Ja dat Webber over de zeik was kon je wel zien toen ie uit de auto kwamquote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je de persconferentie gezien? Webber was boosDie discussie van Rosberg ook
Terecht ookquote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat Webber over de zeik was kon je wel zien toen ie uit de auto kwamWebber ook meteen met een sneer naar Vettel
Tja Hamilton gaf ook meteen dat toe dat Rosberg daar had moeten staan
Echt he, briljantquote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens Hulkenberg blijft ook een baasje. Die heeft echt 20 ronde het leven van Kimi verneukt.
Ik zit op mijn werk, dus ik kijk via een streamquote:Op zondag 24 maart 2013 11:34 schreef Cliffy het volgende:
Waar kijken jullie F1 nu? Of heeft iedereen Sport1?
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaalquote:Op zondag 24 maart 2013 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
Hamilton die even bij het verkeerde team zijn pitstop willen doen.![]()
Hoe vet zou het zijn als de monteurs van Mclaren gewoon de wielen van Hamilton er af haalde en dan dat Hamilton met een Mercedes op velgen staat.
Die waren echt aan het falen ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaal Aanrijding in de pits, die twee die naast elkaar reden in de pits
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die waren echt aan het falen ja.![]()
Uiteindelijk dachten ze maar we stoppen gewoon, uitvallen lijkt beter als laatste worden.
Dat was ook grappig jaquote:Op zondag 24 maart 2013 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
Hamilton die even bij het verkeerde team zijn pitstop willen doen.![]()
Hoe vet zou het zijn als de monteurs van Mclaren gewoon de wielen van Hamilton er af haalde en dan dat Hamilton met een Mercedes op velgen staat.
Dat 2de was niet Force India hequote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dan de pitstops van Force India, wat een gefaalAanrijding in de pits, die twee die naast elkaar reden in de pits
Toro Rossoquote:Op zondag 24 maart 2013 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was toch een Red Bull-coureur, die na de pitstop tegen iemand aanreed en direct teruggerold werd? En die pitstop met twee naast elkaar, was dat Raikkonen?
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:03 schreef PierreTT het volgende:
Dat was toch een Red Bull-coureur, die na de pitstop tegen iemand aanreed en direct teruggerold werd? En die pitstop met twee naast elkaar, was dat Raikkonen?
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.![]()
En volgens botste een Toro Rosso tegen iemand aan.
Mja je kan ook dit doen:
Zoveel chaos overalquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toro Rosso
en Raikkonen met Hulkenberg volgens mij
quote:"Dit soort dingen moet je binnenskamers bespreken. Ik sta nu in ieder geval op de middelste trede van het podium en ben dus de gelukkigste man hier", vertelde Vettel tijdens het podiuminterview.
kost ook allemaal niks...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm, button die had een pitstop gedaan en die viel 50 meter verder stil.![]()
En volgens botste een Toro Rosso tegen iemand aan.
Mja je kan ook dit doen:
ach die neus was toch al rood, beetje bloed erbij maakt niet uitquote:
Hier gaat voor 20 miljoen:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Cliffy het volgende:
F1 Canada Pit Collision 2008
kost ook allemaal niks...
quote:
Op zondag 24 maart 2013 12:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
stop barrichello, stop!
ach die neus was toch al rood, beetje bloed erbij maakt niet uit
Tja, hij is ook niet mijn voorkeur...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
vanaf 0.20, al die vliegende bandenquote:
Jawel, maar dit is een beetje cheap scoren. Geef dan gewoon net als Hamilton gewoon toe, dat je er niet hoort te staan.quote:
quote:
In 2012 was het ook goed raak daarquote:
Staat zo onlinequote:
Dus het was de moeite waard om te kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gefaal in de pitstraat.
Teamorders.
Nog meer gefaal.
En dit allemaal in F1 starsquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gefaal in de pitstraat.
Teamorders.
Nog meer gefaal.
100%quote:Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus het was de moeite waard om te kijken
Betaal eens je gas en licht, You pauperquote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Frankii het volgende:
Na een maand vol tyfusdrukte op school en werk dacht ik weer eens lekker de Xbox aan te zwieperen.
Gaat dat ding niet eens aan.
RIP vierde Xbox 360
Hassan de shoarma kok is ontmaskerdquote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
YouTube kent mij te goed
Dus nu snel nieuwe kaufen!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Faalhaas Vettel![]()
Xbox gold weer eens afgelopen
Komt niet uit Syrië of wel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
YouTube kent mij te goed
quote:
Race staat zo'n 2 uur na de race op internet. De uitzending van Sky sports dus mooi met engels commentaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |