Was het maar zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
Word gewoon homo, TS, probleem opgelost, derhalve klacht ongegrond verklaard en kan hier een slotje op.
Nee serieus. Ze kunnen niet fatsoenlijk wat eten. Misschien denken ze ook wel dat mannen het aantrekkelijk vinden als er zo'n halve mongool tegenover hen zit.quote:
Ik geloof dat de meeste mannen net als vrouwen ook van fatsoen gehoord hebben maar in tegenstelling tot vrouwen ook daadwerkelijk fatsoen hebben.quote:
Da's iedereen over een kam scheren... Maar mij valt het ook op dat het vaker gebeurt door dames, aandacht trekken lijkt het mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste mannen net als vrouwen ook van fatsoen gehoord hebben maar in tegenstelling tot vrouwen ook daadwerkelijk fatsoen hebben.
Mannen doen het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee serieus. Ze kunnen niet fatsoenlijk wat eten. Misschien denken ze ook wel dat mannen het aantrekkelijk vinden als er zo'n halve mongool tegenover hen zit.
Het spijt me, ik heb al te veel vrouwen van te veel soorten ontmoet om dit niet voor mijzelf te kunnen bevestigen. Jullie zijn gewoon verkens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moet je met andere soorten vrouwen omgaan ts
Ik meen dat vrouwen juist van het multitasken waren?!? Weer een urban myth ontmaskerd!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
het is gewoon moeilijk, want als ik me op mijn eetmanieren moet concentreren, vergeet ik te ademen.
Dit inderdaad. Kan me er oprecht aan storen. Meestal zet ik dan vrij luid de muziek aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Mannen doen het ook.
KLB / Mensen die kauwen alsof ze stenen aan het vermalen zijn.
Sowieso mensen die luidruchtig eten.
Ik word echt tijdelijk hypersensitief als ik het eenmaal opmerk.
Mannen zijn nog erger meestal, dus ksssstquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb al te veel vrouwen van te veel soorten ontmoet om dit niet voor mijzelf te kunnen bevestigen. Jullie zijn gewoon verkens.
kauwen op zich zijn al drie takenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik meen dat vrouwen juist van het multitasken waren?!? Weer een urban myth ontmaskerd!
Je moet pas bang worden wanneer ze je op dat moment niet vreemd aankijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik zou eigenlijk wel gewoon zo'n voederzak willen gebruiken, als een paard, maar ik ben bang dat ik dan vreemd aangekeken word in de kantine op mijn werk
Doe nu niet alsof jij ervaring met mannen hebtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen zijn nog erger meestal, dus ksssst
Hoeft ook niet, is toch bewezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof jij ervaring met mannen hebt
Geef maar een bron. In dit topic heb ik bewijzen van man en vrouw dus!quote:
Dat heb ik met hardop ademen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Mannen doen het ook.
KLB / Mensen die kauwen alsof ze stenen aan het vermalen zijn.
Sowieso mensen die luidruchtig eten.
Ik word echt tijdelijk hypersensitief als ik het eenmaal opmerk.
Google, zoek het lekker zelfquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef maar een bron. In dit topic heb ik bewijzen van man en vrouw dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |