WvW is dan ook heerlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:51 schreef J0ttem het volgende:
Ik speel nog zeer regelmatig, vooral nog actief in WvW met mijn Guild. Ondertussen 5 lvl80 characters
Far Shiverpeaks, in [DW] (The Dynasty Warriors)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:18 schreef Questular het volgende:
[..]
WvW is dan ook heerlijkWelke server/guild?
PONY > DW =Dquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:20 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Far Shiverpeaks, in [DW] (The Dynasty Warriors)
<--- Far Shiverpeaks GoTquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:20 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Far Shiverpeaks, in [DW] (The Dynasty Warriors)
Ben nu juist bezig met een Guardian op lvl 80 te krijgen voor Fractals en andere Dungeons, want merk altijd een te kort aan goede "tank" spec characters.... Ben overigens ook stiekem een mesmer aan het levelen voor, inderdaad, WVWquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Questular het volgende:
Ik speel nog steeds met veel plezierBen nu een mesmer aan het levellen, zit nu op lvl 50, zodra die lvl 80 is kan ik hem meteen volhangen met wvw gear
Gw1 was fantastisch, maar wat gaat jou dit tegenvallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Hai! Ook gw2 gekauft. Gewoon omdat het kan, niet omdat ik tijd heb het echt te gaan spelen
GW1 was zo fantastisch vroegah, dat ik gw2 niet kon laten liggen. Kon niet eerder aanschaffen want nu pas nieuwe pc
Dat leuke moment als je dan na tien keer gewoon wintquote:Op zondag 4 augustus 2013 08:51 schreef timmmmm het volgende:
That awkward moment als je per ongeluk, zonder het door te hebben, een champion aanvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |