ja, hej dat gezeik weer ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schieten![]()
En zit de agent dus langer met gevolgen dan de dader
Tuurlijk, volgende week pasen, ook maandag geen inhaal? Wij hebben zaterdag inhaal staanquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook nooit gezegd dat ik nipt verloren heb.
volgende week geen voetbal.
nee, dat gaat niet door.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tuurlijk, volgende week pasen, ook maandag geen inhaal? Wij hebben zaterdag inhaal staan
Fijn... heb je al weinig gespeeld gaat t inhaalprogramma ook niet door.quote:
Dat doet me weer denken aan dat gedoe ik Veldwijk Noord (Hengelo) waar er een een paar jaar geleden neergeschoten werd. De weduwe bleef maar bezig met 'feit' dat politie niet had mogen schieten. Ik ben haar in het verleden paar keer tegen gekomen, tegenwoordig gelukkig niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En nu krijg je weer hele onderzoeken of de agent wel heeft mogen schieten![]()
En zit de agent dus langer met gevolgen dan de dader
Het zit in de hoek, het is rood en het wordt steeds kleiner.. Rara wat is het.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf![]()
Om vervolgens bij de bushalte erachter te komen dat ik niet mn ovchip mee heb genomen maar mm menzis zorgpas![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag beter. al lijkt t erop dat mn bus een andere weg neemt. dus mis ik bij deze twee busaen![]()
Fijn dat ze t aangeven bij de halte....
De.persoon die ik net heb neergeknuppeld?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[Het zit in de hoek, het is rood en het wordt steeds kleiner.. Rara wat is het.
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf
Om vervolgens bij de bushalte erachter te komen dat ik niet mn ovchip mee heb genomen maar mm menzis zorgpas![]()
Hopelijk gaat de rest van de dag beter. al lijkt t erop dat mn bus een andere weg neemt. dus mis ik bij deze twee busaen![]()
Cue met een kaasschaaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De.persoon die ik net heb neergeknuppeld?
Eigenlijk is t gewoon mn eigen schuld dat ik niet even logisch nadenk deze ochtend.. maar dat zeg ik natuurlijk nu nietquote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.
Met de fiets kan je er gewoon langs hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...welkom in Enschede. Parkweg is ook 2 dagen afgesloten...dikke files.
Ik heb sinds kort een fiets.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met de fiets kan je er gewoon langs hoor.
Ik al drie jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, morgen kan ik wel. Is goed mien jong.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen nog zin om naar de Roller te gaan? Van tevoren misschien even wat happen in Gronau?
Kaasschaaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen mn hand geschaafd aan de kaasschaaf
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerderquote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Kaasschaaf.Ik heb al 13 jaar een kaasschaaf en ik heb hem nog nooit gebruikt.
Gesneden kaas 4 teh win!!111!1!!1_einzzzz!!!1111
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerder
LEUGENS!quote:Op maandag 25 maart 2013 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tosti's met zelf gesneden kaas is lekkerder
De plakjes zijn anders.. dunner enzo. Gewoon lekkerder.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
. Want die kaas is anders?
. Gewoon goede gesneden kaas kopen. Ik heb volgens mij 1x in m'n leven zo'n blok gekocht. Wat een ellende.
quote:
Op een tosti smelt het toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De plakjes zijn anders.. dunner enzo. Gewoon lekkerder.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |