Dit. Wij met zijn allen een beetje serieus reageren enzo terwijl TS misschien gewoon dik is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:51 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ben je dik?
Serieus, dat kan een hoop uitmaken.
Ze zegt dat ze complimenten krijgt over haar figuur, dan zal ze lijkt me toch niet zo dik zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Wij met zijn allen een beetje serieus reageren enzo terwijl TS misschien gewoon dik is.
Als je dik of ronduit onverzorgd onaantrekkelijk bent, dan zul je daar eerst echt iets aan moeten gaan doen, TS.Anders heeft ons advies maar weinig zin.
Of ze begrijpt sarcasme niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze complimenten krijgt over haar figuur, dan zal ze lijkt me toch niet zo dik zijn.
quote:
Hoewel ik zeker begrijp dat dit niet jouw voorkeur heeft - er hangen immers genoeg losers rond op internet - is het wel een manier om meer in contact te komen met ze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
Als hij een beetje op mij lijkt, dan was dat zijn eerste stapquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef fadedjeans het volgende:
Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep.
Deze man vraagt: hoeveel privé berichtjes heb je al ontvangen omtrent deze boodschap?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben een vrouw van 20 jaar, studeer, heb leuke vriendinnen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een vriend, maar ik niet, terwijl ik dat wel heel graag wil.
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden. Het is natuurlijk overdreven om nu per se een vriend te moeten hebben, ik ben nog best jong, maar toch zit het me wel dwars. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Ik denk ook dat ik best aardig ben. Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. Ik word om de haverklap verliefd, maar deze verliefdheden spelen zich vooral in mijn hoofd af, ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken. Maar waarom komen zij dan niet met mij praten? Wat kan ik doen om wat meer in contact te komen met goede jongens? Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
inderdaad zou ik meer mijn best moeten doen om mijn interesse in andere mensen (mannen) te tonen. Het is niet zo dat als ik eenmaal in gesprek ben ik niet antwoord of wegkijk, het is eerder zo dat gesprekjes er niet eens van komen door mijn verlegenheid. Ik ben bang dat als ik mannen laat merken dat ik geinteresseerd ben (lachen of oogcontact) dat ze me af zouden wijzen en dat dat dan zou beteken dat ik niet goeg genoeg ben. Maar daar moet ik me eigenlijk overheen zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent knap, hebt een leuk figuur, bent aardig....
Dat lijkt me een goede bodem om je een leuk persoon te vinden... Uiteraard moet je verder ook nog wel wat te bieden hebben...
Je bent gesloten... Je durft niet met leuke jongens te praten... Je kunt niet relaxed met iemand contact zoeken...
Nou het lijkt mij duidelijk.. Als ik uitga dan stap ik niet op een meisje af omdat ze knap is en een leuk figuur heeft, vaak is het juist dat iemand op een andere manier mijn aandacht trekt... De meest voorkomende manier is oogcontact zoeken.. Aan oogcontact merk je dat er interesse is bij beide partijen... Dat is vaak de trigger voor een gesprek.
Dat is naar mijn mening de reden waarom ze dan niet vaak met jou komen praten.
Verder.. Als jij wegkijkt en geen gesprekje soepel kunt laten verlopen, waar blijkt dan eigenlijk uit dat je uberhaupt wel op zijn aandacht zit te wachten? Als ik maar halve antwoorden krijg en moeilijk met iemand kan praten dan zou het toch zelfcastijding zijn om bij haar te blijven staan? Aan haar manier van reageren blijkt dat ze dan helemaal niet op mijn aandacht zit te wachten.
Waar je dus aan kunt werken is een meer open uitstraling hebben... Zoek oogcontact... Glimlach naar iemand die je leuk vindt... Probeer te achterhalen wie er tegenover je staat en fijn te praten met een jongen...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah meeste mannen zijn pussies mee oneens. Als Ts altijd heel gesloten is zoals ze aangeeft dan moet haar prins charming haar al beter kennen. Wat sowieso al een minder oppervlakkige relatie impliceert. Dus dat is niet erg. De Ts moet gewoon relaxen en alles niet willen forceren, anders loop je tegen bad guys en ander vreemdgaand en mentaal brekend gespuis aan.
Je weet waar je aan moet werken dus, wat misschien nog zou helpen is misschien om het erover te hebben met vriendinnen... Dingen uitspreken naar anderen zorgt er vaak voor dat een mens zich er ook meer mee bezig houdt enzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:17 schreef fadedjeans het volgende:
inderdaad zou ik meer mijn best moeten doen om mijn interesse in andere mensen (mannen) te tonen. Het is niet zo dat als ik eenmaal in gesprek ben ik niet antwoord of wegkijk, het is eerder zo dat gesprekjes er niet eens van komen door mijn verlegenheid. Ik ben bang dat als ik mannen laat merken dat ik geinteresseerd ben (lachen of oogcontact) dat ze me af zouden wijzen en dat dat dan zou beteken dat ik niet goeg genoeg ben. Maar daar moet ik me eigenlijk overheen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |