PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.quote:
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
helemaal niet meedoen is nog leuker ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
Staan in het vorige topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.
Net als de afgelopen 2 seizoenen trouwens dus slaat nergens op deze opmerking
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Aah oke dus Delph als spits is dus het enige ludiekequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.
http://Puush.mequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe maak je snel een screenshot van je team dan?
Gewoon met printscreen of hebben jullie daar een tooltje voor.
Afslachting viel ook wel weer mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik zie dat nog wel gebeuren dat Ajax, PSV en Feyenoord er naast grijpen en Vitesse lachend er voorbij gaat.quote:
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afslachting viel ook wel weer mee.
Ik gun Feyenoord het meer dan mijn eigen club. De fratsen die PSV-spelers de laatste tijd uithalen vind ik echt belachelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.
Zijn ook trieste figuren die het PSV niet gunnen maar ajax meer
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..
Je moest eens weten hoeveel CL-wedstrijden van Ajax ik heb gekeken op het Leidseplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |