Chill, beetje gamen?quote:Op maandag 25 maart 2013 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja lekker brandweer opleiding aan het doen, deze ochtend helemaal niks op de planning staan
Nicequote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ction_ref_map=%5B%5D
Wel tof om te zien hoe belachelijk veel knopjes F1-coureurs op hun stuur hebben
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ction_ref_map=%5B%5D
Wel tof om te zien hoe belachelijk veel knopjes F1-coureurs op hun stuur hebben
Eindelijk weer een reden om Borderlands 2 terug op te pakkenquote:De levelcap zal vanaf 2 april verhoogd worden zodat gamers tot level 61 kunnen levelen.
Gamers met een seizoenspass voor Borderlands 2 kunnen de update gratis downloaden. Gamers zonder seizoenspass moeten hier 4,99 voor gaan betalen. Naast de levelcap update moet er een gratis update komen die een ultimate vault hunter mode toevoegt. Deze mode is wel alleen beschikbaar voor gamers die level 50 of hoger zijn.
Welke mongool gaat daar nou 4,99 voor betalenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk weer een reden om Borderlands 2 terug op te pakken
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mijquote:Op maandag 25 maart 2013 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke mongool gaat daar nou 4,99 voor betalen
Ah oke dan is het wel de moeite waard. Moet nog steeds eens beginnen aan Borderlands 1 & 2quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mij
In BL2 is dat een stuk beter aangepaktquote:Op maandag 25 maart 2013 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ja borderlands 1 was leuk, totdat ik 30 levels achter liep en het geen zin meer had
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor de gehele update, met een nieuw karakter. De levelcap moet je niet voor betalen, beetje ongelukkig uit het bericht geknipt door mij
Gratis?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:12 schreef Cliffy het volgende:
Die 4,99 is gewoon voor de hele DLC idd, daarnaast is er nog een gratis update met die Psycho
Ben benieuwd hoe lang die orange guns nog viable zijn
[..]
In BL2 is dat een stuk beter aangepakt
Fijn he DLCquote:Krieg the Psycho wordt het zesde speelbare personage voor Borderlands 2. Hij komt in mei voor 800 Microsoft-punten of 10 euro beschikbaar. Gearbox heeft daarnaast ook andere uitbreidingen voor de game aangekondigd, zoals een verhoogde level cap.
Op 2 april verschijnt de downloadbare content die de levelcap met 11 levels verhoogt, tot 61. De DLC kost 5 euro en is gratis voor mensen die een Season Pass hebben. Op dezelfde dag verschijnt gratis een update die de Ultimate Vault Hunter Mode toevoegt. Deze is wel alleen beschikbaar voor spelers van level 50 of hoger.
De beste in schoten op doel blocken van teamgenoten ja. Dat was mijn dingquote:
kom 1vs1 en dan gooi je fifa ook uit het raamquote:
Baal je dat je dirt 3 speelt?quote:
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.quote:
Volledig mee eens, maar de rallyraces blijven erg awesomequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt. Maar die gymkhana meuk zuigt.... voor de rest wel goede game.
Showdown vond ik wel tegenvallen.
Bij amazon is het goedkoperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
Fuck hoeren kots! die fifa 13 op xbox live kan ik nu niet kopen omdat ik een US account heb :S
De rest van die aanbiedingen wel gewoon....
Ja 28 euro bij webshops, maar ik had nog points, kon ik hem daarvoor kopen.quote:
Ja al weer een tijd.quote:
Ik zit ook lekker ziek thuisquote:
En dan worden samengevoegd met die josti's van het fifa topic zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:12 schreef KoningStoma het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de titel officieel te veranderen naar Fifa13SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |