Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?quote:
Prima, dan werken we daarmeequote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?
Ik dacht dat jullie allemaal gestopt waren , vandaar.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat je KV had gevraagd, maar ik kon echt niks bedenken. Hintje misschien?
neequote:Op dinsdag 16 april 2013 00:28 schreef Finitio het volgende:
[..]
Prima, dan werken we daarmee
kenneth vermeer?
Same here, nog een hintje?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:51 schreef livelink het volgende:
Je zou toch zeggen dat het met de voornaam een koud kunstje is, maar ik ben blanco.
Je moet niets van mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef Finitio het volgende:
[..]![]()
Zouden we hem moeten kennen?
Kees Verkade?
Fair enough. Ik zit deze uit. Ben wel benieuwd wat er uit komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je moet niets van mij![]()
Was (en is) een bijtertje .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Rekenkamerquote:Het bestuur van de Algemene Rekenkamer wordt gevormd door het College. Leden worden bij Koninklijk Besluit benoemd uit een door de Tweede Kamer opgemaakte voordracht van drie personen. De Tweede Kamer ontvangt hiertoe op zijn beurt een aanbevelingslijst van zes kandidaten van de Algemene Rekenkamer zelf.
Sinds 1984 is Saskia Stuiveling lid van het college, sinds 1 mei 1999 is ze president van de Algemene Rekenkamer. Naast haar zijn Kees Vendrik (sinds 2011) en Arno Visser (sinds 2013) lid van het college. Er zijn twee collegeleden in buitengewone dienst: drs. Paul Doop en dr. Mark van Twist.
Ja dat wist ik ook niet. Maar de algemene rekenkamer is ook niet erg belangrijk helaas. Politiek zou er veel meer waarde aan moeten hechten imo.quote:Op woensdag 17 april 2013 06:18 schreef livelink het volgende:
Ja, daar schijn je lid van te zijn als bestuurder. Ik dacht ook gewoon dat je daar werkte. Ze zijn dan wel lid van het College.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Rekenkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |