He kijk, het is mijn prinsesje, mijn suikerspinnetje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je er vrij vlug mee was... maar goed. Discussie gesloten.
Gelukkig ben je lekker.quote:
tis wat je er zelf van maakt¡quote:
ga dan nu gewoon hbo opleiding doen, béta kant en je hebt sowieso een baanquote:
asskisserquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He kijk, het is mijn prinsesje, mijn suikerspinnetje.
Ja zou haar ass wel uitlikken als ze dat toeliet.quote:
Klopt, maar binnen de regelsquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je er vrij vlug mee was... maar goed. Discussie gesloten.
ontken ik dan¿quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja zou haar ass wel uitlikken als ze dat toeliet.
Ja zit er wel aan te denken om in september te gaan studeren, maar sowieso geen betaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga dan nu gewoon hbo opleiding doen, béta kant en je hebt sowieso een baan
Ben nog niet eens halverwege en bedrijven komen bij ons nu al vragen of we willen komen werken bij ze. Béta.
Kind, dat heeft-ie toch als ondertitel, doe normaal.quote:
Triestquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar binnen de regelsplus ze had nog niet eens op nieuwe topic in de reeks geklikt anders krijg je de melding namelijk dat er al een geopend is als iemand met de nieuwe bezig is.
Hou niet zo van injustice
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He kijk, het is mijn prinsesje, mijn suikerspinnetje.
Ik wou zeggen, lekkere boys op fok! laat me niet laggequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kind, dat heeft-ie toch als ondertitel, doe normaal.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zit er wel aan te denken om in september te gaan studeren, maar sowieso geen betadan eerder een sociale studie, SPH ofzo
Dat ik dat was wisten we al, jaquote:
zou ze een beetje een strakke anus hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik dacht dat de vbl sc debiel was maar er gaat een wereld voor mij open hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Lekkere tussen de labiele vrouwtjes die eigenlijk zelf hulpverlening nodig hebben
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik dat was wisten we al, jamaar jij past nu ook in dat rijtje
Dit is nog niet eens een hoogtepunt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht dat de vbl sc debiel was maar er gaat een wereld voor mij open hier
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hihi hoogtepuntquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een hoogtepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |