Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep. Het was een uitstekende kans om in gesprek te raken, maar ik durfde het gewoon niet. daar moet ik inderdaad aan werken. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren als ik gewoon met een leuke jongen praat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:43 schreef 123dudeguys het volgende:
Vrouwen hebben de macht, dwz zij zenden signalen uit die mannen bewust of onbewust oppikken om daarna je te proberen aan te spreken.
Wat er aan de hand is je zendt de signalen niet genoeg uit.
Mannen die vrouwen aanspreken ongeacht of ze signalen uitzendt kunnen beamen, de succesratio is extreem laag. Maar als je als man alleen vrouwen probeert te versieren die signalen uitzendt, gaat de succesratio zwaar omhoog.
Dus vraag jezelf af, zendt je wel signalen uit als je iemand leuk vindt?
Is degene die je complimenten geeft een jongen van je eigen leeftijd? indien ja. Geef hem een zoen, en je hebt verkeringquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Waar zou ik aan kunnen werken?
Nee. En hij heeft een vrouw.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:56 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Is degene die je complimenten geeft een jongen van je eigen leeftijd? indien ja. Geef hem een zoen, en je hebt verkering
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je jezelf compleet voor lul zet en de jongen je uitlachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, omdat ik daar (nog) te onzeker voor ben. Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep. Het was een uitstekende kans om in gesprek te raken, maar ik durfde het gewoon niet. daar moet ik inderdaad aan werken. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren als ik gewoon met een leuke jongen praat?
Ideaal, nu kun je gewoon hem aanspreken zonder dat er iets hoeft achter te steken. Je kunt dan oefenen met een kletspraatje of een onschuldige flirt.quote:
Staan een paar redenen in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. (...) ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken.
Al doen zij dat, jij rent weg (zie hieronder).quote:Maar waarom komen zij dan niet met mij praten?
Waarom maak jij geen praatje met hem? En met andere jongens? Je legt de bal wel heel erg bij de jongens neer, en als ze dan eens met je komen praten, reageer je, ehm, niet gezellig terug.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:48 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Laatst zei een jongen die ik aantrekkelijk vind (van studie) hoi tegen me, Alsof we elkaar kenden, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken of aan elkaar voorgesteld. Hij was me al vaker opgevallen en ik vond hem stiekem heel leuk, maar was zo verbaasd dat hij hoi zei, dat ik hey terugzei en snel verderliep.
Nou, daar dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben een vrouw van 20 jaar, studeer, heb leuke vriendinnen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een vriend, maar ik niet, terwijl ik dat wel heel graag wil.
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden. Het is natuurlijk overdreven om nu per se een vriend te moeten hebben, ik ben nog best jong, maar toch zit het me wel dwars. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Ik denk ook dat ik best aardig ben. Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. Ik word om de haverklap verliefd, maar deze verliefdheden spelen zich vooral in mijn hoofd af, ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken. Maar waarom komen zij dan niet met mij praten? Wat kan ik doen om wat meer in contact te komen met goede jongens? Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
Moet je wel kunnen flirten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef blup het volgende:
Als je wat vaker in de kroeg flirt heb jij binnen een paar uur een vriend hoor.
Dit.quote:
Onzekerheid is intens onaantrekkelijk. Beter ga je hier aan werken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden.
Hoeveel PM's heb je al ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat hij (een wat oudere man) niet snapte waarom ik geen vriend heb. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben een vrouw van 20 jaar, studeer, heb leuke vriendinnen. Bijna al mijn vriendinnen hebben een vriend, maar ik niet, terwijl ik dat wel heel graag wil.
Ik ben lange tijd heel erg onzeker over mezelf geweest. Het is nu een stuk beter geworden. Het is natuurlijk overdreven om nu per se een vriend te moeten hebben, ik ben nog best jong, maar toch zit het me wel dwars. Eigenlijk wil ik al sinds dat ik 13 een vriendje, en heb er nog nooit een gehad. Ik vraag me gewoon af waar het dan fout gaat. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn uiterlijk, over mijn figuur. Ik denk ook dat ik best aardig ben. Volgens een vriendin komt het omdat ik te gesloten ben. Dat zou kunnen, ik heb ook geen "gewone" jongensvrienden en ik heb erg weinig ervaring met het praten met leuke jongens. Ik durf uberhaupt bijna niet met leuke jongens te praten omdat dat me alleen maar zenuwachtig maakt. Ik word om de haverklap verliefd, maar deze verliefdheden spelen zich vooral in mijn hoofd af, ik durf/kan namelijk niet zo goed op een relaxte manier contact te zoeken. Maar waarom komen zij dan niet met mij praten? Wat kan ik doen om wat meer in contact te komen met goede jongens? Ik wil niet via internet met jongens in contact komen, maar liever in real life. Waar zou ik aan kunnen werken?
Ja dus? Sommige mensen hebben hun eerste relatie pas rond de 25. Maak je daar niet druk om, vraag je eerder af: Zoek je het wel op en sta je er voor open of duw je juist eerder (wellicht onbewust) mensen weg zodat het geen relatie wordt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Ok. Dat is heel mooi voor jou. maar jij was 19, ik ben al 20.. Hoe heb je haar ontmoet?
Dit, want:quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:35 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Onzekerheid is intens onaantrekkelijk. Beter ga je hier aan werken.
Dit lijkt me geen goede basis voor een relatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
wat betekent dat precies wat goed is komt van ver?
Ik denk dat ik een vriend wil als een soort van bevestiging, maar ook omdat het me gewoon leuk lijkt. Niet omdat ik eenzaam ben, ik heb opzich een heel druk leven. Alleen in dat leven komen voornamelijk vriendinnen en school voor, maar geen mannen.
Return (Engels voor "terugkeren") of Enter ("invoeren") is een toets op het toetsenbord van een computer, waarmee men "terugkeert" naar het begin van een regel en/of een ingave bevestigt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
Je bent knap, hebt een leuk figuur, bent aardig....quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef fadedjeans het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |