SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingHalf bezopen is weggegooid geld.
KoningStoma natuurlijk xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Drie keer raden aan wie ik moest denken...
Heb hem wel op de harde schijf staan, maar nog geen 1x aangeraakt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef KneusTeun het volgende:
Aangezien iedereen hier PC gamer is geworden, wie speelt er planetside 2?
Dat vroeg ik me dus af... zag er wel massive uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem wel op de harde schijf staan, maar nog geen 1x aangeraakt.
is het iets dan?
Vroeger wist je precies wat hiermee werd bedoeld Mimi, zo zie je waar wat Diablo 3 met je heeft gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoeld.
Heb er echt alleen maar goede verhalen over gehoord, jammer dat m'n PC het niet echt lekker draait.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af... zag er wel massive uit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger wist je precies wat hiermee werd bedoeld Mimi, zo zie je waar wat Diablo 3 met je heeft gedaan
in de rosegarden gaat het wel over Rozenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het leven van een matroos gaat niet over rozen... maar ze hebben wel zeeën van tijd!
Hoelang heb je na gedacht over dat fopjequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het leven van een matroos gaat niet over rozen... maar ze hebben wel zeeën van tijd!
2 secquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoelang heb je na gedacht over dat fopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |