abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126441011
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 03:34 schreef Rampage87 het volgende:
kutspel
En dat kwam je hier even melden? :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_126452194
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Monsterlijk veel Nederlanders haha :P
Een van mijn redenen om er niet heen te gaan :P

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Tjah dat is in de echte wereld niet anders. Nederlanders, Nederlanders overal.
En toch zijn we maar met 17 miljoen inwoners, babies and bejaarden meegerekend :P
pi_126464297
Ik ben ook expres niet naar Far Shiverpeaks gegaan omdat er veel Nederlanders spelen.
Overigens is Piken Square de enige server waar ik nu 'kan' spelen dus het maakt verder ook niet meer uit.
pi_126464870
En wat is het probleem met veel Nederlanders in een server?
pi_126466069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 03:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ben ook expres niet naar Far Shiverpeaks gegaan omdat er veel Nederlanders spelen.
Overigens is Piken Square de enige server waar ik nu 'kan' spelen dus het maakt verder ook niet meer uit.
Nee hoor, je kunt op elke Europese server spelen, alleen is Piken je homeserver.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 07:53 schreef Questular het volgende:
En wat is het probleem met veel Nederlanders in een server?
Ik speel geen internationaal spel om allemaal met medelanders te spelen... Ik wil zo veel mogelijk variëteit!
pi_126480874
O ik vind t juist wel leuk om met een hoop Nederlanders samen te spelen.
pi_126488152
Ik speel sinds een paar weken voor het eerst Guild Wars 2. Maar wat betreft crafting, begrijp nu wel hoe je in de lijst met bepaalde ingrediënten bijv een long bow kan maken. Maar als ik die long bow wil upgrade, moet je dan echt zelf proberen en testen met welk toegevoegd ingrediënt je een beter wapen kan maken?
pi_126489584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt op elke Europese server spelen, alleen is Piken je homeserver.

[..]

Ik speel geen internationaal spel om allemaal met medelanders te spelen... Ik wil zo veel mogelijk variëteit!
Ik bedoel ik ben een roleplayer en dat is alleen op Piken Square mogelijk.
pi_126491770
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Mlijntje het volgende:
Ik speel sinds een paar weken voor het eerst Guild Wars 2. Maar wat betreft crafting, begrijp nu wel hoe je in de lijst met bepaalde ingrediënten bijv een long bow kan maken. Maar als ik die long bow wil upgrade, moet je dan echt zelf proberen en testen met welk toegevoegd ingrediënt je een beter wapen kan maken?
Hoe bedoel je "upgraden"? Je kunt een bepaald aantal items aan een wapen toevoegen (sigils, gems) om hem te "upgraden". Hij doet dat niet meer damage (tenminste, niet direct), maar geeft jouw character meer punten in bepaalde gebieden (natuurlijk afhankelijk van welke sigil of gem je gebruikt). Als je een boog wilt met hogere stats, dan zul je een nieuwe boog moeten maken.
pi_126522916
Is de droprate van de kleurtjes veranderd? Ik ben opnieuw begonnen en nu level 24 maar ik heb tot nu toe nog maar 1 dye gevonden terwijl ik wel megaveel van die zakken met gestolen goederen en dergelijke heb gevonden...
pi_126523421
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Is de droprate van de kleurtjes veranderd? Ik ben opnieuw begonnen en nu level 24 maar ik heb tot nu toe nog maar 1 dye gevonden terwijl ik wel megaveel van die zakken met gestolen goederen en dergelijke heb gevonden...
Ik heb nooit een hoge droprate gehad wat dye's betreft, je kunt wel door je daily's te doen laurels sparen en deze inwisselen voor dye's. 5 laurels voor 10 unidentified dyes, daar kunnen hele leuke dye's tussen zitten :) Laatst 2x een dye gehad die 12gold per stuk opbrachten :)
pi_126523697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb nooit een hoge droprate gehad wat dye's betreft, je kunt wel door je daily's te doen laurels sparen en deze inwisselen voor dye's. 5 laurels voor 10 unidentified dyes, daar kunnen hele leuke dye's tussen zitten :) Laatst 2x een dye gehad die 12gold per stuk opbrachten :)
Ik doe niet zoveel met de daily :) Ga ik maar eens doen :)
pi_126548366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "upgraden"? Je kunt een bepaald aantal items aan een wapen toevoegen (sigils, gems) om hem te "upgraden". Hij doet dat niet meer damage (tenminste, niet direct), maar geeft jouw character meer punten in bepaalde gebieden (natuurlijk afhankelijk van welke sigil of gem je gebruikt). Als je een boog wilt met hogere stats, dan zul je een nieuwe boog moeten maken.
Ik snap het denk ik nog niet helemaal :P . Want kan nu steeds dezelfde soort bogen maken en dat zijn in vergelijking met mijn character matige/lage stats, weinig damage. Ik vraag me af hoe je betere maakt die wel hoge stats/damage hebben..
  donderdag 16 mei 2013 @ 01:22:49 #164
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_126567078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Mlijntje het volgende:

[..]

Ik snap het denk ik nog niet helemaal :P . Want kan nu steeds dezelfde soort bogen maken en dat zijn in vergelijking met mijn character matige/lage stats, weinig damage. Ik vraag me af hoe je betere maakt die wel hoge stats/damage hebben..
Welk level is je crafting?
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:09:32 #165
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126572050
Hoi, na een tijdje geen guild wars te hebben gespeeld heb ik het vandaag weer opgepikt.

Echter heb ik in cutscene's een hele rare audio bug. Als de characters spreken dan klinkt het als een stoor zender. :P

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_126572726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Mlijntje het volgende:

[..]

Ah, nee, dan snap je het nog niet helemaal :D

Je hebt 6 niveaus in crafting (tier 1 tot 6, in het kort T1 t/m T6). T1 loopt van character lvl5 t/m 20, T2 25 t/m 35, T3 40 t/m 50, T4 55 t/m 65, T5 70 t/m 80, en T6 is de exotische variant van lvl80.

Stel, je bent een warrior en je hebt weaponcrafting gekozen als profession. Maar dat heb je nogal laat gedaan, dus je warrior is al lvl50. Dan zul je eerst je weaponcrafting zover moeten levelen dat je in de T3 terecht komt (mogelijk T4 aangezien je ook je character level zult verhogen met craften).

Dat houdt in dat je eerst die lagere niveaus moet maken. Het snelst gaat het met discoveren (dus niet tig keer hetzelfde ding maken...) Er zijn ook guides te vinden op internet waarmee je dit het meest efficient kunt doen...
pi_126604284
Ik ben een ranger op level 27 en heb als specialiteit huntsman & Leatherworker. Huntsman zit ik nu op 25 en Leatherworker heb ik net gekozen en zit op lvl 14 mee. Tenminste als dat de level aanduiding is die gele balk erboven :o
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:16:13 #168
309644 Dikkeh
wust relle must 058 belle
pi_126613649
Jammer maar helaas, mensen. Onze "free trials" zijn afgelopen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126800876
Haha dat was donderdagavond. Was net lekker bezig.
Gister van guild geswitched. Nu lekker in een Nederlandse guild. Gezellig allemaal bij elkaar. Net de camping in Frankrijk
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:42:57 #170
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126801351
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:26 schreef Kingleon het volgende:
Haha dat was donderdagavond. Was net lekker bezig.
Gister van guild geswitched. Nu lekker in een Nederlandse guild. Gezellig allemaal bij elkaar. Net de camping in Frankrijk
_O-
pi_126849618
Onze guild (Royal Guardians) kan nog wel wat versterking gebruiken van actieve spelers. Wij spelen alles wat de game te bieden heeft, PvE, WvW, PvP, dungeons en de guild missions.

Mocht je zin hebben om met ons mee te doen dan ben je welkom, voor een invite kun je mij ingame of via fok een PM sturen ( CamelNL.8609 )

pi_126876740
Dit net even snel van mijn characters gemaakt.
Binnenkort nog eens en dan dichterbij.

pi_126880618
Nice gedaan.
pi_126891074
Denk dat ik binnenkort maar eens met mn Thief in de weer ga :) Heb mn Ranger vol met exotics om zo goed mogelijk mee te komen in WvW. Dus nu wordt het tijd om weer eens iets nieuws te levellen.
pi_126892485
Ik kan maar niet afstappen van mijn Necromancer, vind die zo verslavend spelen. Heb inmiddels al 2 setjes exotic armor verzameld. En ben nu vollop bezig met Ascended items, zodat ik dadelijk hoger op kan in Fractals :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')