Hahaha.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Lekker kinderachtig weer. Doe normaal, ook tegen nieuwe mensen.
En TS, je hebt een note.
Mwah, volgens mij ligt dat gewoon aan de crisis..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb echt een waardeloos diploma. Er zijn letterlijk 0 vacatures te vinden in die branche
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat dan?
Overigens kun je ook manhoer worden, je hebt er the looks for bby.
Je post hier nu, helaas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha.
En ik ben een van die nieuwe mensen I guess, post hier nooit.
Omadt het langer dan 30sec. duurde.quote:
Wees eens specifieker.quote:
Zo ga je jezelf wel populair maken ja. Doe normaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT NOU NOTE GEEF MIJ GEWOON MN TOPIC SIRRUEIS WA ISDIT VOOR FORUM KJKQDWFkn
Dat zei ik toch, lekker boeiend. Jij reageert daar vervolgens op. Wat is je punt dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind wel meer onzinnig, lekker belangrijk.
Vrijetijdsmanagement.quote:
Ik vind jou gewoon erg boeiend, haha.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, lekker boeiend. Jij reageert daar vervolgens op. Wat is je punt dan?
-ik zei dat je normaal moest doen-quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omadt het langer dan 30sec. duurde.
Beetje TR'en daaromwacht dan niet zo lang, ally
Prima. Ik spaar ze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Lekker kinderachtig weer. Doe normaal, ook tegen nieuwe mensen.
En TS, je hebt een note.
Mensen die niet in den OP staanquote:
quote:
Jij.quote:
geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zo ga je jezelf wel populair maken ja. Doe normaal
Waar?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die niet in den OP staan
Oh god.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=3649
Pretopleiding
Eigenlijk ben je wel een beetje een newbiequote:
een zwarte emo¿ wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Emo gehalte proberen we te beperken in deze SC. Vas is genoeg.
hahahaha watquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=3649
Pretopleiding
Niet echt raarquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god.Wat raar dat daar geen vacatures in te vinden zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zo ga je jezelf wel populair maken ja. Doe normaal
Just sayin' en het is veranderd want er stond eerst in 30sec. of 1minuut. Maar het zal allemaal wel hoor.quote:Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen! Maar open hem liever zelf.
Gewoon je ogen dicht doen en stoten, wat strakker maar merk je denk ik niet ben al redelijk uitgewoond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh hihi zeg dat dan.
maar ben al bezet en doe het niet met mannen
watnu
Is ook niet echt het seizoen nu eh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet echt raarmaar dan nog, wel irritant
Wil je niet met mij over mijn gevoelens praten nee?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Emo gehalte proberen we te beperken in deze SC. Vas is genoeg.
Semi-noob. Eigenlijk gewoon al medium user dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je wel een beetje een newbie![]()
Maar toch ook weer niet, want je post al een tijdje hier
Oh oke, ja de ontvanger is toch alleen gay. Dus het kan opzich wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en stoten, wat strakker maar merk je denk ik niet ben al redelijk uitgewoond.
Je weet zelf dat je er vrij vlug mee was... maar goed. Discussie gesloten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Just sayin' en het is veranderd want er stond eerst in 30sec. of 1minuut. Maar het zal allemaal wel hoor.
Open er een topic overquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Werd hier een discussie over het openen van topics gevoerd?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en stoten, wat strakker maar merk je denk ik niet ben al redelijk uitgewoond.
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oke, ja de ontvanger is toch alleen gay. Dus het kan opzich wel.
Holy shit wat een figuur.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lol, das hetzelfde als een blanke die denkt zwart te zijnquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Die opleiding heb ik ook alleen gedaan omdat ik helemaal geen zin meer had in school. Ik heb Havo gedaan dus kon ook gewoon naar het HBO als ik wou, ik koos gewoon de opleiding uit waar je de meeste lol kon hebben
Sukkel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Die opleiding heb ik ook alleen gedaan omdat ik helemaal geen zin meer had in school. Ik heb Havo gedaan dus kon ook gewoon naar het HBO als ik wou, ik koos gewoon de opleiding uit waar je de meeste lol kon hebben
Ik open geen topics meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |