hahahhaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt hè.![]()
"Jullie zijn allemaal jaloers op me![]()
![]()
![]()
"
Nee, gtfo ugly fucktard.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon altijd van uit dat ze een slet is dan kan het alleen maar meevallen
haha, die is niet zo makkelijk te missen neequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sorry kan je niet horen boven het geluid van mijn vuist op je kaolo neus
Ik heb me net weer eens afgetrokken op die foto van ons tweequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kk libelle quotes weer van die mongool.
Geen idee, kan wel maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je moeder heeft het ongetwijfeld met meer dan drie mannen gedaan
net een toekan jij inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
haha, die is niet zo makkelijk te missen nee
so perfectquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb de jaloezie kaart, Vas de racisme kaart, samen kunnen we alles aan.
niet te zuinig gvdquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
haha, die is niet zo makkelijk te missen nee
de ergste is de jew cardquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijft een magische avond, zoveel nieuwe dingen gevoeld en geprobeerd :$quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb me net weer eens afgetrokken op die foto van ons twee
Stoned de wereld tegemoet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sorry kan je niet horen boven het geluid van mijn vuist op je kaolo neus
Niet als je Reggae maakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stoned de wereld tegemoet.Doomed to fail.
zou kunnen ja, maar liever niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan goed eskimo kusjes doen met chlo.
Ik las srs KOALA NEUSquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijft een magische avond, zoveel nieuwe dingen gevoeld en geprobeerd :$
Begrijpelijk.quote:
Laat je niet misleiden door zijn dreads.quote:
Waarom tanktop aan met zulke dunne armen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier keek je me al aan met een blik die zegt: "Vanavond gaan er magische dingen gebeuren tussen ons"
zo maar ons intieme momentje delen met de hele wereld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier keek je me al aan met een blik die zegt: "Vanavond gaan er magische dingen gebeuren tussen ons"
spelen jullie daar magic the gathering¿quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Murdera's dreads zijn gewoon van dat klimtouw wat je in de gymzaal had.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door zijn dreads.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |