Ja je leest het goed! Schavuiten waren het!
Ik nam eens de tram

. Ben meteen genezen. Dus ik stond bij de halte te wachten met mijn vredige houden en gezicht. En daar zie ik eindelijk de tram aan komen. Joepie dacht ik. Maar bij die tramhalte zit ook een school. En op die school zaten zo te zien alleen maar allochtonen. Dit baseerde ik op wat ik zag: Alleen maar Pennoti, en geen duo.
Dus ik stap maar de tram binnen want ja ik moet toch naar mijn bestemming. Oo0 en voor de duidelijkheid, bij aankomst had ik nog geen vooroordeel over ze hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zocht een lekker plekje voor mij alleen zodat niemand naast mij kon zitten en keek als een echte fokker alleen maar uit het raam. Nu begint mijn geklacht.
Ik had geen mp3 bij me, en nu snap ik waarom de meerderheid er wel mee loopt. Die allochtonen gingen met elkaar praten. Ten eerste was het echt een KUT accent. Daarbij zeiden ze in elke zin wel kanker. En niet eens zozeer als een versterk woord maar gewoon bij alles kanker. Elke zin die je zou kunnen bedenken, hun kunnen er kanker in voegen. Wat waren die gasten toch walgelijk echt! Als die kinderen al zo zijn, hoe gaat het dan worden met hun kinderen. Na dit gezien te hebben begin ik me toch echt zorgen te maken over het immigratiebeleid.
Hoe zou iemand zich wel niet moeten voelen die aan kanker leidt, en zo'n groepje respectloze hopelijk impotente kneuzen te horen. Bij elke keer dat diegene kanker uit de mond hoort komen van een of ander snotaap denkt ie elke keer terug aan zijn nare ervaringen.
Dat je een keer kanker gebruikt, dat kan. Is normaal. Maar het te pas en te onpas gebruiken is gewoon verreweg asociaal en het dan ook nog op zo'n openbare plek.
Voor degene die het goed gaat praten voor dat stelletje pleurus impotenten.. Deze voor jullie!

!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)