Ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand mee bierdrinken ergens?
Niemand kan / wil
True. Hoe was je etentje?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:28 schreef Cue_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was geen wild feest..
Wel aardige mensen.
[/quote
Dat laatste is toch wel t belangrijkste
tegen witkampers. 2-5quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan, prutser!
Tegen wie en met hoeveel?
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff, net wat nasi als avondeten gehad. Bleef helaas niet binnen. Het zure aan kotsen + moeten niezen is dat er dan rijst en groente uit je neus komt![]()
* ReMcOrE ook, alleen best wel moe/luiquote:
Snoot net nog even m'n neus: rijst, wortel en snot waren het eindproductquote:
ranzigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snoot net nog even m'n neus: rijst, wortel en snot waren het eindproduct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
UPDATE: Politie schiet op dader bij achtervolging na gewapende overval Almeloquote:
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schietenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm hij is blijkbaar dood. goed gedaan agent
Ik ben er ook bang voor inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schieten![]()
En zit de agent dus langer met gevolgen dan de dader
ik heb ook nooit gezegd dat ik nipt verloren heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das is niet nipt verliezen![]()
Volgende week beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |