quote:Echte supporters wel, jij dus niet.
Op vrijdag 13 december 2002 20:55 schreef Short_stop het volgende:
Alle Hagenezen zitten natuurlijk in het Zuiderpark
Als MVV nog twee maal scoort, maakt Volendam ook nog kans op de periode ![]()
Wishful thinking
quote:Klopt, ik ben maar twee keer naar FC Den Haag geweest en nog nooit naar ADO Den Haag maar ik kijk zo vaak als ik kan op TV West en nu luister ik naar Radio West. Vroeger knipte ik de foto's uit de Haagsche Courant. Het seizoen dat we ongeslagen kampioen werden heb ik van de zomer van de muur gehaald in de slaapkamer van het huis waar ik opgegroeid ben
Op vrijdag 13 december 2002 20:57 schreef golfer het volgende:[..]
Echte supporters wel, jij dus niet.
Zelf scc voor Feyenoord, dus weinig kans dat ik het zuiderpark binnenkom, maar moet toch wel zeggen dat het erg lache is ![]()
Spaans
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 20:52 schreef Leatherface het volgende:Den Bosch gaat dus de periode winnen
quote:Dan heeft de KNVB/Studio Sport/Media/etc meteen een nieuw pispaaltje. Denk ik. Verwacht ik.
Op vrijdag 13 december 2002 23:28 schreef Spaans het volgende:
Ado Den Haag ... de club uit me stad komt in de eredivisie terecht
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 20:52 schreef Leatherface het volgende:
Helmond Sport - Emmen 0 - 3Den Bosch gaat dus de periode winnen
quote:Die hebben allemaal samen nog niet eens zoveel punten als Roda. FC Limburg is een feit, maar dan wel in Kerkrade en onder de naam Roda JC.
Op maandag 16 december 2002 10:21 schreef Kaalhei het volgende:
De drie 'andere Limburgse Clubs' schijnen het niet zo heel bijzonder te doen geloof ik.[afbeelding]
quote:Ik ook niet. Niet dat ik die Osse kutboeren wat gun, maar met 5-0 verliezen gun je niemand, zelfs je grootste vijand niet
Op maandag 16 december 2002 12:20 schreef mitt het volgende:
Ik zie Volendam morgen niet met 5-0 winnen van TOP
Als je het doelsaldo van Emmen en Den Haag vergelijkt zit er een enorm verschil in, maar toch blijft Emmen goed volgen, gewoon omdat ze ook die lastige wedstrijden of die wedstrijden dat ze slecht spelen vaak met 1 goal verschil weten te winnen...
Maar vooralsnog gaat ie lekker met Den Haag, als ze dat maar vol blijven houden
quote:
Op maandag 16 december 2002 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die hebben allemaal samen nog niet eens zoveel punten als Roda. FC Limburg is een feit, maar dan wel in Kerkrade en onder de naam Roda JC.
quote:Helaas 0-3 voor Volendam geworden
Op maandag 16 december 2002 12:20 schreef mitt het volgende:
Ik zie Volendam morgen niet met 5-0 winnen van TOP
Nu as vrijdag tegen Heracles. Op naar de 3e plek
* Dagobert hoopt toch dat Emmen op zn minst een periode pakt. Zou leuk zijn als de Drenten ook een Eredivisieclubbie hebben
quote:Jazeker Dago en het voetbal wordt ook steeds beter....
Op woensdag 18 december 2002 00:15 schreef Dagobert het volgende:
Oe, Veendam staat zoja wel op de 10e plek* Dagobert hoopt toch dat Emmen op zn minst een periode pakt. Zou leuk zijn als de Drenten ook een Eredivisieclubbie hebben
quote:Dagobert, hoe is het veld op de Lange Leegte ??
Op woensdag 18 december 2002 00:15 schreef Dagobert het volgende:
Oe, Veendam staat zoja wel op de 10e plek* Dagobert hoopt toch dat Emmen op zn minst een periode pakt. Zou leuk zijn als de Drenten ook een Eredivisieclubbie hebben
Gaat de wedstrijd tegen Den Haag door denk je ??
quote:Jammer dat Den Haag niet meer meetelde voor die 2e periode
Op woensdag 18 december 2002 08:48 schreef Dylan Dog het volgende:
En FC DB pakt de tweede periode! Dat is lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |