veel in parkeergarages staan zie je steevast op dat soort plekken beschadigingen bestaande uit deuken en krassen. Ik snap dat je dan voorzichtig bent met een dure auto, zeker als het niet heel druk is.
Zou het zelf niet snel doen maar kan me er wel in vinden. Parkeer zelf ook altijd zo dat anderen zoveel mogelijk ruimte hebben simpelweg omdat je nooit weet of ze anders het op willen eisen.
Dit is natuurlijk net zo goed asociaal gedrag...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef AdoraBelle het volgende:
We hebben een tijdje zo'n smal autootje gehad, dan zette ik hem er gewoon tussen wanneer iemand zo lomp geparkeerd had. En dan met mijn bijrijdersdeur strak tegen zijn/haar bestuurdersdeur. Als je via de andere kant je auto in moet dan realiseer je je misschien ook wat je fout gedaan hebt.
Precies, een RS6 mag je fatsoenshalve wel driedubbel parkeren...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef .Neovo. het volgende:
Een oude Toyota van opa die een beetje verkeerd staat is iets anders dan een Audi RS6 van Afrojack die em met opzet verkeerd parkeert:
Nee hoor, ik sta goed in het vak. De gene die verkeerd geparkeerd heeft is asociaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk net zo goed asociaal gedrag...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta goed in het vak. De gene die verkeerd geparkeerd heeft is asociaal.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Kip-ei verhaal.
Misschien stond er iemand anders wel heel erg debiel, waardoor hij/zij/het hem zo neer moest zetten.
Je zet iemand bewust klem. Dat is gewoon asociaal. Smoesjes van "ja maar ik stond toch goed in het vak" helpen dan niet, nog afgezien van dat je een keer de verkeerde tegenkomt die weer op jou wraak neemt. Ook weer asociaal, maar dat is wel de spiraal waar je om vraagt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee hoor, ik sta goed in het vak. De gene die verkeerd geparkeerd heeft is asociaal.
Mwah, als er genoeg vrije plekken zijn en je parkeert precies op die plek om te sarren is het idd vrij kansloos.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk net zo goed asociaal gedrag...
Die gene kan prima in de auto komen, zij het via de andere kant. Daar is niks mis mee, ik sta zelfs met mijn auto in het vak dus ik ben niemand anders tot last behalve de asoparkeerder.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef DS4 het volgende:
Je zet iemand bewust klem. Dat is gewoon asociaal. Smoesjes van "ja maar ik stond toch goed in het vak" helpen dan niet, nog afgezien van dat je een keer de verkeerde tegenkomt die weer op jou wraak neemt. Ook weer asociaal, maar dat is wel de spiraal waar je om vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |