Dees ! Klopt dat ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heten babbelaars, die kletsen alleen maar
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjesquote:
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjes
oke, we wachten op Deisyyquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeelandquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Bijna uit de regio dus... Maar in Rotterdam en omstreken praaten ze dus net zo veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeeland![]()
Geboren en getogen in Rotterdam.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
Morgen weer een dag ....Slaap lekker meisjes !!
Herkenbaar, in deze baan werk ik ma do vrijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 keer per week weekend, want ik ben op woensdag en donderdag altijd vrij
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rustquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iedereen weekend aan het vieren.
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rust
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzunequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.
Nog even mijn biertje opdrinken en dan ga ik ook mijn slaapplekje opzoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |