ik zou het er gewoon op wagen hoor, terug sturen naar UK is niet zo duur.quote:
Je hebt het leer van de neus, en dan heb je het leer wat langs je enkel zit. Dat zit vastgemaakt aan elkaar met drie rijen stiksels. Dat lijkt bij een schoen ronder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet/zie niet niet zo goed wat je bedoelt
Ik zie nu trouwens dat de ene onder de mannen schoenen staat en de andere onder de vrouwen schoenen, zou dat het verschil zijn?
daar moeten je tetten echt in passen omdat dat riempje precies op die plek zit, das wat lastiger.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)e=20&sort=3&clr=Blue
Weet alleen niet of dat staat.
En deze
http://www.asos.com/ASOS-(...)ze=20&sort=3&clr=Red
ja, das wel bummer...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
Wel jammer dat velen van die jurkjes mouwloos zijn
hehehehe, no problem, ik snap nu wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt het leer van de neus, en dan heb je het leer wat langs je enkel zit. Dat zit vastgemaakt aan elkaar met drie rijen stiksels. Dat lijkt bij een schoen ronder.
Maar ik had ook het idee dat het misschien kwam doordat het misschien verschillende maten waren. Leek mij alleen onlogisch om verschillende maten te fotograferen, maar als het inderdaad een vrouwen- en een mannenschoen is kan het verschil daar dus ook door komen.
Ik en mijn uitlegskills
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)=200&sort=3&clr=Navy
150 verschillende.quote:
En wanneer moet je besloten hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
150 verschillende.Als ik maar kan uitleggen hoe het mij in mijn studierichting verder helpt.
Nou wil ik eigenlijk echt even geen stage lopen, dus er valt al een hoop af. Maar dan nog.
Deze donderdag op vrijdag starten de inschrijvingen. Morgen wel nog een minormarkt gelukkig. Maar dan nog.quote:
Maar weet je al ongeveer welke kant je op wil? In welke jaar zit je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze donderdag op vrijdag starten de inschrijvingen. Morgen wel nog een minormarkt gelukkig. Maar dan nog.
Derde jaar. En ik wil 5 verschillende kanten op, dus dat helpt niet echt. Heb het in principe terug kunnen brengen tot 4 verschillende minors, waarvan 1 een duidelijke voorkeur heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar weet je al ongeveer welke kant je op wil? In welke jaar zit je nu eigenlijk?
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Derde jaar. En ik wil 5 verschillende kanten op, dus dat helpt niet echt. Heb het in principe terug kunnen brengen tot 4 verschillende minors, waarvan 1 een duidelijke voorkeur heeft.
Ha, dat had ik echt nooit gekund.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Wij moesten de minor al voor het begin van de studie kiezen trouwens.
Agressie en Huiselijk geweld, Lef en liefde: innovatief samenwerken met mensen met verstandelijke handicap, Beroepsmatig omgaan met rouw- en verliessituaties, Voor- en Vroegschoolse Educatie en Zorg. Die laatste heeft op dit moment mijn voorkeur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |