Hehehe, gelukkig. Ex van mij doet ook die opleiding die jij doet, waar volg je hem?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vind het totaal geen probleem, zie het ook niet als een belediging. Ook al bedoelen sommige het misschien wel zo
In Zwollequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, gelukkig. Ex van mij doet ook die opleiding die jij doet, waar volg je hem?
quote:
Netjes van die 9,4 wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat cijfer moet ik nog krijgen.
Je verveelt je ja?quote:
Ja, had hem ook niet zo hoog verwacht! Zat zelf aan een 8 te denken ofzo.quote:
zonder muur geen huisquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heeft de muur hiermee te maken?
nou? HE?!
Door deze zin voelde ik een twinkeling in mijn prostaatquote:
It is what it is.quote:
Ik weet niet eens wat een FN knop is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:54 schreef aight1 het volgende:
ey wie kan mij helpen
als ik op die FN knop + elke willekeurige andere knop druk,
dan krijg k blue screen en start mn laptop opnieuw op.
Had ik ook niet verwacht, zijn 2 klassen voor deze opleiding, 1 volwassen opleiding (zit ik in, met 5 anderenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, dat cijfer moet ik nog krijgen.
Vast voldoendequote:
Wat heeft die 'doe ik ook wel' er mee te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twerk it.
nsfw thoBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Sorry, heb een afwijking aan m'n ogen, mwhehhehehehe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er staat toch niet bored of wel, jeez.
Lees het terug dan, skkltjquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heeft die 'doe ik ook wel' er mee te maken?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twerk it.
nsfw thoWelkom op FOK!
Wil je best nog een afwijking bezorgen, o benen of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, heb een afwijking aan m'n ogen, mwhehhehehehe.
inb4 wel meerdere afwijkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |