ik zou het er gewoon op wagen hoor, terug sturen naar UK is niet zo duur.quote:
Je hebt het leer van de neus, en dan heb je het leer wat langs je enkel zit. Dat zit vastgemaakt aan elkaar met drie rijen stiksels. Dat lijkt bij een schoen ronder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet/zie niet niet zo goed wat je bedoelt
Ik zie nu trouwens dat de ene onder de mannen schoenen staat en de andere onder de vrouwen schoenen, zou dat het verschil zijn?
daar moeten je tetten echt in passen omdat dat riempje precies op die plek zit, das wat lastiger.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)e=20&sort=3&clr=Blue
Weet alleen niet of dat staat.
En deze
http://www.asos.com/ASOS-(...)ze=20&sort=3&clr=Red
ja, das wel bummer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
Wel jammer dat velen van die jurkjes mouwloos zijn
hehehehe, no problem, ik snap nu wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt het leer van de neus, en dan heb je het leer wat langs je enkel zit. Dat zit vastgemaakt aan elkaar met drie rijen stiksels. Dat lijkt bij een schoen ronder.
Maar ik had ook het idee dat het misschien kwam doordat het misschien verschillende maten waren. Leek mij alleen onlogisch om verschillende maten te fotograferen, maar als het inderdaad een vrouwen- en een mannenschoen is kan het verschil daar dus ook door komen.
Ik en mijn uitlegskills
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)=200&sort=3&clr=Navy
150 verschillende.quote:
En wanneer moet je besloten hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
150 verschillende.Als ik maar kan uitleggen hoe het mij in mijn studierichting verder helpt.
Nou wil ik eigenlijk echt even geen stage lopen, dus er valt al een hoop af. Maar dan nog.
Deze donderdag op vrijdag starten de inschrijvingen. Morgen wel nog een minormarkt gelukkig. Maar dan nog.quote:
Maar weet je al ongeveer welke kant je op wil? In welke jaar zit je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze donderdag op vrijdag starten de inschrijvingen. Morgen wel nog een minormarkt gelukkig. Maar dan nog.
Derde jaar. En ik wil 5 verschillende kanten op, dus dat helpt niet echt. Heb het in principe terug kunnen brengen tot 4 verschillende minors, waarvan 1 een duidelijke voorkeur heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar weet je al ongeveer welke kant je op wil? In welke jaar zit je nu eigenlijk?
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Derde jaar. En ik wil 5 verschillende kanten op, dus dat helpt niet echt. Heb het in principe terug kunnen brengen tot 4 verschillende minors, waarvan 1 een duidelijke voorkeur heeft.
Ha, dat had ik echt nooit gekund.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Wij moesten de minor al voor het begin van de studie kiezen trouwens.
Agressie en Huiselijk geweld, Lef en liefde: innovatief samenwerken met mensen met verstandelijke handicap, Beroepsmatig omgaan met rouw- en verliessituaties, Voor- en Vroegschoolse Educatie en Zorg. Die laatste heeft op dit moment mijn voorkeur.quote:
Oh dat zijn ook wel compleet verschillende dingen allemaal!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Agressie en Huiselijk geweld, Lef en liefde: innovatief samenwerken met mensen met verstandelijke handicap, Beroepsmatig omgaan met rouw- en verliessituaties, Voor- en Vroegschoolse Educatie en Zorg. Die laatste heeft op dit moment mijn voorkeur.
Asos?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
This code has qlready been used and is no longer valid.
het is een teken ermahgerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
This code has already been used and is no longer valid.
Ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh dat zijn ook wel compleet verschillende dingen allemaal!
Ja, dat is het ook. Ik vind echt heel veel tof, en heb nog geen uitgesproken voorkeur. Maar dat maakt dit wel ingewikkeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is wel lastig dan idd. Maar then again, je staat wel open voor meerdere dingen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Mss het volgende:
Verkeerd geboortejaar ingevuld
If you're more than 120 years old please contact customer services (and well done!)
lolwhatquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Mss het volgende:
Verkeerd geboortejaar ingevuld
If you're more than 120 years old please contact customer services (and well done!)
Allebei.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2518298
Rood of blauw?
blauquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Rood of blauw?
Lastig hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Rood of blauw?
oh jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Mss het volgende:
http://asos-discount-code(...)-netherlands-20-off/
SQ zouden we zaterdag kunnen falen?
Fuuuuuuquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag een grote pan stoofvlees gemaakt voor morgen. Ga ik net proeven, de smaak is hemels maar het vlees gortdroog. Mehhh
De kleur is iig goed voor de wcquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Morgen nog maar eens testen. Anders geef ik het de wc wel te eten
Niet doorspoelen en wachten tot de volgende naar de wc moetquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De kleur is iig goed voor de wc!
Maak je een filmpje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet doorspoelen en wachten tot de volgende naar de wc moet
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet doorspoelen en wachten tot de volgende naar de wc moet
Hoe komt dat? Welk vlees heb je gebruikt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag een grote pan stoofvlees gemaakt voor morgen. Ga ik net proeven, de smaak is hemels maar het vlees gortdroog. Mehhh
hier yoghurt met banenen en kiwiquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:40 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhhh ! Yoghurt met vezels en baneen omnomnom
Kiwiquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier yoghurt met banenen en kiwi
Niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehe, het weerbericht disagrees
quote:wat een heel mooi cute sexy meid ben je.. een beauty .. je straalt
ben je een model?
man, een elfstedentocht is volgens mij nog een optiequote:Op donderdag 21 maart 2013 08:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik zie nu een heerlijk zonnetje en ben zelfs gaan fietsen vanochtend.. Maar het blijft dus niet zo?
omg maak es een afspraakje!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
En wat is dezen
Op fb krijg ik volgende pm:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
man, een elfstedentocht is volgens mij nog een optie
Fijn dat het beter gaat!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiwi![]()
![]()
Overigens voelt mijn been een stuuuuuuk beter aan dan gisterenBad en goed insmeren heeft goed werk geleverd
Hij heet Ismaelquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg maak es een afspraakje!!!
Gelukkig gaat het beter met t pootje
Van wie? Zet em op de publieke schandpaal!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
En wat is dezen
Op fb krijg ik volgende pm:
[..]
Ja maar... Misschien wordt Ismael wel mijn nieuwe loverquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van wie? Zet em op de publieke schandpaal!
is hij mocro?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar... Misschien wordt Ismael wel mijn nieuwe lover
Paardenlappen. Blijkbaar waren ze te magerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Welk vlees heb je gebruikt?
Balen na zoveel werk/tijd
quote:I don't need drugs or alcohol
music is my addiction.
Ik zou ervoor gaan, dit wordt vast iets heel mooisquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
Geen foto op z'n profiel. Wel een mooie spreuk:
[..]Zo gevoelig.........
Must havequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
bubsel!!
http://www.asos.com/ASOS-(...)00&sort=-1&clr=White
SQ!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Of joods... Dat zou een hoop verklaren
Lollerquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom schaam je je dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ranzige loonsverhoging is maar liefst 8%. Ik schaam mij ongans.
dat was cynisch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom schaam je je dan?
8% is zeker niet verkeerd toch?
Grin, mjah, werkgevers vinden elke procent al een enķrm dingquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, het is niet verkeerd. Maar mijn baas bracht het alsof mijn loon verdubbeld zou worden
Ja idd, en dan net alsof je hun blote voeten mag likken ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Grin, mjah, werkgevers vinden elke procent al een enķrm dingmijn voormalige werkgever vond het altijd supergeweldig van zichzelf als we 3% kregen
in mijn geval kwam dat neer op vier tientjes bruto ofzo
Dat jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, en dan net alsof je hun blote voeten mag likken ofzo
Maar ben er dus erg blij mee, maar sla er niet steil van achterover
Die collega wel iddquote:
Dat lijkt me echt zoooooo irritantquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:06 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd.... Ticketsysteem is bij ons gisteren gewijzigd; dus ik dit uitleggen aan mijn collega en ik zei nog "Eigenlijk is het nu een stuk makkelijker geworden".
Waarop ie antwoordt "Hu? Ja ik was eigenlijk niet echt aan het luisteren".
Echt; val dood ofzo
had ie gehaktballen bij?>quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die collega wel idd![]()
Ik draaide me ook meteen om met een 'ja zoek et uit'.
No wonder dat ie vrijgezel is
Ermahgerd wat een eikelquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die collega wel idd![]()
Ik draaide me ook meteen om met een 'ja zoek et uit'.
No wonder dat ie vrijgezel is
Zelfde collegaquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zoooooo irritant
Zoiets had je laatst toch ook al, dat je iets had uitgelegd waarbij iemand gewoon niet had geluisterd?
Niet die collegaquote:
Of niet !quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerrrrd, die eyeliner van Lindy
Me tooquote:
juist wel!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Me too
Alleen dan met andere kleuren combi want groene eyeliner staat niet bij mijn paarse outfit/nagellak
Ik wil em in het blauw proberenquote:
Goedquote:
Hoe duurquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
er is vandaag een robotstofzuiger in de dagdeal.
Zegt mijn collega: NIET DOEN!!! Als je hond een keer op de vloer schijt zit als je thuis komt heel je vloer onder de stront!
Leer die hont dan gewoon buiten te schijten of zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
er is vandaag een robotstofzuiger in de dagdeal.
Zegt mijn collega: NIET DOEN!!! Als je hond een keer op de vloer schijt zit als je thuis komt heel je vloer onder de stront!
Een hont kan ook zo maar eens aan de diarree geraken, als je allebei op je werk zit en dat beest moet....quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leer die hont dan gewoon buiten te schijten of zo
Of zet dat ding aan als je thuis bent en tv kijkt?
Heeft collega van cif gehad en toen zat zijn huis idd ook onderquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hont kan ook zo maar eens aan de diarree geraken, als je allebei op je werk zit en dat beest moet....
Nou ja, dat doen we wel als mijn schoonvader of bb's BFF op visite komen... die zijn zo ranzig allergisch, dan moet je welquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Elke dagOf zoals de buurvrouw; als er 's avonds bezoek komt: 3x per dag
En liefst nog 2x dweilen ook
Ja ok dat snap ik wel; maar onze buurvrouw doet het standaard.. Net als dat ze na hun feest; nog alles gaat opruimen en poetsen voor ze naar bed gaatquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, dat doen we wel als mijn schoonvader of bb's BFF op visite komen... die zijn zo ranzig allergisch, dan moet je wel
Dat laatste doet bb ook. Ideaal, want dan is alles schoon als ik uit bed komquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd er bestaat ook een dweilrobot ! *kopeuhhh*
Nee ok![]()
[..]
Ja ok dat snap ik wel; maar onze buurvrouw doet het standaard.. Net als dat ze na hun feest; nog alles gaat opruimen en poetsen voor ze naar bed gaat
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laatste doet bb ook. Ideaal, want dan is alles schoon als ik uit bed kom![]()
Ja maar de meesten schijnen extreem kut, dus let op met wat je kooptquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wel uber tof; maar nope doen wij totaal niet... eerst kater uitslapen en dan pas vlg dag aan de rotzooi denken
Jeetje wat een prijsverschillen50 euro tot 600 euro
Ja toen die robots op de markt kwamen; was het helemaal niks... Dus dan zal dat nu nog steeds wel zo zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
mannen hebben vaak wat tijd nodig om aan een idee te wennen
Oeh das positiefquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, krijg net de vraag of ik vandaag wil komen praten over een vacature.
Vandaag, in mijn afgetrapte spijkerbroek, zeer casual vest en met paarse holo nagellak. Mooie indruk zal ik maken ja
Als het doorgaat dan, want het voorstel was voor een tijd dat ik al een afspraak heb staan.
Ik ben op tijd thuis denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme, dacht ik gisteren: Mooi, nog 15 ekkies op de rekening, kan ik nog boodschappen doen voor bb's salaris vrijdag komt!
Schrijft KPN ff snel 12 euro af
Schatjeeee, we eten brood met crackers vanavond!
WAAR WAAR WAAR AANBIEDING?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit weer velen mandjes te vullen hoor
ERMAGERD!quote:
5 pond, gratis boven de 55 pond. Code werkt alleen als je valuta op GBP staat. EEFF2052.quote:
Dat zijn zwaluwenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ook nog in HOE-versie![]()
[ afbeelding ]
Inb4 standaard reactie: Kwijt raken; waar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nah, ik was vooral met bikini's bezig, want dat is 1 van de weinige dingen waarvan ik vind dat ik een nieuwe kan rechtvaardigen.
Maar ik wil bikini's eigenlijk liever passen en ik wil eerst kijken of ik nog een paar kilo kwijt kan raken
Ik ben aidsgestoord he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf me altijd verwonderen dat mensen vijf kilo veel kunnen vinden.
Maareh, ben je ongelukkig met die vijf kilo? Of kan je er prima mee leven? Als de weegschaal niet bestond en je kijkt naar jezelf in de spiegel, wat zou je dan zeggen?
ik dacht dat je genezen was!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben aidsgestoord he?
En procentueel is 5 kilo voor mij best wat.
Ik heb nu een grotere maat broeken en ik ben er ook echt niet happy mee.
Het verschil is goed te zien, voor mij in ieder geval
Theoretisch wel, maar blijft altijd iets om in de gaten te houdenquote:
ja ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het ook hoor... 5 is voor mij not done
Zolang ik onder de 60 zit; kan ik er mee leven. Zit ik aan 60 of erover dan mķet het er echt af.
En ik voel het idd ook meteen aan broeken die meteen klote zitten...
Mijn ultieme doel is 55; maar dat lukt me nooit... 57 zit ik en is voor mij 'ideaal'.
ERMAHGERD zet die dan uit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben die vlokjes sneeuw nu eik wel zat in die banner
Da kan uit?quote:
Bij jou vind ik het eerlijk gezegd een beetje apart omdat 55 voor jou ondergewicht is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dit
ik zou t ook teveel vinden als k 5 kilo te zwaar zou zijn, liever terug naar 55 en zit nu op 57
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
en een BMI van 18 nastreven, wat ik nu bereken, lijkt me ook niet gezond.
Ja dat had ik dus ook gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik zat shar d'r streefgewicht na te rekenen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de gedragstherapeut is weer langs geweest voor Wody, dus ik kan weer even vooruit.![]()
Het is gewoon een mietje, hij blaft voornamelijk naar honden die er zelf ook onzeker uit zien.
En de cursusleider gaf mij gelijk dat ik wilde stoppen, omdat ze het idee had dat hij overprikkeld werd in de les. Goede keus dus
Wegen of afvallen?quote:
En ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in beide gevallen niet heel gezond
geenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook gedaan![]()
Ik mag van mezelf soberso nooit onder de 53 kilo komen, dan heb ik BMI 19,5.
Het mooiste vind ik zelf tussen de 54 en 56. Zit nu boven de 60
Chronische ziekte zoekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziek zijn levert wel een leuk weegschaalresultaat op, overigens. Toch wel jammer dat dat nooit blijvend is.
Aangepastquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geenalsjeblieft. Je weet dat dat niet mag.
Ja, voedingssupplementquote:
Van die druppeltjes ofzo? vitamine...kruiden... iets weet ik etquote:
Jonge, jij hebt net gebigd, dan hoort dat!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef milka82 het volgende:
Wat zijn we ook ekte wijven,gaat hier bijna dagelijks over gewicht. Ik flubber nu aan alle kanten trouwens maar hee,ik mag even. Niet te lang,in mei weer naar de sportschool.
Wody aan de xtc lijkt me een bizar slecht plan.quote:
Zylkene heet het. Had zij goede ervaringen meequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van die druppeltjes ofzo? vitamine...kruiden... iets weet ik etHeb daar ook ooit iets over gelezen namelijk
Het is wimquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wody aan de xtc lijkt me een bizar slecht plan.
Godsamme dat zou grappig zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wody aan de xtc lijkt me een bizar slecht plan.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme dat zou grappig zijn
Ik vind wody leuker.quote:
Heeft 'ie nog een overtreffende trap dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme dat zou grappig zijn
jaloers!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die het hebben over hun ouders die 2 jarige master a 80k in Amerika betalen
Want to try?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog een overtreffende trap dan?
Ik zou het zo aannemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die het hebben over hun ouders die 2 jarige master a 80k in Amerika betalen
I know,heb de illusie op een strak lichaam tien jaar terug al op gegeven.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt net gebigd, dan hoort dat!
Kun je je frustratie lekker gaan botvieren op je dochter elke keer als ze suiker eetquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef milka82 het volgende:
[..]
I know,heb de illusie op een strak lichaam tien jaar terug al op gegeven.....
Die heeft geen suiker nodig om tegen de muren omhoog te vliegen ( MargreetjeADHDeetje)quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je je frustratie lekker gaan botvieren op je dochter elke keer als ze suiker eet
ik bedoel, opmerkingen maken over dik worden enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef milka82 het volgende:
[..]
Die heeft geen suiker nodig om tegen de muren omhoog te vliegen ( MargreetjeADHDeetje)
Heb die grijze nog niet besteld. Ben die andere terug naar de winkel gaan brengen, heb gekeken of ik nog in 44 paste maar dat ging ook niet. Nog een ander paar laarsjes (met rits) gepast en dat ging ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, passen dezen ook niet?
En nee.
Ze zijn wel echt heel erg leuk! Maar fokking duur zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Het zijn wel echt hele degelijke schoenen, waar ik vermoedelijk wel jaren mee kan doen. Want ik moet eigenlijk niet weer de hele zomer op allstars lopen, dat is funest voor mijn rug.
En ze zijn zo leuk
[ afbeelding ]
Zulks een creatieve repliek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs, ben je er nog? Heb je de briljante ontwikkeling in het dummy-topic gezien?
oh ja dat snap ik ook wel, maar ik heb altijd 11kg ondergewicht gehad hoeveel ik ook at, dus t is nooit ene probleem geweest ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij jou vind ik het eerlijk gezegd een beetje apart omdat 55 voor jou ondergewicht is.. Volgens de maat van onze aids-kliniek is 57 voor jou al ondergewicht.
Maargoed, volgens mij heb ik dat al vaker gezegd en het is je eigen keuze.
Maar goed, ik moet gewoon eens ophouden met ongezonde troep in huis halen, zal al flink schelen
http://londonist.com/2013(...)uper-mario-style.phpquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja dat snap ik ook wel, maar ik heb altijd 11kg ondergewicht gehad hoeveel ik ook at, dus t is nooit ene probleem geweest ofzomaar nu ben k mij zo gewend en irriteer ik mij eraan als k dikker wordt
ehmygewrdquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://londonist.com/2013(...)uper-mario-style.php
Oeh zijn wel leuk idd; maar bwaohhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Het zijn wel echt hele degelijke schoenen, waar ik vermoedelijk wel jaren mee kan doen. Want ik moet eigenlijk niet weer de hele zomer op allstars lopen, dat is funest voor mijn rug.
En ze zijn zo leuk
[ afbeelding ]
Moet je idd zelf de overweging makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Mss het volgende:
Mja heb twee jaar geleden ook schoenen voor dat bedrag gekocht en daar heb ik twee keer een halfjaar bijna iedere dag op gelopen en ze zien er nog steeds prima uit. En ik ben een sloopkogel dus dat zijn ze dan wel waard geweest.
Ff wandelpauze nemen en daarna rustiger opbouwen misschien? je zou niet zoveel blaren moeten krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een blaar onder m'n eelt bij de rand van m'n voet tegen m'n hak aan. Op zo'n plek waar je wel op MOET lopen en vandaag is ie dus alleen maar groter gewordendoorprik dilemma.
Komt niet door wandelen, gewoon gister van stad en vandaag naar school...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ff wandelpauze nemen en daarna rustiger opbouwen misschien? je zou niet zoveel blaren moeten krijgen
Voor Miep? Was een kattennet niet makkelijker?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kom ik toch altijd op de illusie dat ik ook maar enigzins in staat ben om dingen te bouwen?![]()
![]()
De meeste trieste constructie ooit met kippengaas zit nu op m'n balkon en ik heb honderd miljoen krassen op m'n vingers omdat dat spul me steeds aanviel
Ja ik zou dan toch aan doorprikken denkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed hij is boller en strakker en groter dan gisteren, en morgen moet ik weer weg dusja kan moeilijk thuisblijven omdat ik niet kan lopen want blaar
Ja heb hier geen soda dus brum ff lief aankijken of dat ie wil lopen. Heb wel wodka nog geloof ik dus kan wel een naald ontsmetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik zou dan toch aan doorprikken denken
en dan in de soda
We zitten op de bovenste verdieping, hebben dus geen bovenkant om het kattennet aan te hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Voor Miep? Was een kattennet niet makkelijker?
oh wat lastig johquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zitten op de bovenste verdieping, hebben dus geen bovenkant om het kattennet aan te hangen.
Ik heb nu voor de reling een bamboe-afscheiding gehangen, zodat ze daar niet doorheen kan. Maar aan de zijkanten hebben we glazen wanden, met gaten aan de zijkanten waar ze doorheen zou kunnen. Dus die probeer ik nu af te sluiten met kippengaas...
Ik maak het ongetwijfeld veel moeilijker dan nodig isquote:
Ik nooit gelukkig, koleredingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb sowieso VAAK last van blaren hoor mir, maar deze zit op een super vervelende plek :/
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blaren doorprikken, wat een ontdekking vond ik dat.
Zo van "IEUW NAALD"
"ERMAGERD IK VOEL NIKS"
"KIEK AL DAT VOCHT"
"ER KAN NOG MEER UIT, ER KAN NOG MEER UIT"
"ERMAGERD ER ZIT NOG MEER IN, NOG EEN GAT"
"IK VOEL NOG STEEDS NIKS![]()
"
En dat het dan daarna in een dag weg is
Ik moest er een keer 1 doorprikken, maar ik was op vakantie en had ik geen naald bij me. Dus toen heb ik de blaar gewoon opengeknipt met een nagelschaartjequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest er een keer 1 doorprikken, maar ik was op vakantie en had ik geen naald bij me. Dus toen heb ik de blaar gewoon opengeknipt met een nagelschaartje![]()
En een lol dat ik had"ERMAGERD IK KNIP IN MEZELF EN IK VOEL ER NIKS VAN"
![]()
![]()
![]()
Same. Dat was echt fantastisch toen ik begon met die post.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat verbaast me ook niet
Ik heb ze trouwens ook chronisch
Het is niet zo dat ik niet loop hoor, en toen ik mijn voet brak liep ik toch ook best veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat verbaast me ook niet
Ik heb ze trouwens ook chronisch
Datquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik prik blaren altijd door en doe nooit soda of iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |