En dat kwam je hier even melden?quote:
Een van mijn redenen om er niet heen te gaanquote:
En toch zijn we maar met 17 miljoen inwoners, babies and bejaarden meegerekendquote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah dat is in de echte wereld niet anders. Nederlanders, Nederlanders overal.
Nee hoor, je kunt op elke Europese server spelen, alleen is Piken je homeserver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ben ook expres niet naar Far Shiverpeaks gegaan omdat er veel Nederlanders spelen.
Overigens is Piken Square de enige server waar ik nu 'kan' spelen dus het maakt verder ook niet meer uit.
Ik speel geen internationaal spel om allemaal met medelanders te spelen... Ik wil zo veel mogelijk variëteit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:53 schreef Questular het volgende:
En wat is het probleem met veel Nederlanders in een server?
Ik bedoel ik ben een roleplayer en dat is alleen op Piken Square mogelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt op elke Europese server spelen, alleen is Piken je homeserver.
[..]
Ik speel geen internationaal spel om allemaal met medelanders te spelen... Ik wil zo veel mogelijk variëteit!
Hoe bedoel je "upgraden"? Je kunt een bepaald aantal items aan een wapen toevoegen (sigils, gems) om hem te "upgraden". Hij doet dat niet meer damage (tenminste, niet direct), maar geeft jouw character meer punten in bepaalde gebieden (natuurlijk afhankelijk van welke sigil of gem je gebruikt). Als je een boog wilt met hogere stats, dan zul je een nieuwe boog moeten maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Mlijntje het volgende:
Ik speel sinds een paar weken voor het eerst Guild Wars 2. Maar wat betreft crafting, begrijp nu wel hoe je in de lijst met bepaalde ingrediënten bijv een long bow kan maken. Maar als ik die long bow wil upgrade, moet je dan echt zelf proberen en testen met welk toegevoegd ingrediënt je een beter wapen kan maken?
Ik heb nooit een hoge droprate gehad wat dye's betreft, je kunt wel door je daily's te doen laurels sparen en deze inwisselen voor dye's. 5 laurels voor 10 unidentified dyes, daar kunnen hele leuke dye's tussen zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Is de droprate van de kleurtjes veranderd? Ik ben opnieuw begonnen en nu level 24 maar ik heb tot nu toe nog maar 1 dye gevonden terwijl ik wel megaveel van die zakken met gestolen goederen en dergelijke heb gevonden...
Ik doe niet zoveel met de dailyquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hoge droprate gehad wat dye's betreft, je kunt wel door je daily's te doen laurels sparen en deze inwisselen voor dye's. 5 laurels voor 10 unidentified dyes, daar kunnen hele leuke dye's tussen zittenLaatst 2x een dye gehad die 12gold per stuk opbrachten
Ik snap het denk ik nog niet helemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "upgraden"? Je kunt een bepaald aantal items aan een wapen toevoegen (sigils, gems) om hem te "upgraden". Hij doet dat niet meer damage (tenminste, niet direct), maar geeft jouw character meer punten in bepaalde gebieden (natuurlijk afhankelijk van welke sigil of gem je gebruikt). Als je een boog wilt met hogere stats, dan zul je een nieuwe boog moeten maken.
Welk level is je crafting?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Mlijntje het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik nog niet helemaal. Want kan nu steeds dezelfde soort bogen maken en dat zijn in vergelijking met mijn character matige/lage stats, weinig damage. Ik vraag me af hoe je betere maakt die wel hoge stats/damage hebben..
Ah, nee, dan snap je het nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Mlijntje het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik nog niet helemaal. Want kan nu steeds dezelfde soort bogen maken en dat zijn in vergelijking met mijn character matige/lage stats, weinig damage. Ik vraag me af hoe je betere maakt die wel hoge stats/damage hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:26 schreef Kingleon het volgende:
Haha dat was donderdagavond. Was net lekker bezig.
Gister van guild geswitched. Nu lekker in een Nederlandse guild. Gezellig allemaal bij elkaar. Net de camping in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |