abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124319557
Tsja als je er niet voor open staat, dan komt het ook niet. Lijkt me vooral een kwestie van niet direct roepen dat je geen relatie wil als iemand toenadering probeert te zoeken.
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:12:09 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_124322240
Kun je wat voorbeelden geven van je geslotenheid? En spreken er niet veel mannen jouw aan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_124322353
Sterkte TS :)
pi_124322564
Vrouwen hebben de macht, dwz zij zenden signalen uit die mannen bewust of onbewust oppikken om daarna je te proberen aan te spreken.
Wat er aan de hand is je zendt de signalen niet genoeg uit.
Mannen die vrouwen aanspreken ongeacht of ze signalen uitzendt kunnen beamen, de succesratio is extreem laag. Maar als je als man alleen vrouwen probeert te versieren die signalen uitzendt, gaat de succesratio zwaar omhoog.
Dus vraag jezelf af, zendt je wel signalen uit als je iemand leuk vindt?
pi_124322997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 01:43 schreef 123dudeguys het volgende:
Vrouwen hebben de macht, dwz zij zenden signalen uit die mannen bewust of onbewust oppikken om daarna je te proberen aan te spreken.
Wat er aan de hand is je zendt de signalen niet genoeg uit.
Mannen die vrouwen aanspreken ongeacht of ze signalen uitzendt kunnen beamen, de succesratio is extreem laag. Maar als je als man alleen vrouwen probeert te versieren die signalen uitzendt, gaat de succesratio zwaar omhoog.
Dus vraag jezelf af, zendt je wel signalen uit als je iemand leuk vindt?
Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep. Het was een uitstekende kans om in gesprek te raken, maar ik durfde het gewoon niet. daar moet ik inderdaad aan werken. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren als ik gewoon met een leuke jongen praat?
pi_124323046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Waar zou ik aan kunnen werken?
Is degene die je complimenten geeft een jongen van je eigen leeftijd? indien ja. Geef hem een zoen, en je hebt verkering
pi_124323092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:56 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Is degene die je complimenten geeft een jongen van je eigen leeftijd? indien ja. Geef hem een zoen, en je hebt verkering
Nee. En hij heeft een vrouw.
  donderdag 21 maart 2013 @ 03:14:14 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_124323113
ik vind ts schattig :D

genoeg jongens die van verlegen, onzekere meisjes houden hoor, maak je niet druk
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124324526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef fadedjeans het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep. Het was een uitstekende kans om in gesprek te raken, maar ik durfde het gewoon niet. daar moet ik inderdaad aan werken. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren als ik gewoon met een leuke jongen praat?
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je jezelf compleet voor lul zet en de jongen je uitlacht :Y

Maar wees gerust, als die jongen dat doet is het toch geen leuke jongen. Dus gewoon doen.
pi_124324549
Je focust je er teveel op.

Probeer het los te laten dat idee van ''ik moet een vriendje hebben'' en zorg ervoor dat je zonder die 'bevestiging' van een ander jezelf leuk vindt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:41:00 #36
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124325482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 03:08 schreef fadedjeans het volgende:
Nee. En hij heeft een vrouw.
Ideaal, nu kun je gewoon hem aanspreken zonder dat er iets hoeft achter te steken. Je kunt dan oefenen met een kletspraatje of een onschuldige flirt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_124325504
Je geeft zelf antwoorden op je vraag in je eigen posts...
quote:
Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. (...) ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken.
Staan een paar redenen in.

quote:
Maar waarom komen zij dan niet met mij praten?
Al doen zij dat, jij rent weg (zie hieronder).
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef fadedjeans het volgende:

[..]

Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep.
Waarom maak jij geen praatje met hem? En met andere jongens? Je legt de bal wel heel erg bij de jongens neer, en als ze dan eens met je komen praten, reageer je, ehm, niet gezellig terug.

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 09:48:24 ]
pi_124327476
quote:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben een vrouw van 20 jaar, studeer, heb leuke vriendinnen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een vriend, maar ik niet, terwijl ik dat wel heel graag wil.
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden. Het is natuurlijk overdreven om nu per se een vriend te moeten hebben, ik ben nog best jong, maar toch zit het me wel dwars. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Ik denk ook dat ik best aardig ben. Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. Ik word om de haverklap verliefd, maar deze verliefdheden spelen zich vooral in mijn hoofd af, ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken. Maar waarom komen zij dan niet met mij praten? Wat kan ik doen om wat meer in contact te komen met goede jongens? Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
Nou, daar dus.
pi_124327506
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef blup het volgende:
Als je wat vaker in de kroeg flirt heb jij binnen een paar uur een vriend hoor.
Moet je wel kunnen flirten.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:11:06 #40
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124327690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, daar dus.
Dit.
Je geeft zelf al precies aan wat er aan de hand is waardoor je geen vriendje krijgt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_124343241
TS, ik kan me wel een aardig herkennen in je verhaal. Ik ben altijd een verlegen en onzeker persoon geweest, maar dat is nu zo ongeveer het omgedraaide. Behalve dan dat ik eerst de kat uit de boom moet kijken. Een hele goede vriend van me vertelde dat hij eigenlijk niet begrijpt waarom ik nog nooit een vriendin heb gehad (ik ben nu 22 jaar). Omdat hij vind dat ik zo'n leuke jongen ben (op de goede manier haha). En omdat ik er zo goed uitzie. Waar jij onzeker wordt van het contact met jongens, maak ik vrij makkelijk contact met meiden (die zijn er in overvloed binnen mijn opleiding). Ik krijg vaak complimenten over mijn uiterlijk, zowel van meiden als jongens. Ik krijg van anderen wel eens te horen dat bepaalde meiden mij een heel erg leuke jongen vinden. In het afgelopen half jaar heb ik zoveel bevestiging gekregen dat ik er zelf maar in ben gaan geloven. En nu merk ik ook dat ik af en toe wordt nagekeken door vrouwen.

Hiervan heb ik geleerd dat de manier waarop je over jezelf denkt, mensen dit heel duidelijk kunnen zien in je uitstraling. Ik kreeg op een gegeven moment zoveel complimenten dat ik EINDELIJK ging geloven dat het zo was, geloof me dat kan lang duren. Ik denk dat je niet te kritisch naar jezelf moet kijken, maar dat je moet geloven in jezelf.
Iedereen kan zeggen dat je er leuk uitziet, maar als je het zelf niet gelooft, dan blijft je gevoel hetzelfde. Als je geen/minder moeite hebt met het ontmoeten van leuke jongens, dan merken zij dat ook.

En daarbuiten is het helemaal niet erg om wat onzeker te zijn, er zijn denk ik genoeg jongens die dat niet erg vinden. Ik heb er ook geen problemen mee, dat komt door mijn eigen ervaringen met onzekerheid. Als je de moeite neemt met dit soort mensen in contact te komen, dan merk je dat ze over heel erg veel kwaliteiten beschikken. Net als iedereen. Bij mensen die wat onzeker zijn laat dit enige bescheidenheid over zichzelf zien vind ik altijd, en dat siert ze. Dat komt omdat ik zelf ook een beetje zo ben.

Dat ik dat zeg klinkt misschien heel vreemd omdat ik na lange tijd nu geloof dat ik inderdaad knap ben en inderdaad een leuke jongen ben. In gesprekken met andere mensen haat ik het ook om zoiets over mijzelf te zeggen. Omdat ik niet arrogant/egoïstisch wil zijn. Maar hier op het forum kan het wel denk ik :P

Sorry voor de lap tekst, maar ik hoop dat je er misschien wat aan hebt.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:35:43 #42
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_124343700
quote:
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden.
Onzekerheid is intens onaantrekkelijk. Beter ga je hier aan werken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_124354860
quote:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben een vrouw van 20 jaar, studeer, heb leuke vriendinnen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een vriend, maar ik niet, terwijl ik dat wel heel graag wil.
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden. Het is natuurlijk overdreven om nu per se een vriend te moeten hebben, ik ben nog best jong, maar toch zit het me wel dwars. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Ik denk ook dat ik best aardig ben. Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. Ik word om de haverklap verliefd, maar deze verliefdheden spelen zich vooral in mijn hoofd af, ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken. Maar waarom komen zij dan niet met mij praten? Wat kan ik doen om wat meer in contact te komen met goede jongens? Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
Hoeveel PM's heb je al ?
I'm so happy I could scream!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:15:43 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_124371091
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef fadedjeans het volgende:

[..]

Ok. Dat is heel mooi voor jou. maar jij was 19, ik ben al 20.. Hoe heb je haar ontmoet?
Ja dus? Sommige mensen hebben hun eerste relatie pas rond de 25. Maak je daar niet druk om, vraag je eerder af: Zoek je het wel op en sta je er voor open of duw je juist eerder (wellicht onbewust) mensen weg zodat het geen relatie wordt?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:20:30 #45
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_124378024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:35 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Onzekerheid is intens onaantrekkelijk. Beter ga je hier aan werken.
Dit, want:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef fadedjeans het volgende:

[..]

wat betekent dat precies wat goed is komt van ver?
Ik denk dat ik een vriend wil als een soort van bevestiging, maar ook omdat het me gewoon leuk lijkt. Niet omdat ik eenzaam ben, ik heb opzich een heel druk leven. Alleen in dat leven komen voornamelijk vriendinnen en school voor, maar geen mannen.
Dit lijkt me geen goede basis voor een relatie.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:51:12 #46
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_124379072
quote:
Return (Engels voor "terugkeren") of Enter ("invoeren") is een toets op het toetsenbord van een computer, waarmee men "terugkeert" naar het begin van een regel en/of een ingave bevestigt.

De benaming "return" is afgeleid van carriage return (wagenterugloop), de Engelse term voor de hendel op een typemachine zonder elektrische aandrijving om de wagen met het papier te laten terugkeren naar de rechterkant van het apparaat, zodat de volgende letters links op het papier, op een nieuwe regel, zouden komen. Bij elektrische schrijfmachines werd dit een toets en hieruit is de Return-toets van een computer ontstaan.
Mainframe

Op mainframe-computers wordt, in tegenstelling tot pc's, nog steeds een onderscheid gemaakt: return brengt je naar de volgende regel (line feed + carriage return), terwijl enter de ingebrachte waarde doorgeeft van de terminal naar de centrale processor voor verwerking.
Carriage return (CR)

Carriage return (CR) is karakter nummer 13 (hex 0x0D, octaal 015) in de ASCII-tekenset, en alle uitbreidingen hiervan (zoals ISO-8859-*).

De eerste 32 karakters (0 t/m 31) van de karaktersets die gebaseerd zijn op de ASCII-tekenset zijn geen tekens, maar opdrachten aan uitvoerapparaten. De carriage return (CR) is nummer 13. Deze plaatst de tekst-pointer terug naar de eerste positie van de huidige regel.

Klassiek komt de carriage return voor in combinatie met een regelovergang, aangegeven met een line feed-teken (LF).
pi_124379301
quote:
Je bent knap, hebt een leuk figuur, bent aardig....
Dat lijkt me een goede bodem om je een leuk persoon te vinden... Uiteraard moet je verder ook nog wel wat te bieden hebben...

Je bent gesloten... Je durft niet met leuke jongens te praten... Je kunt niet relaxed met iemand contact zoeken...

Nou het lijkt mij duidelijk.. Als ik uitga dan stap ik niet op een meisje af omdat ze knap is en een leuk figuur heeft, vaak is het juist dat iemand op een andere manier mijn aandacht trekt... De meest voorkomende manier is oogcontact zoeken.. Aan oogcontact merk je dat er interesse is bij beide partijen... Dat is vaak de trigger voor een gesprek.
Dat is naar mijn mening de reden waarom ze dan niet vaak met jou komen praten.
Verder.. Als jij wegkijkt en geen gesprekje soepel kunt laten verlopen, waar blijkt dan eigenlijk uit dat je uberhaupt wel op zijn aandacht zit te wachten? Als ik maar halve antwoorden krijg en moeilijk met iemand kan praten dan zou het toch zelfcastijding zijn om bij haar te blijven staan? Aan haar manier van reageren blijkt dat ze dan helemaal niet op mijn aandacht zit te wachten.

Waar je dus aan kunt werken is een meer open uitstraling hebben... Zoek oogcontact... Glimlach naar iemand die je leuk vindt... Probeer te achterhalen wie er tegenover je staat en fijn te praten met een jongen... :)
Rustig aan.
pi_124380227
ik ben een man, maar volgens mij hoef je niet veel meer te done dan iemand die je leuk vnd, gewoon aan te kijken, beetje glimlachen misschien. de gemiddelde jongen komt dan wel op je afstappen en neemt het initiatief in een gesprek. en als je dan verlegen doet maar wel geinteresseerd, dan is dat alleen maar schattig.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:51:40 #49
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_124387369
Ben je dik?
Serieus, dat kan een hoop uitmaken.
pi_124387504
Kan iemand Benzin er even bij halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: