abonnement Unibet Coolblue
pi_143312776
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja O+
Zuwwe gewoon nóg een keer kijken naar zijn boodschap?

Oh, Jip was zo'n bijzonder iemand O+
Ook amber maakte diepe indruk op mij, dat meisje is heel het seizoen volgens mij zooo ziek geweest :'(
Vorig seizoen was het eerste dat ik ooit gezien heb, maar komend seizoen ga ik zeker weer kijken. Patrick deed het heel erg mooi. Heftige tv.
pi_143313253
Jips verhaal heeft mij ook heel erg geraakt. En het verhaal van die jongen van 15 ofzo uit het eerste seizoen is me ook altijd bijgebleven. Die jongen die botkanker had en tennis speelde in zijn rolstoel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze maandag 11 augustus 2014 @ 20:05:42 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143313319
Ik heb bij Ambers overlijden echt gehuild
Your beauty never ever scared me.
pi_143314389
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb bij Ambers overlijden echt gehuild
Ik ook, dat was echt zo aangrijpend. Bij Jip en Marieke ook trouwens :'(
Met Mehtap gaat het volgens mij best oké, naar omstandigheden dan.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:10:12 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_143316610
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Jips verhaal heeft mij ook heel erg geraakt. En het verhaal van die jongen van 15 ofzo uit het eerste seizoen is me ook altijd bijgebleven. Die jongen die botkanker had en tennis speelde in zijn rolstoel.
Die vond ik ook zo erg. "Het enige wat ik heb afgemaakt is de basisschool." ;(
Pieter-Jan als ik me niet vergis.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_143317313
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Die vond ik ook zo erg. "Het enige wat ik heb afgemaakt is de basisschool." ;(
Pieter-Jan als ik me niet vergis.
Oja, dacht inderdaad iets met Pieter. Zo jong nog ;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:59:23 #207
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_143319269
Jip en die regenboog die kwam bij het uitstrooien van het as. Dat was echt bijzonder :Y
  Redactie Frontpage maandag 11 augustus 2014 @ 22:44:53 #208
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_143321484
Ik ga zeker weer kijken. Dit jaar met een nog dubbeler gevoel dan eerder. Mijn zus, 37 jaar jong, heeft sinds kort baarmoederhalskanker met uitzaaiingen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_143321596
Waar ik destijds vreselijk om heb moeten huilen was een vrouw (ben slecht in namen) die vlak voor euthanasie in de rolstoel nog een laatste 'wandeling' ging maken vergezeld door een hele menigte
pi_143321635
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zeker weer kijken. Dit jaar met een nog dubbeler gevoel dan eerder. Mijn zus, 37 jaar jong, heeft sinds kort baarmoederhalskanker met uitzaaiingen.
Ach wat naar!
pi_143321898
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zeker weer kijken. Dit jaar met een nog dubbeler gevoel dan eerder. Mijn zus, 37 jaar jong, heeft sinds kort baarmoederhalskanker met uitzaaiingen.
Wat verschrikkelijk.. sterkte.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143322103
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja O+
Zuwwe gewoon nóg een keer kijken naar zijn boodschap?

Gofferdomme :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 augustus 2014 @ 22:57:43 #213
163650 Greys
pi_143322237
Ik kijk het dus echt best vaak.
Wanneer ik me weer eens te druk maak om onbelangrijke dingen, wanneer ik me afvraag of ik iets wel of niet hardop eerlijk durf te zeggen etc. Want hij heeft écht gelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143322346
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik kijk het dus echt best vaak.
Wanneer ik me weer eens te druk maak om onbelangrijke dingen, wanneer ik me afvraag of ik iets wel of niet hardop eerlijk durf te zeggen etc. Want hij heeft écht gelijk.
Dit ga ik ook maar gewoon eens bookmarken en DOEN :Y

Misschien moet ik het hele seizoen, of iig alle Jipstukken nog maar eens terugkijken... Hij zei zo veel mooie dingen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143322435
Na Jips overlijden heb ik gezworen het programma nooit meer te kijken, destijds :'). Greep me echt bij de keel, zijn boodschap.
pi_143322487
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Na Jips overlijden heb ik gezworen het programma nooit meer te kijken, destijds :'). Greep me echt bij de keel, zijn boodschap.
Ik wil een ongepaste grap over open staan maken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143322709
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil een ongepaste grap over open staan maken :@
Ze is weer terug O+.

Maar ik denk dat ik mezelf er toch niet van kan weerhouden om te kijken. Ondanks de gigantische confrontatie iedere keer.
pi_143322794
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze is weer terug O+.

Maar ik denk dat ik mezelf er toch niet van kan weerhouden om te kijken. Ondanks de gigantische confrontatie iedere keer.
Zullen we samen kijken? Met zakken over onze hoofd, want herkenning :r

Ook mooi:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143323120
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zullen we samen kijken? Met zakken over onze hoofd, want herkenning :r

Ook mooi:

JE BENT M'N FOKSOULMATE. IK WIST HET.

Dat album van Ingrid zit al een paar weken in m'n roulatie van de dag en heb het nummer net weer opgezet :')
pi_143323154
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

JE BENT M'N FOKSOULMATE. IK WIST HET.

Dat album van Ingrid zit al een paar weken in m'n roulatie van de dag en heb het nummer net weer opgezet :')
Echt je bent m'n sistah from a turkse mistah. Ofzo. Lobi.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:56:42 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143327153
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:04 schreef Njosnavelin En het verhaal van die jongen van 15 ofzo uit het eerste seizoen is me ook altijd bijgebleven. Die jongen die botkanker had en tennis speelde in zijn rolstoel.
[/quote]

Dat was seizoen 2 dacht ik en niet met Patrick. Volgens mij zat daar ook dat meisje ik die opeens genoeg had van het leven en een strijkijzer of zo iets in een tijd met water waar ze met haar voeten ik zat gooide. Beetje jammer dat de stoppen door sloegen zei ze nog :o


[quote]1s.gif [b]Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef computergirl het volgende:

Waar ik destijds vreselijk om heb moeten huilen was een vrouw (ben slecht in namen) die vlak voor euthanasie in de rolstoel nog een laatste 'wandeling' ging maken vergezeld door een hele menigte
Dat was die danseres ja. Erg indrukwekkend.

Ik heb soort gelijk met m'n moeder gedaan. Ik deed altijd boodschappen voor haar en deze keer moest en zou ze mee gaan in de rolstoel. Achter af was dat haar afscheid rit en dat wist ze heel goed. We moesten per se omrijden voor bepaalde mensen. Op dat moment wist ik dat niet, nog geen week later wist ik het wel toen ik aan haar sterfbed stond. Ze heeft van iedereen afscheid kunnen nemen en heeft mijn 30ste verjaardag mee gemaakt min of meer. 4 dagen later is ze overleden.

Een mooi en goed programma. En meteen een reminder dat het leven niet van zelf sprekend is. Ik heb de ziekte van dicht bij mee gemaakt enkele jaren en begrijp heel erg goed wat de mensen in het pramma zeggen en doen hoe raar dat soms ook klinkt.

[ Bericht 55% gewijzigd door ook_gek op 12-08-2014 01:02:24 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_143330181
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zeker weer kijken. Dit jaar met een nog dubbeler gevoel dan eerder. Mijn zus, 37 jaar jong, heeft sinds kort baarmoederhalskanker met uitzaaiingen.
O jee wat heftig, heel veel sterkte voor jou, je zus en jullie omgeving.
Ik heb hetzelfde meegemaakt dus ik weet hoe het is.
pi_143331153
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat was seizoen 2 dacht ik en niet met Patrick. Volgens mij zat daar ook dat meisje ik die opeens genoeg had van het leven en een strijkijzer of zo iets in een tijd met water waar ze met haar voeten ik zat gooide. Beetje jammer dat de stoppen door sloegen zei ze nog :o

[..]

Dat was die danseres ja. Erg indrukwekkend.

Ik heb soort gelijk met m'n moeder gedaan. Ik deed altijd boodschappen voor haar en deze keer moest en zou ze mee gaan in de rolstoel. Achter af was dat haar afscheid rit en dat wist ze heel goed. We moesten per se omrijden voor bepaalde mensen. Op dat moment wist ik dat niet, nog geen week later wist ik het wel toen ik aan haar sterfbed stond. Ze heeft van iedereen afscheid kunnen nemen en heeft mijn 30ste verjaardag mee gemaakt min of meer. 4 dagen later is ze overleden.

Een mooi en goed programma. En meteen een reminder dat het leven niet van zelf sprekend is. Ik heb de ziekte van dicht bij mee gemaakt enkele jaren en begrijp heel erg goed wat de mensen in het pramma zeggen en doen hoe raar dat soms ook klinkt.

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:48:57 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_143336060
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zeker weer kijken. Dit jaar met een nog dubbeler gevoel dan eerder. Mijn zus, 37 jaar jong, heeft sinds kort baarmoederhalskanker met uitzaaiingen.
Sterkte zeg triest😞
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:58:11 #225
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_143336398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat was seizoen 2 dacht ik en niet met Patrick. Volgens mij zat daar ook dat meisje ik die opeens genoeg had van het leven en een strijkijzer of zo iets in een tijd met water waar ze met haar voeten ik zat gooide. Beetje jammer dat de stoppen door sloegen zei ze nog :o

[..]

Dat was die danseres ja. Erg indrukwekkend.

Ik heb soort gelijk met m'n moeder gedaan. Ik deed altijd boodschappen voor haar en deze keer moest en zou ze mee gaan in de rolstoel. Achter af was dat haar afscheid rit en dat wist ze heel goed. We moesten per se omrijden voor bepaalde mensen. Op dat moment wist ik dat niet, nog geen week later wist ik het wel toen ik aan haar sterfbed stond. Ze heeft van iedereen afscheid kunnen nemen en heeft mijn 30ste verjaardag mee gemaakt min of meer. 4 dagen later is ze overleden.

Een mooi en goed programma. En meteen een reminder dat het leven niet van zelf sprekend is. Ik heb de ziekte van dicht bij mee gemaakt enkele jaren en begrijp heel erg goed wat de mensen in het pramma zeggen en doen hoe raar dat soms ook klinkt.

sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')