abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_363783
Op vakantie hoef ik BB helemaal niet te missen. Ik volg gewoon BB 2 in Duitsland. Ook 12 bewoners, waaronder een tweede Ruud (Harry of Pappa Smurf of zo) die de hele tijd knuffelt, iets te dik is en steeds met de vrouwen praat. Genomineerd voor de eersten die weg moeten zijn Christian en Marion. Marion huilt de hele tijd en Christian is grof in de mond en valt de vrouwen lastig. Van de 12 mensen hebben er 10 Christian genomineerd. Hij zelf uitgesloten heeft er dus 1 hem niet genomineerd. Maar...net als 'onze' Bart is Christian in Duitsland het populairst onder de kijkers. Kan nog lachen worden. Nu ben ik dus verslaafd aan het Duitse BB...probleempje, ik ga zaterdag weer naar huis en dan moet ik weer verder met Darius en zo.

Oh, de BB gekte is hier misschien nog wel erger dan in Nederland. Ik heb Big Brother drank gekocht!! En er is een tijdschrift en allemaal andere dingetjes. Verder is BB hier veeeel vaker op tv dan in Nederland. Een paar keer per dag en allemaal BB spelletjes op tv, BB journaal etc etc.

Grußen aus Östenreich, Schladming.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-09-2000 21:29]

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_364035
Hoi Isa,

Ik kijk ook wel eens naar de Duitse BB. Ik zit voor m'n werk in een hotel in het westen van het land. In dit hotel is al twee weken de decoder van VOO kapot , dus de NL versie kan ik ook niet echt volgen (allen hier op Fok! dus).

Wat mij het meeste opvalt aan de BB van onze oosterburen is dat ze daar minder kinderachtig doen over 'functioneel' bloot

De eerste dag dat ik keek heb ik toch drie naakte mensen voorbij zien komen. Maar goed het wordt daar ook wat later uitgezonden dan in NL.

Ook valt het me op dat BB-Dld schaamteloos gebruikt wordt om allerlei merchendise (zal wel verkeerd gespeld zijn) aan de man te brengen. Zo lopen de bewoners in BB-shirtjes, drinken ze uit BB-bekers, eten van BB-bordjes, etc. etc.

Verder volg ik het niet echt goed. Op een of andere manier spreekt het me toch minder aan. BB-Dld heeft volgens mij wel andere selectiecriteria voor de bewoners toegepast: vooral het uiterlijk van de verschillende bewoners loopt nogal uiteen.

Die Ruud-type waar jij het over had, is dat die hardrocker die de hele dag met z'n gitaar rondloopt?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_364739
Duitse versie is veel leuker, veel meer verschillende types. Alles streams en voting op http://come.to/bigb
pi_372101
Duitse versie is idd veel leuker, de mensen zijn veel verschillender dan in Nederland. Marion is er gisteravond uitgegaan. En ik kan het thuis zien!!! Geweldig. In Duitsland hebben ze wel alles van Big Brother, maar er wordt niet gezeurd als er in kleren met grote Nike ed logo's wordt rondgelopen. Verder staat er in de douche ook een camera en je kan gewoon alles zien. Striptease is ook al in het Duitse BB huis geweest. Ach...ik ben weer thuis en zal wel weer naar dat saaie groepje Hollanders moeten kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_372113
Voor wie het gemist heeft, de striptease is nu nog op internet te zien. Ga naar www.bigbrother.de en ga naar de categorie "News" onder de knop "Navigation" en kies "Best of Marion".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')