geilquote:
ze voorspellen weer een 3-5 cm sneeuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eindelijk, en nu hopen op de eerste pot voetbal van 2013.
zaterdag of zondag? Bij ons is er nog niets afgelast gelukkig..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ookquote:
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerstequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond eerste tentfeest van het jaar, lekker buitenaf in een weiland
Zondag, we hebben er net 8 gespeeld deze competitie, de nr1 heeft er 14 gespeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Redbaron het volgende:
zaterdag of zondag? Bij ons is er nog niets afgelast gelukkig..
Ik haal wel af ivm keelontsteking
lang leve de lentequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ook.
[..]
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerste!
ah, jij wacht ook nog?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar is de paasparty afwerkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en volgend weekend beginnen de Karpaten ook weer![]()
Helaas wel.quote:
party in Bęntel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar is de paasparty afwerken.
dan zit je met hetzelfde probleem als ons, wij hebben er nu net 10 gespeeld terwijl de koploper waar we morgen tegen moeten er al 14 heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja en gevoelstemperaturen van -XX , wat een klote land ook.
[..]
Mooi op tijd, hier volgend weekend de eerste!
[..]
Zondag, we hebben er net 8 gespeeld deze competitie, de nr1 heeft er 14 gespeeld.
Nee helaas, andere jarne altijd wel geweest maar sinds dit jaar een soort van Paaspop in't Dorp dus dat maar is proberen.quote:
Bende, wordt straks 2 keer per week voetballen gok ik zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef Redbaron het volgende:
dan zit je met hetzelfde probleem als ons, wij hebben er nu net 10 gespeeld terwijl de koploper waar we morgen tegen moeten er al 14 heeft
Daar gaat dit wel geen, want inhaal programma idd gelijk met beker even daar doen wij ook nog in meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee helaas, andere jarne altijd wel geweest maar sinds dit jaar een soort van Paaspop in't Dorp dus dat maar is proberen.
Door de jaren heen iets te veel regels en gezeik in Bentelo.
[..]
Bende, wordt straks 2 keer per week voetballen gok ik zo.
Heequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey girlalles goed?
en nog steeds actief in Hengelo Zuid?
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee![]()
Ik werk helaas niet alleen in Hengelo Zuid maar ook in Enschede Centrum en Hengelo Westermaat. Ik ben nu al 3 weken niet ingepland in Hengelo Zuid
Minder leuk dan Zuidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?
Koud op dit moment.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe is het bij Enschede Centrum en Hengelo Westermaat dan?
Geluk geen beker hier ivm het kaliber van ons teamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef Redbaron het volgende:
Daar gaat dit wel geen, want inhaal programma idd gelijk met beker even daar doen wij ook nog in mee
Bij de Texaco daar ken ik wel een paar daar in de keuken. Vaag volk, helemaal die Griekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee![]()
Ik werk helaas niet alleen in Hengelo Zuid maar ook in Enschede Centrum en Hengelo Westermaat. Ik ben nu al 3 weken niet ingepland in Hengelo Zuid
Okeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij waren zaterdagnacht nog bij Zuid, uurtje of 1
Die Griek is juist een van mn betere maatjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij de Texaco daar ken ik wel een paar daar in de keuken. Vaag volk, helemaal die Griek
misschien dat er meerdere Grieken werken daar.. Ik bedoel Alexonisosquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee
[..]
Die Griek is juist een van mn betere maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |