Ach de nieuwe console lanceert waarschijnlijk met BF4, Forza 5, PGR 5, Fable 4, Halo 5, Watch Dogs in de eerste paar maanden.quote:
staat al in pre order OMG!!!quote:
Goed, vriendin is alleen erg moe en even een spannende twee weken gehad ivm medisch gedoe..quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jawel, hoe is het met de zwangerschap?
Het zit je wel dwars allemaal hequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/media/item/rvp-wint-jasje-maalderink
http://www.voetbalprimeur(...)jgt-shirt-van-persie
Want het is zo'n arrogante kwal [ afbeelding ]
En in de bonus Suarez :
Als ik dequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars allemaal he
En toch reagerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken itt jou
en nu?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gronddeal tussen #Eindhoven en #PSV heeft #PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie. Op ed.nl en in ED morgen meer.
INB4 Nick met Ajax krijgt dat ook echt waar of als Suarez het had gedaan dan was het mooi geweest
En hoeveel heeft dat onderzoek gekost?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets natuurlijk ze gaan er toch niets mee doen uiteindelijk
Genoeg waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En hoeveel heeft dat onderzoek gekost?
Wat staat hier nu eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gronddeal tussen #Eindhoven en #PSV heeft #PSV ten onrechte bevoordeeld, vindt de Europese Commissie. Op ed.nl en in ED morgen meer.
INB4 Nick met Ajax krijgt dat ook echt waar of als Suarez het had gedaan dan was het mooi geweest
Beter een nieuwe rechtsvoor altijd handig voor erbijquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon aan PSV kunnen geven.. beetje middenveld versterken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |